OGŁOSZENIE  O  ZAMÓWIENIU

- roboty budowlane  na:    W Y K O N A N I E PRZEBUDOWY DWÓCH DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCIACH: BŁOMINO GUMOWSKIE I WIERZBICA SZLACHECKA - POPRZEZ POŁOŻENIE DYWANIKÓW ASFALTOWYCH  

Numer ogłoszenia: 45106 - 2011; data zamieszczenia: 15.03.2011                                 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dzierzążnia , 28, 09-164 Dzierzążnia, woj. mazowieckie, tel. 023 6615904 lub 02, faks 023 6615902.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugdzierzaznia.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: W y k o n a n i e przebudowy dwóch dróg gminnych w miejscowościach: BŁOMINO GUMOWSKIE i WIERZBICA SZLACHECKA - poprzez położenie dywaników asfaltowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest w y k o n a n i e przebudowy dwóch dróg gminnych w miejscowościach BŁOMINO GUMOWSKIE i WIERZBICA SZLACHECKA poprzez położenie dywaników asfaltowych, tj.: 1. ZADANIE I - BŁOMINO GUMOWSKIE - położenie dywanika asfaltowego na drodze gminnej z warstwy wiążącej (4cm) i ścieralnej (4cm) na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem o grub.16 cm, o łącznej długości 432,20mb i szer. 4,50mb. 2. ZADANIE II - WIERZBICA SZLACHECKA, droga gminna Nr 300308W i Nr 300313W - położenie dywanika asfaltowego z warstwy wiążącej (4cm) i ścieralnej (4cm) na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem o grub.16 cm, o łącznej długości 1 136,00 mb i szer. 4,50mb. DLA ZADANIA nr I - m. BŁOMINO GUMOWSKIE: 1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE Roboty pomiarowe - 0,43km, Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej grub. warstwy do 15cm - 823,80 m2, Transport z wywozem darniny na odl.do 5 km - 823,80 m2, 2. ROBOTY ZIEMNE Roboty ziemne wyk. koparkami przedsiębiernymi - 563,41m3, Nakłady uzup.do tablic za każdy rozp.1km odl.transportu ponad 1km -545,32 m3, Formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami 110kW - 18,09m3, 3. PODBUDOWA Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 2110,68 m2, Warstwa podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, grub. 16cm - 2110,68 m2. 4. NAWIERZCHNIA Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - 2055,96 m2, Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni bitumicznej grub. 4 cm z mieszanki mineralno- asfaltowej - 2055,96 m², Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - 2001,43 m2, Nawierzchnia z mieszanki mineralno- asfaltowej grub. 4,00cm (ścieralna) - 2001,43 m2. 5. POBOCZE Nawierzchnia z kruszywa naturalnego , grub. 8cm po zagęszczeniu - 590,57 m2, 6. ZJAZDY Zjazdy żwirowe, kruszywo rozścielane mechanicznie - grub. 15cm - 425,10 m2, 7. ODWODNIENIE Przepusty rurowe pod koroną drogi, ścianki czołowe dla rur fi 60cm - 2,00 szt. Przepusty rurowe pod koroną drogi, rury PCV o fi 60cm - 20,00 m. Przepusty rurowe pod koroną drogi, ławy fundamentowe, betonowe - 1,80 m3, Przepusty rurowe pod zjazdami, ławy fundamentowe betonowe - 1,44 m3, Przepusty rurowe pod zjazdami, ścianki czołowe - 48,00 szt. Przepusty rurowe pod zjazdami, rury PCV o fi 40cm - 144,00m. Odtworzenie rowów z wyprofilowaniem skarp rowu równiarką - 958,90 m. 8. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE Plantowanie (obrobienie na czysto) pow. skarp i korony nasypów - 1038,00 m2, 9. OZNAKOWANIE Ustawienie znaków drogowych na słupkach stalowych - 6 szt. DLA ZADANIA nr II - m. WIERZBICA SZLACHECKA 1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE Roboty pomiarowe - 1,14 km, Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej grub. warstwy do 15cm - 3880,90 m2, Transport darniny na odl. do 5 km - 3880,90 m2, 2. ROBOTY ROZBIÓRKOWE Rozebranie ścianek czołowych przepustów wraz z wywiezieniem - 6 szt. Rozebranie przepustu śr. 40cm z wywiezieniem - 2 szt. Rozebranie przepustu śr. 50cm z wywiezieniem - 1 szt. 3. ROBOTY ZIEMNE Roboty ziemne wyk. koparkami przedsiębiernymi - 246,79 m3, Roboty ziemne wyk. koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku - 602,81m3, Nakłady uzup. do tablic za każdy rozp.1km odl. transportu ponad 1km- 602,81m3, Formowanie i zagęszczanie nasypów - 849,60 m3. 4. PODBUDOWA Profilowanie i zagęszczanie podłoża - 5 593,95m2, Warstwa podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, grub. 16cm - 5593,95m2, 5. NAWIERZCHNIA Skropienie nawierzchni asfaltem - 5443,27 m2, Wykonanie dolnej warstwy nawierzchni bitumicznej grub. 4 cm z mieszanki mineralno- asfaltowej - 5443,27 m2 , Skropienie nawierzchni asfaltem - 5293,75 m2, Nawierzchnia z mieszanki mineralno- asfaltowej grub. 4,00cm - 5293,75 m2, 6. POBOCZE Nawierzchnia z kruszywa naturalnego , grub. 8cm - 1 656,94 m2, 7. ZJAZDY Zjazdy żwirowe, kruszywo rozścielane mechanicznie- grub. 15cm - 400,24 m2, 8. ODWODNIENIE Przepusty rurowe pod koroną drogi, ścianki czołowe dla rur fi 60cm - 8,00 szt. Przepusty rurowe pod koroną drogi, rury PCV o fi 60cm - 41,50 m. Przepusty rurowe pod koroną drogi, ławy fundamentowe betonowe - 3,74 m3, Przepusty rurowe pod zjazdami, ławy fundamentowe betonowe - 10,68 m3, Przepusty rurowe pod zjazdami, ścianki czołowe - 58,00 szt. Przepusty rurowe pod zjazdami, rury PCV o fi 40cm - 178,00m. Odtworzenie rowów z wyprofilowaniem skarp rowu równiarką - 2460,60 m. 9. OZNAKOWANIE Pionowe znaki drogowe, słupki z rur stal.śr 50mm - 13,00szt. Pionowe znaki drogowe, zakazu, nakazu, ostrzegawcze - 14,00szt. 10. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE Plantowanie (obrobienie na czysto) pow. skarp i korony nasypów - 2 2599,60 m2..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w kwocie nie przekraczającej 50% zamówienia podstawowego w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w okresie do 3 lat od udzielenia zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 7000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zrealizował(zakończył) minimum 2 zadania obejmujące wykonanie robót o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot zamówienia o wartości zadania nie mniejszej niż 500 000,-zł (każde zadanie), Ocena spełniania ww. warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. F niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować następującym wyposażeniem technicznym: samochód ciężarowy samowyładowczy o ład. min 7,5 t. - 2szt., koparko-ładowarka - 1szt. walec stalowy gładki(8-10)ton - 1szt. układarka mas bitumicznych - 1szt. Ocena spełniania ww. warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. F niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać kierownictwo robót posiadające uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane. Wykaz kierownictwa robót przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia - Załącznik nr 3, - Wykonawca musi obowiązkowo przed podpisaniem umowy, przedstawić Zamawiającemu odpowiednie uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla osób wskazanych w ofercie przez wykonawcę odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, Ocena spełniania ww. warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. F niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Opłaconej polisy (polisa +kopia wpłaty), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. Ocena spełniania ww. warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. F niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełnione kosztorysy ofertowe dla ZADANIA I i II, Zaakceptowany projekt umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Okoliczności i warunki na jakich zamawiający zamierza dokonywać zmian zawartej umowy podczas realizacji inwestycji: a. Nie ujęte (nie zinwentaryzowane) uzbrojenie podziemne, które nie zostało uwzględnione na mapach do celów projektowych, poprzez zmianę terminu realizacji zamówienia o okres zatrzymania robót z tej przyczyny. b. Związane z zatrzymaniem robót przez urzędy Nadzoru Budowlanego, poprzez zmianę terminu realizacji zamówienia. c. Związane z odkryciem w gruncie przedmiotów niemożliwych do zidentyfikowania przed przystąpieniem do robót budowlanych takich jak m.in. głazy narzutowe, niewybuchy, przedmioty wymagające ochrony Konserwatora Zabytków, poprzez zmianę terminu realizacji zamówienia. d. Związane z ewentualnymi pomyłkami i brakami w wielobranżowej dokumentacji oraz związanych z nią przedmiarach robót, na podstawie, której realizowana jest inwestycja, co powoduje konieczność zlecenia robót dodatkowych lub uzupełniających lub zamiennych Wykonawcy (roboty projektowe i wykonawcze), poprzez zmianę terminu realizacji zamówienia. e. Siła wyższa - jest to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań. f. W przypadku wystąpienia robót zamiennych, poprzez zmianę terminu realizacji zamówienia. g. W przypadku ponadprzeciętnego czasu trwania procedur administracyjnych, poprzez zmianę terminu realizacji zamówienia. Zmiana umowy wymaga pod rygorem nieważności formy pisemnej poprzedzonej pisemnym udokumentowanym wnioskiem Wykonawcy z uwzględnieniem zapisów § 14 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugdzierzaznia.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY W DZIERZĄŻNI DZIERZĄŻNIA 28 09-164 DZIERZĄŻNI pow. płoński.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2011 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY W DZIERZĄŻNI DZIERZĄŻNIA 28 09-164 DZIERZĄŻNI pow. płoński.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

załaczniki:

1. SIWZ

2. część opisowa zadanie I

3. część opisowa zadanie II

4. część rysunkowa zadanie  I

5. część rysunkowa  zadanie II

6. SST zadanie  I

7. SST zadanie  II

 

                                                                                                         Wójt Gminy  Dzierzążnia

                                                                                                        mgr inż. Mirosław  Opolski

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: mgr Alina Bieglecka
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: mgr Alina Bieglecka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-03-16 11:28:59
  • Liczba odsłon: 22
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2231718]

przewiń do góry