Poniżej zamieszczamy informacje dotyczące sposobu załatwiania i przyjmowania spraw na samodzielnym stanowisku inspektora do spraw gospodarki komunalnej , zamówień publicznych i planowania przestrzennego .
Do zadań inspektora należy:
w zakresie inwestycji
- przygotowanie dokumentacji do ogłoszenia zamówienia publicznego,
- opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- przygotowanie propozycji składów komisji przetargowych i obsługa administracyjna komisji,
- zadania inwestycyjne i remontowe realizowane z własnych środków finansowych,
- zadania inwestycyjne i remontowe realizowane jako zadania wspólne z innymi podmiotami,
- przekazywanie dowodem PT na majątek użytkownika zrealizowanego zadania
- przeprowadzanie wizji lokalnych, analiza przedłożonych wycen remontów,
- zgłaszanie propozycji rzeczowo – finansowych remontów,
- dokonywanie analizy i wyboru obszarów terenu gminy przeznaczonych do opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
- dokonywanie analizy zmian w zagospodarowaniu gminy w celu oceny aktualności studium i planów miejscowych,
- organizowanie zamówień publicznych na wykonywanie planów oraz zmian studium a także na sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy,
- koordynacja i obsługa działań związanych ze sporządzeniem planów miejscowych oraz zmian studium,
- prowadzenie rejestru wniosków o sporządzenie lub zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
- wydawanie decyzji o warunkach zabudowy
- prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy ,
- wydawanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
- wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium,
- prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy,
- prowadzenie ewidencji dróg gminnych,
- komunalizacja dróg gminnych,
- prowadzenie wszystkich spraw dotyczących zarządzania drogami gminnymi, projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji, remontów i ochrony dróg,
- koordynacja i obsługa współpracy z innymi zarządcami dróg publicznych,
- administrowanie, gospodarowanie i zarządzanie gminnym zasobem lokalowym,
- prowadzenie ewidencji lokali mieszkalnych i użytkowych,
- przyznawanie lokali mieszkalnych (w tym socjalnych),
- prowadzenie egzekucji w sprawach lokalowych,
- naliczanie stawek czynszów i opłat za lokale mieszkalne i użytkowe,
- opiniowanie przebiegu przyłączy wodociągowych oraz pobieranie opłaty administracyjnej,
- prowadzenie spraw dotyczących cmentarzy, w tym cmentarzy i grobów wojennych,
- przejęcie i prowadzenie spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulic i obiektów fizjograficznych oraz numeracji porządkowej nieruchomości ( wniosek)
w zakresie planowania przestrzennego
w zakresie gospodarki komunalnej
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Alina Bielewicz
- Data udostępnienia w BIP: 2003-12-02 14:43:17
- Informacja zaktualizowana przez: mgr Alina Bieglecka
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-07-05 13:23:01
- Liczba odsłon: 932
- Historia dokumentu: