stanowisko do spraw gospodarki komunalnej,
i planowania przestrzennego:
mgr Katarzyna Pawłowska
tel. (0-23) 661 - 59 - 04
wewn. 48
e-mail: zamowienia@dzierzaznia.pl
Na podstawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Dzierzążni zatwierdzonego przez Wójta Gminy Zarządzeniem Nr 9/2010 z dnia 1 kwietnia 2010 roku - zakres czynności insp. ds gospodarki komunalnej, zamówień publicznych i planowania przestrzennego przedstawia się następująco :
1. Do zadań samodzielnego stanowiska ds. gospodarki komunalnej, zamówień publicznych
i planowania przestrzennego należą sprawy planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz nazw miejscowości i obiektów fizjograficznych.
Zadania określone w ust.1 obejmują w szczególności:
1) Przygotowywanie materiałów do dokumentów planistycznych gminy,
2) Koordynacja i obsługa działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych,
3) Koordynacja i obsługa działań związanych z wprowadzaniem zadań rządowych
do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
4) Przechowywanie planu zagospodarowania przestrzennego oraz wydawanie odpisów
i wyrysów,
5) Prowadzenie i aktualizacja rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
6) Ocena zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy i przygotowanie wyników tej oceny,
7) Dokonywanie analiz wniosków w sprawie sporządzenia lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
8) Prowadzenie spraw związanych z roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
9) Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem warunków zabudowy i zagospodarowania terenu,
10) Prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
11) Rejestrowanie decyzji dotyczących zagospodarowania terenu, wydawanych przez inne organy administracji publicznej oraz analizowanie ich zgodności z ustalonymi warunkami zabudowy i zagospodarowania terenu,
12) prowadzenie spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulic i obiektów fizjograficznych oraz numeracji nieruchomości.
2. Ponadto prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi. Zadania
te obejmują w szczególności:
1) przygotowywanie projektów rozstrzygnięć, wniosków i stanowisk organów Gminy, dotyczących zaliczenia dróg i ulic do poszczególnej kategorii,
2) projektowanie przebiegu dróg,
3) budowę, modernizację i ochronę dróg,
4) zarządzanie drogami gminnymi,
5) określanie szczególnego korzystania z dróg w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne,
6) koordynację i obsługę w współpracy z innymi zarządcami dróg publicznych.
3. Do zadań stanowiska ds. gospodarki komunalnej, zamówień publicznych i planowania przestrzennego należą sprawy z dziedziny gospodarki komunalnej i lokalowej,
a w szczególności dotyczące:
1) administrowania, gospodarowania i zarządzania gminnym zasobem lokalowym oraz nieruchomościami budynkowymi,
2) przyznawania lokali mieszkalnych w tym socjalnych i zastępczych oraz zapewnienia
w razie potrzeby czasowego zakwaterowania osób zwolnionych z zakładów karnych,
3) zarządu nieruchomościami wspólnymi,
4) egzekucji w sprawach lokalowych i usuwania skutków samowoli lokalowej,
5) stawek czynszów i opłat za lokale i nieruchomości budynkowej,
6) cmentarzy w tym cmentarzy wojennych.
4. Do zadań stanowiska ds. gospodarki komunalnej, zamówień publicznych i planowania przestrzennego należy prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych w zakresie wykraczającym poza zadania innych referatów i stanowisk pracy.
5. Wytwarzanie i przetwarzanie informacji dla potrzeb Biuletynu Informacji Publicznej w ściśle określonym terminie.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Alina Bielewicz
- Data udostępnienia w BIP: 2003-06-12 11:57:54
- Informacja zaktualizowana przez: mgr Alina Bieglecka
- Data ostatniej aktualizacji: 2022-05-05 11:13:45
- Liczba odsłon: 1493
- Historia dokumentu: