Zobacz podgałęzie
Dzierzążnia dnia 14 maja 2018r.
ZAMAWIAJĄCY
Gmina Dzierzążnia
Dzierzążnia 28
09-164 Dzierzążnia
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z realizacją projektu finansowaną z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Aktywizacji Sołectw MAZOWSZE 2018” pn.: „Urządzenie siłowni i placu zabaw przy świetlicy wiejskiej w miejscowości Dzierzążnia”
Zapraszamy do składania ofert na urządzenie siłowni i placu zabaw przy świetlicy wiejskiej w miejscowości Dzierzążnia, nr działki 232
I. Nazwa zadania: „ „Urządzenie siłowni i placu zabaw przy świetlicy wiejskiej w miejscowości Dzierzążnia”
II. Rodzaj zamówienia: robota budowlana
III. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
- Przedmiot zamówienia obejmuje: urządzenie siłowni zewnętrznej i placu zabaw przy świetlicy wiejskiej w miejscowości Dzierzążnia na działce nr 232
CPV:
37.53.52.00-9 wyposażenie placów zabaw
37.41.00.00-5 sprzęt sportowy do uprawniania sportów na wolnym powietrzu
45.11.27.23-9 roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45.1.7.20-8 roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
Zamawiający zaprasza do złożenia oferty, która będzie obejmowała przygotowanie ternu pod montaż urządzeń, dostawę i montaż urządzeń placu zabaw i urządzeń siłowni zewnętrznej, wykonanie i montaż instrukcji obsługi urządzeń.
Zakres prac do urządzenia siłowni i placu zabaw:
- Usunięcie warstwy humusu
- Wykonanie podbudowy z piasku – pole piaskowe placu zabaw gr. 20cm
- Wykonanie podbudowy z żwiru – pole żwirowe pod urządzenia siłowni gr. 10cm
- Separacja warstw gruntu geowłókninami układanymi sposobem ręcznym
- Obrzeża betonowe o wym. 20x6cm z wypełnieniem spoin piaskiem wokół całego placu i pod ławkami
- Dostarczenie piaskownicy wraz z montażem o wymiarach 3,1x3,1
- Dostarczenie huśtawki wagowej wraz z montażem
- Dostarczenie bujaka na sprężynie wraz z montażem
- Dostarczenie 2 ławek z oparciem na podstawie metalowej wraz z montażem
- Dostarczenie 1 kosza drewnianego na śmieci wraz z montażem
- Dostarczenie regulaminu placu zabaw wraz z montażem
- Dostarczenie regulaminu siłowni zewnętrznej wraz z montażem
- Dostarczenie roweru na ręce i nogi pojedynczego wraz z montażem
- Dostarczenie jeźdźca pojedynczego wraz z montażem
- Dostarczenie narciarza pojedynczego wraz z montaże.
Szczegółowy zakres prac zawiera kosztorys ofertowy zał. nr 2 oraz projekt zagospodarowania terenu – zał. nr 6
Zamieszczone w załączonej dokumentacji nazwy własne urządzeń i materiałów określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne urządzenia, o nie gorszych parametrach. Wszystkie urządzenia zamontowane na placu zabaw i siłowni zewnętrznej muszą być wykonane zgodnie z normą bezpieczeństwa PN-EN 1176:2009 – place zabaw lub PN-EN 16630:2015 – wyposażenie siłowni plenerowych na stałe oraz posiadać certyfikat zgodności z powyższą normą, co pozwoli na ich użytkowanie przez dzieci i młodzież. Urządzenia powinny być zamontowane na bezpiecznej nawierzchni zgodnej z normą bezpieczeństwa, wykonanej z piasku. Elementy narażone na silne zużycie tj. stopki i siedziska powinny być wykonane z materiału odpornego na warunki atmosferyczne i zadrapania. Odległości pomiędzy elementami ruchomymi urządzeń a stałymi powinny być większe niż 23cm, w celu zabezpieczenia przed niebezpiecznym zakleszczeniem części ciała bezpieczeństwo ćwiczących – w szczególności dzieci). Urządzenia siłowni powinny być wyposażone w ograniczniki, które uniemożliwiają nadmierne wychylenie elementów wahających się powyżej 50 stopni, zabezpieczając niebezpiecznym uderzeniom.
Urządzenia placu zabaw i siłowi powinny posiadać czytelną instrukcję obsługi urządzenia i dane producenta poprzez umieszczenie nim trwałej tabliczki znamionowej (wyklucza się stosowania naklejek).
Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, w celu zapoznania się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia, jego zakresem, a także zdobył niezbędne informacje, które mogą być konieczne do przygotowani i wyceny oferty oraz zawarcia umowy i wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający potwierdzi wykonanie zamówieni poprzez podpisanie bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zmówienia. Zamawiający wymaga określenia terminu usuwania usterek w okresie gwarancyjnym nie dłuższym niż 7 dni od dat zgłoszenia. Termin płatności faktury do 14 dni.
IV. Miejsce i termin realizacji zamówienia:
1. Miejsce wykonywania zamówienia: Dzierzążnia przy świetlicy wiejskiej nr działki 232
2 Wymagany maksymalny termin realizacji zamówienia: do 31 sierpnia 2018r .
V Warunki udziału w postępowaniu ofertowym:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia
2. posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia
3. wykonali 1 place zabaw/ siłownie zewnętrzne, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania.
VI. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, wobec których brak jest podstaw wykluczenia
1 Z postępowania wykluczeni są wykonawcy osobowo lub kapitałowo powiązani z Zamawiającym. Wykonawca nie jest powiązany kapitałowo ani osobowo z Zamawiającym, ani osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego, ani też z osobami wykonującymi czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego lub pełnomocnika
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli
- pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
VII. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty:
1. Formularz ofertowy wg zał. nr 1
2. Zaakceptowany projekt umowy wg. zał. nr 5
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru (np. KRS, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
4. Wykaz wykonanych robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wykonali 1 roboty polegające na budowie placów zabaw/siłowni zewnętrznych, ( zgodnie z zał. Nr 4 ) wraz z załączeniem dowodów dotyczących wykonanych robót i czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( zgodnie z zał. Nr 3)
6. Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych Wykonawcy z Zamawiającym (zgodnie z zał. Nr 7)
VIII. Kryteria i sposób oceny ofert:
- Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
Lp. |
KRYTERIUM |
WAGA |
1. |
Cena oferty |
60% |
3. |
Okres gwarancji |
40% |
- Sposób dokonania oceny ofert:
Kryterium 1 „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. W kryterium „cena” można uzyskać maksymalnie 60 punktów.
Liczba punktów w kryterium „cena” zostanie obliczone według wzoru:
Cmin
Pc = ------------ × 60 pkt
Cb
Pc - liczba punktów otrzymanych w kryterium „cena”,
Cmin - najniższa cena brutto spośród badanych ofert,
Cb - cena brutto badanej oferty.
Kryterium nr 2 „gwarancja” będzie oceniane na podstawie zadeklarowanej w formularzu oferty okresie gwarancji (w miesiącach) - z zastrzeżeniem, że maksymalny okres gwarancji podlegający punktacji to 36 miesięcy. Okres gwarancji będzie równy okresowi rękojmi za wady przedmiotu umowy. Przy ocenie ofert będzie brany pod uwagę okres udzielonej gwarancji (w miesiącach), ponad minimum wymagane w zamówieniu tj. ponad 12 miesięcy. Oznacza to, że Wykonawca otrzyma punkty za w/w kryterium oceny ofert jeśli zaproponuje okres gwarancji wyższy niż 12 miesięcy. W przypadku zaoferowania minimalnego, wymaganego okresu gwarancji (12 miesięcy) Wykonawca otrzyma 0 pkt w kryterium oceny ofert gwarancja. Maksymalny okres gwarancji podlegający punktacji to 36 miesięcy. Oznacza to, że Wykonawca, który zaproponuje ponad 36 miesięcy gwarancji otrzyma maksymalną liczbę punktów w tym kryterium oceny ofert, tak samo jak Wykonawca, który zaproponuje 36 miesięcy gwarancji, natomiast w umowę zostanie wpisany zadeklarowany przez Wykonawcę okres gwarancji. Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje w formularzu oferty okresu gwarancji w miesiącach, wówczas Zamawiający przyjmie minimalny okres gwarancji wynoszący 12 miesięcy, a Wykonawca otrzyma 0 pkt w kryterium „gwarancja”. W przypadku zadeklarowania w formularzu oferty okresu gwarancji mniejszego niż 12 miesięcy, zamawiający odrzuci ofertę ponieważ jej treść nie będzie odpowiadała treści zapytania ofertowego. W przypadku zadeklarowania okresu gwarancji wynoszący 24 miesiące Wykonawca otrzyma 20 pkt.
Liczba punktów w kryterium „gwarancja” zostanie obliczone według wzoru:
Gb – G min
Pg = -------------------- × 20 pkt
G max – G min
Pg - liczba punktów otrzymanych w kryterium „gwarancja”,
Gb – liczba miesięcy gwarancji badanej oferty, z zastrzeżeniem opisanym powyżej,
G min - minimalny okres gwarancji podlegający punktacji (12 miesięcy).
G max - maksymalny okres gwarancji podlegający punktacji (36 miesięcy).
Sposób obliczania punktów przyznanych ofercie badanej łącznie w kryterium: cena, okres gwarancji.
(Pc x 60%) + ( Gb x 40%) = Pob
Pc – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena”
GB – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „ okres gwarancji”
Pob - łączna ilość punktów oferty badanej
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
- Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza spośród ofert nieodrzuconych.
IX. Miejsce, termin i sposób składania ofert:
Miejsce składania ofert jest sekretariat Urzędu Gminy w Dzierzążni
Dzierzążnia 28, 09- 164 Dzierzążnia
Termin składania ofert : do 28 maja 2018r., godz. 16.00
Sposób składania/ przygotowania ofert:
- Oferta powinna być sporządzona w formie papierowej i dostarczona: pocztą, osobiście lub za pośrednictwem kuriera na w/w adres
UWAGA : w przypadku wysyłania oferty za pośrednictwem poczty (tradycyjnej, kurierskiej) liczy się data dostarczenia przesyłki do siedziby Zamawiającego
- Każdy oferent może złożyć tylko jedna ofertę,
- Oferta musi zawierać dane identyfikujące Wykonawcę: pełną nazwę Wykonawcy, datę sporządzenia dokumentu, cenę ofertową brutto w tym cena netto plus stawka podatku VAT, termin realizacji zamówienia, okres gwarancji, warunki płatności, termin ważności oferty
- Oferta musi zawierać opis nawiązujący do parametrów wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym (zał. nr 2) i projekcie zagospodarowania terenu (zał. nr. 6)
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Wykonawca składa zapytanie ofertowe w zamkniętej kopercie opatrzone napisem:
Nazwa i adres wykonawcy:
ZAMAWIAJĄCY: Gmina Dzierzążnia Dzierzążnia 28 pocz. 09-164 Dzierzążnia
Zapytanie ofertowe na:
„ URZĄDZENIE SIŁOWNI I PLACU ZABAW PRZY ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI DZIERZĄŻNIA ”
Nie otwierać przed upływem terminu
|
X. Przesłanki odrzucenia ofert:
1. jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego
2. została złożona przez podmiot:
a. niespełniający warunków udziału w postępowaniu
b. powiązanych osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym
c. złożona została po terminie.
XII. Zmiana postanowień umowy
1.u mowa zawarta z wybranym wykonawcą może, być zmieniona, jeżeli zmiana ta nie spowoduje zmniejszenia albo zwiększenia zakresu świadczenia,
3. zmiana umowy zawartej z wybranym wykonawcą powodująca zmniejszenie zakresu świadczenia jest dopuszczalna, jeżeli na skutek wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy do prawidłowego wykonania danego zadania wykonanie części prac objętych dotychczas tym zadaniem stało się zbędne
4. zmiana umowy zawartej z wybranym wykonawcą powodująca zwiększenie zakresu świadczenia jest dopuszczalna, jeżeli do prawidłowego wykonania danego zadania jest niezbędne wykonanie dodatkowych prac nie objętych dotychczas tym zadaniem, a konieczność ich wykonania powstała na skutek wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, przy czym wykonanie:
a. tych prac jako nowego zadania spowodowałoby znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego lub
b. danego zadania jest uzależnione od wykonania tych prac albo bez wykonania tych prac nie jest możliwe wykonanie danego zadania w całości.
XIII. Wymagania dotyczące zabezpieczeni należytego wykonania umowy
- Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XIV. Rozstrzygnięcie/ wybór oferty
- Rozstrzygnięcie postępowania ofertowego (wybór Wykonawcy) nastąpi po rozpatrzeniu złożonych ofert w terminie do 5 dni od daty upływu terminu składania ofert
- Informacja o wyniku postępowania zostanie opublikowana na stronie BIP Gminy Dzierzążnia, na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Dzierzążni i przesłana do wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty w w/w postępowaniu.
- Zamawiający zastrzega możliwość zamknięcia postępowania ofertowego bez dokonania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert. Przyczyną zamknięcia postępowania ofertowego bez dokonania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert może być: przekroczenie zaplanowanego przez zamawiającego kosztu wykonania przedmiotu zamówienia, i nie podpisanie umowy z Urzędem Marszałkowskim na dofinansowanie w/w zadania.
XV. Postanowienia końcowe
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę
- Oferty niespełniające wymogów, zawartych w zapytaniu ofertowym, nie będą rozpatrywane
- Zamawiając nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych bądź wariantowych.
- Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcą w dni robocze w godz. 8.00 – 16.00 jest Maria Kruszewska tel. 23/6611904 wew. 46
XVI. Załączniki do zapytania ofertowego
-
Formularz ofertowy zał. nr 1 -
formularz_ofertowy_zal_nr1.doc
-
Kosztorys ofertowy zał. nr 2 -
zal._nr_2_kosztorys_ofertowy.pdf
-
Oświadczenie o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu
ofertowym wykonawcy
zał. nr 3 -
zal._nr._3_oswiadczenie_o_spelnieniu_warunkow_.doc
-
Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych
wykonawcy zał. nr 7 -
zal._nr_7_oswiadczenie_o_braku_powiazan_.doc
-
Wykaz robót budowlanych- zał. nr 4 -
zal.nr_.4_wykaz_robot.docx
-
Projekt umowy – zał. nr 5 -
zal.nr_.5_-_projekt_umowy.docx
- Projekt zagospodarowania terenu - zał. nr 6 - zal._nr_6_projekt_zagospodarowania_ternu.pdf
- folder urządzeń - folder_urzadzen.pdf
- informacja o urządzeniach siłowni i placu zabaw - informacja_o_urzadzeniach_silowni_i_placu_zabaw.zip
ZMIANA NR TELEFONU !!!!!!
-
informacja_o_zmianie_numeru_telefonu....doc
Wójt Gminy
mgr inż. Witold Pająk
- Informację wprowawdził(a) do BIP: mgr Alina Bieglecka
- Data udostępnienia w BIP: 2018-05-14 13:11:45
- Informacja zaktualizowana przez: mgr Alina Bieglecka
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-05-16 10:01:00
- Liczba odsłon: 1747
- Historia dokumentu: