Poniżej zamieszczamy informacje dotyczące sposobu załatwiania i przyjmowania spraw na samodzielnym stanowisku inspektora do spraw gospodarki komunalnej zamówień publicznych  i planowania przestrzennego .

Do zadań inspektora należy:

 w zakresie inwestycji

  1. opracowanie rocznych i wieloletnich planów inwestycji,

  2. współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie modernizacji i remontów obiektów zabytkowych,

  3. organizowanie zamówień publicznych na opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowych oraz na wykonawstwo robót budowlanych w oparciu o przepisy ustawy o zamówieniach publicznych, w tym:

    • przygotowanie dokumentacji do ogłoszenia zamówienia publicznego,

    • opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

    • przygotowanie propozycji składów komisji przetargowych i obsługa administracyjna komisji,

  4. określenie danych wyjściowych do projektowania i kosztorysowania,

  5. przygotowanie umów dla planowanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych,

  6. przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji i pozwoleń na budowę,

  7. przekazywanie placu budowy dla wykonawców robót inwestycyjnych lub remontowych,

  8. koordynacja wykonawstwa robót budowlanych w zakresie ich zgodności z harmonogramem finansowo – rzeczowym,

  9. zgłaszanie, zawiadamianie o rozpoczęciu i zakończeniu zadań inwestycyjnych i remontowych właściwym organom,

  10. koordynacja prac inspektorów nadzoru w zakresie prowadzonych robót podczas realizacji zadań inwestycyjnych lub remontowych,

  11. organizowanie i uczestnictwo w odbiorach oddawanych do użytku obiektów budowlanych zrealizowanych w procesie inwestycyjnym oraz robót remontowych,

  12. przeglądy gwarancyjne, rozliczenie zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy,

  13. rozliczenie kosztu realizowanych zadań obejmujących:

    • zadania inwestycyjne i remontowe realizowane z własnych środków finansowych,

    • zadania inwestycyjne i remontowe realizowane jako zadania wspólne z innymi podmiotami,

    • przekazywanie dowodem PT na majątek użytkownika zrealizowanego zadania
  14. współpraca z innymi podmiotami w zakresie uzbrojenia terenów pod budownictwo mieszkaniowe, usługowe, przemysłowe,
  15. przyjmowanie wniosków dotyczących inwestycji i remontów od osób fizycznych, instytucji i radnych,

  16. przygotowywanie materiałów do budżetu inwestycyjnego,

  17. przyjmowanie wniosków dotyczących remontów w budynkach stanowiących Mieszkaniowy Zasób Gminy:

      • przeprowadzanie wizji lokalnych, analiza przedłożonych wycen remontów,

      • zgłaszanie propozycji rzeczowo – finansowych remontów,

  18. sprawozdawczość,

  19. aktualizacja BIP w ramach kompetencji samodzielnego stanowiska.

 

    w zakresie planowania przestrzennego

    1. dokonywanie analizy i wyboru obszarów terenu gminy przeznaczonych do opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,

    2. dokonywanie analizy zmian w zagospodarowaniu gminy w celu oceny aktualności studium i planów miejscowych,

    3. organizowanie zamówień publicznych na wykonywanie planów oraz zmian studium a także na sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy,

    4. koordynacja i obsługa działań związanych ze sporządzeniem planów miejscowych oraz zmian studium,

    5. prowadzenie rejestru wniosków o sporządzenie lub zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,

    6. wydawanie decyzji o warunkach zabudowy

    7. prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy ,

    8. wydawanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,

    9. wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium,

    10. prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy,

     

    w zakresie gospodarki komunalnej

    1. prowadzenie ewidencji dróg gminnych,

    2. komunalizacja dróg gminnych,

    3. prowadzenie wszystkich spraw dotyczących zarządzania drogami gminnymi, projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji, remontów i ochrony dróg,

    4. koordynacja i obsługa współpracy z innymi zarządcami dróg publicznych,

    5. administrowanie, gospodarowanie i zarządzanie gminnym zasobem lokalowym,

    6. prowadzenie ewidencji lokali mieszkalnych i użytkowych,

    7. przyznawanie lokali mieszkalnych (w tym socjalnych),

    8. prowadzenie egzekucji w sprawach lokalowych,

    9. naliczanie stawek czynszów i opłat za lokale mieszkalne i użytkowe,

    10. opiniowanie przebiegu przyłączy wodociągowych oraz pobieranie opłaty administracyjnej,

    11. prowadzenie spraw dotyczących cmentarzy, w tym cmentarzy i grobów wojennych,

    12. przejęcie i prowadzenie spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulic i obiektów fizjograficznych oraz numeracji porządkowej nieruchomości ( wniosek)
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Alina Bielewicz
  • Data udostępnienia w BIP: 2003-12-02 14:43:17
  • Informacja zaktualizowana przez: mgr Alina Bieglecka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-07-05 13:23:01
  • Liczba odsłon: 932
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1902204]

przewiń do góry