Dzierzążnia: Wykonanie termoizolacji budynku Zespołu Szkół w Dzierzążni
Numer ogłoszenia: 88377 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dzierzążnia, 28, 09-164 Dzierzążnia, woj. mazowieckie, tel. 023 6615904 lub 02, fax 023 6615902.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugdzierzaznia.bip.org.pl

·                  Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie termoizolacji budynku Zespołu Szkół w Dzierzążni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót do wykonania Wykonanie termoizolacji budynku Zespołu Szkół w Dzierzążni. I. Budynek zachodni - szkoła podstawowa 1.Uzupełnianie tynków zewnętrznych zwykłych kategorii III o powierzchni uzupełnianych tynków w jednym miejscu do 1 m2 ścian, loggii, balkonów o podłożach cegły, pustaków ceramicznych gazo- i pianobetonów 36,013 m2 2.Przecieranie istniejących tynków zewnętrznych cementowo -wapiennych kategorii III na ścianach, loggiach, balkonach 108,040 m2 3. Uzupełnianie obróbek blacharskich gzymsów i pasów elewacyjnych z blachy ocynkowanej szerokości ponad 25 cm 24,704 m2 4. Uzupełnianie obróbek blacharskich podokienników z blachy ocynkowanej 13,440 m2 5. Docieplanie styropianem i warstwą siatki - ściany pełne z otworami pow. betonowa, tynki, mozaika szklana 360,134 m2 6. Docieplanie ościeży styropian z jedną warstwą siatki 35,800 m2 7. Tynki barwione kategorii III ścian płaskich i powierzchni poziomych (balkony, loggie) wykonane ręcznie 360,134 m2 8. Tynki barwione kategorii III ościeży o szerokości do 30 cm wykonane ręcznie 35,80 m2 9. Uzupełnianie rur spustowych okrągłych odcinkami ponad 1m z blachy ocynkowanej o średnicy 12 mm 2,000 m 10. Uzupełnianie rynien dachowych wiszących półokrągłych w odcinkach o długości pomad 1 m blachą ocynkowaną o średnicy 15 cm 6,700 m 11. Osłony okien folią polietylenową 87,002 m2 12. Mechaniczne pomosty robocze jednomasztowe MPR - 061 o wysokości masztu 1,000 kpl 13 Czas pracy rusztowania ( obsługa 3 osoby) 462,731 mg II. Budynek wschodni - gimnazjum 14. Uzupełnianie tynków zewnętrznych zwykłych kategorii III o powierzchni uzupełnianych tynków w jednym miejscu do 1 m2 ścian, loggii, balkonów o podłożach cegły, pustaków ceramicznych gazo- i pianobetonów - 50,432 m2 15. Przecieranie istniejących tynków zewnętrznych cementowo -wapiennych kategorii III na ścianach, loggiach, balkonach - 151,295 m2 16. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni zewnętrznych tynków gładkich bez gruntowania - 504,317 m2 17. Czas pracy rusztowania ( obsługa 3 osoby) - 67,932 mg III Sala gimnastyczna 18. Uzupełnianie tynków zewnętrznych zwykłych kategorii III o powierzchni uzupełnianych tynków w jednym miejscu do 1 m2 ścian, loggii, balkonów o podłożach cegły, pustaków ceramicznych gazo- i pianobetonów - 45,652 m2 19. Przecieranie istniejących tynków zewnętrznych cementowo -wapiennych kategorii III na ścianach, loggiach, balkonach - 136,957 m2 20. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni zewnętrznych tynków gładkich bez gruntowania - 456,522 m2 21.Malowanie farbą olejną lub ftalową (syntetyczną) dwukrotne z dwukrotnym szpachlowaniem drewnianych okien i nadświetli o ponad 1,0 m2 - 113,587 m2 22. Czas pracy rusztowania ( obsługa 3 osoby)- 94,021 mg IV. Budynek gospodarczy. 23. Uzupełnianie tynków zewnętrznych zwykłych kategorii III o powierzchni uzupełnianych tynków w jednym miejscu do 1 m2 ścian, loggii, balkonów o podłożach cegły, pustaków ceramicznych gazo- i pianobetonów - 41,151 m2 24. Przecieranie istniejących tynków zewnętrznych cementowo -wapiennych kategorii III na ścianach, loggiach, balkonach - 24,691 m2 25. Wymiana pokryć dachowych z papy na papę pierwsza warstwa z papy smołowej druga z papy asfaltowej - 51,463 m2 26.Wymiana osadzonych w ścianach elementów poziomych ościeżnic okiennych lub drzwiowych - 3,700 m 27. Wymiana osadzonych w ścianach elementów poziomych ościeżnic okiennych lub drzwiowych - 10,300 m 28. Skrzydła drzwiowe klepkowe dwukrotnie malowane i szklone na budowie zewnętrzne pełne do zapleczy budynków - 1,710 m2 29. Drzwi i wrota stalowo-drewniane rozwierane dwuskrzydłowe bez furtki, nieocieplone SDR - 14z i 15 z- 1,000 szt. 30. Okna skrzynkowe, dwukrotnie malowane i szklone na budowie bez wywietrznika jednodzielne o powierzchni do 1,0 m2 - 0,810 m2 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w PRZEDMIARZE ROBÓT i kosztorysie ofertowym

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.41.00.00-4, 45.44.21.10-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium: 1 000,00PLN (słownie:jeden tysiąc złotych).

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp. a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - Kierownik Budowy musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami branży budowlanej ( o specjalności zgodnej z przedmiotem zamówienia) , dysponować co najmniej 2 letnim doświadczeniem w zakresie robót o równoważnym charakterze i wielkości. - Wykonawca musi dysponować wyposażeniem technicznym umożliwiającym prawidłowe wykonanie zadania. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp. a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - Kierownik Budowy musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami branży budowlanej ( o specjalności zgodnej z przedmiotem zamówienia) , dysponować co najmniej 2 letnim doświadczeniem w zakresie robót o równoważnym charakterze i wielkości. - Wykonawca musi dysponować wyposażeniem technicznym umożliwiającym prawidłowe wykonanie zadania.

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta (Formularz ofertowy ) oprócz oświadczenia wykonawcy , o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień Publicznych musi zawierać następujące dokumenty: A. Dokumenty potwierdzające wymogi formalne: 1) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień publicznych (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 07 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 71, poz. 645) a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej jak 6 miesięcy przed terminem składania ofert) b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat tego typu robót budowlanych. 2. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. C. Kosztorys ofertowy Zaleca się, aby kosztorys ofertowy był sporządzony na załączonym druku(zał.Nr 1do SIWZ nr 341/2/08). Zamawiający dopuszcza kosztorys sporządzony komputerowo (według programu kosztorysowania) lub w innej formie - pod warunkiem, że zawarte będą wszystkie pozycje wyszczególnione na załączonym do SIWZ druku kosztorysu ofertowego. E. Inne dokumenty Formularz projektu umowy zaakceptowany przez Wykonawcę Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta (Formularz ofertowy ) oprócz oświadczenia wykonawcy , o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień Publicznych musi zawierać następujące dokumenty: A. Dokumenty potwierdzające wymogi formalne: 1) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień publicznych (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 07 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 71, poz. 645) a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej jak 6 miesięcy przed terminem składania ofert) b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat tego typu robót budowlanych. 2. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. C. Kosztorys ofertowy Zaleca się, aby kosztorys ofertowy był sporządzony na załączonym druku(zał.Nr 1do SIWZ nr 341/2/08). Zamawiający dopuszcza kosztorys sporządzony komputerowo (według programu kosztorysowania) lub w innej formie - pod warunkiem, że zawarte będą wszystkie pozycje wyszczególnione na załączonym do SIWZ druku kosztorysu ofertowego. E. Inne dokumenty Formularz projektu umowy zaakceptowany przez Wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugdzierzaznia.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dzierzążni, 09-164 Dzierzążnia, pok.24,powiat płoński, woj. mazowieckie.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Dzierzążni, 09-164 Dzierzążnia, pok. nr 15, powiat płoński, woj. mazowieckie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 26.06.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

załączniki:

1. SIWZ

Wójt Gminy

mgr inż. Mirosław Opolski

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP:
  • Data udostępnienia w BIP: 2008-04-29
  • Informacja zaktualizowana przez: mgr Alina Bieglecka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-04-29 17:00:29
  • Liczba odsłon: 30

[Liczba odsłon: 2229124]

przewiń do góry