Ogłoszenie nr 508414-N-2020 z dnia 2020-02-03 r.
Gmina Dzierzążnia: Budowa drogi
gminnej nr 300371W w miejscowości Cumino
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia:
Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie
dotyczy:
Zamówienia publicznego
Zamówienie
dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O
zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz
wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych
organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje
społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie
marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie
przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie
przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne
oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W
przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo
zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1)
NAZWA I ADRES: Gmina
Dzierzążnia, krajowy numer identyfikacyjny 53903500000000, ul. 28 ,
09-164 Dzierzążnia, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 023 6615904
lub 02, e-mail ug.inwest.dzierz@interia.pl, faks 236 615 902.
Adres strony internetowej (URL): https://ugdzierzaznia.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2)
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3)
WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
Adres
strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia
https://ugdzierzaznia.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Nie
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Tak. Pisemnej za pośrednictwem
operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Tak. Pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem
posłańca
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi
gminnej nr 300371W w miejscowości Cumino
Numer referencyjny: PFŚ 271.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać
w odniesieniu do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem
zamówienia jest budowa drogi gminnej nr 300371W w miejscowości Cumino na
terenie Gminy Dzierzążnia W ramach budowy drogi planuje się wykonanie
następujących robót: • Roboty przygotowawcze • Roboty rozbiórkowe • Roboty
ziemne • Odwodnienie • Podbudowa • Nawierzchnia • Pobocza • Zjazdy • Elementy
poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym • Zieleń Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia określają: Załącznik nr 9 do SIWZ – Dokumentacja projektowa
Załącznik nr 10 do SIWZ - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne) Załącznik nr
11 do SIWZ – Kosztorys ofertowy Załącznik nr 14 do SIWZ – Projekt SOR
Załącznik nr 15 do SIWZ - Przedmiar Robót,
II.5) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
|
45111000-8
|
45233120-6
|
45233200-1
|
45233220-7
|
45233290-8
|
45233320-8
|
45450000-6
|
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
Pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134
ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony
dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-08-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełnienia warunków dotyczących
sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający żąda od Wykonawcy: a)
informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej
potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytową wykonawcy w wysokości określonej w pkt 5.3.2 a) tj. w wysokości nie
mniejszej niż 300 000zł. /słownie: trzysta tysięcy złotych/ Zaświadczenie
wystawione nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem składania ofert. Jeżeli
w złożonym dokumencie, suma gwarancyjna będzie wyrażana w walucie obcej,
kwota ta zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do
walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich
walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień
Publicznych. b) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 500 000,00 zł. (polisa
ubezpieczeniowa opłacona). Dokument ubezpieczenia ma na celu wykazanie się
przez Wykonawcę określonym statusem ekonomiczno-finansowym, nie zaś
ubezpieczeniem usług stanowiących przedmiot zamówienia. Dokument
potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
nie musi być tożsamy z pełnym zakresem działalności ujawnionym w KRS
Wykonawcy, ale powinien potwierdzać ubezpieczenie Wykonawcy w zakresie
działalności związanej z przedmiotem zamówienia; Jeżeli w dokumentach
składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg
średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy
Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia
ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego
zdolności technicznej lub zawodowej określonego w pkt 5.3.3. SIWZ Zamawiający
żąda od wykonawcy: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane
zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty
zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (zał.
nr. 6); b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (posiadanych uprawnień do
kierowania robotami budowlanymi) i doświadczenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zał. nr 7).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2)
PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5
pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU
NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W
ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający
żąda następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) oświadczenia
wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej; Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od
zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz
adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania
zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach,
przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1
pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić
dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia
konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o
której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.3.
SIWZ: 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których
mowa w pkt 6.5. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie
wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.5. SIWZ, zastępuje się je
dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem
osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby,
której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub
miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 6.6. SIWZ stosuje się. W
przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę,
zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych
informacji dotyczących tego dokumentu. Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp
wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14
oraz 16-20 lub ust. 5 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez
niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności
udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem
skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie
szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami
ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i
kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub
przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu
zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem
zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o
udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres
obowiązywania tego zakazu. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli
zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy,
uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp.
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji
innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w
odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.3. Zamawiający
żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 6.3.
dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części
zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji
wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a Pzp. Zamawiający może, na
każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych
zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy
w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na
wykonanie zadania.
III.5)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA
WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W
ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej
lub finansowej, Zamawiający żąda od Wykonawcy: a) informacja banku lub
spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającą wysokość
posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości
określonej w pkt 5.3.2 a) tj. w wysokości nie mniejszej niż 300 000zł.
/słownie: trzysta tysięcy złotych/ Zaświadczenie wystawione nie wcześniejszym
niż 1 miesiąc przed upływem składania ofert. Jeżeli w złożonym dokumencie,
suma gwarancyjna będzie wyrażana w walucie obcej, kwota ta zostanie
przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych
ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut
obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. b)
Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia na sumę gwarancyjną min. 500 000,00 zł. (polisa ubezpieczeniowa
opłacona). Dokument ubezpieczenia ma na celu wykazanie się przez Wykonawcę
określonym statusem ekonomiczno-finansowym, nie zaś ubezpieczeniem usług
stanowiących przedmiot zamówienia. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej nie musi być tożsamy z pełnym
zakresem działalności ujawnionym w KRS Wykonawcy, ale powinien potwierdzać
ubezpieczenie Wykonawcy w zakresie działalności związanej z przedmiotem
zamówienia; Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty
te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut
obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut
obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. W
celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub
zawodowej określonego w pkt 5.3.3. SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy: a)
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5
lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca
wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z
załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez
podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (zał. nr. 6); b) wykaz osób,
skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych (posiadanych uprawnień do kierowania
robotami budowlanymi) i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami (zał. nr 7).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
III.6)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA
WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W
ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu
potwierdzenia spełnienia warunków dotyczących zdolności technicznej lub
zawodowej Zamawiający żąda: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie
wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert
albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których
roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy
roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (zał.
nr. 6); b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (posiadanych uprawnień do
kierowania robotami budowlanymi) i doświadczenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zał. nr 7).
III.7)
INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Inne
dokumenty, które żąda Zamawiający: 1. wypełniony formularz oferty (zał. nr 1)
do niniejszej specyfikacji 2. wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiący
oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, 3.
wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiący oświadczenie Wykonawcy
dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, 4. pełnomocnictwo
ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się o udzielenie
zamówienia publicznego (jeżeli nie wynika wprost z aktu rej. Firmy).
Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za
zgodność z oryginałem notarialnie; 5. zgodnie z art. 22a ust. 2 Pzp
Wykonawca, który będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji finansowej
innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie,
będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności
przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W związku z powyższym
załącznikiem do oferty musi być zobowiązanie innego podmiotu sporządzone
zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 13 do SIWZ (jeśli dotyczy),
6. dowód wpłaty wadium. Oryginał wadium wniesionego w poręczeniach bankowych
lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie
kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w
gwarancjach ubezpieczeniowych lub w poręczeniach udzielanych przez podmioty,
o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. z 2019r. poz.
310, ze zm.) - należy dołączyć w osobnej, odpowiednio oznaczonej kopercie; 7.
oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych
przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - zgodnie ze wzorem zamieszczonym w
zał. nr 12 do SIWZ
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 12 000,00zł. Wadium wnosi się
przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub
w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a)
pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo
- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)
gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45
ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze
pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz
zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: Zamawiający zatrzymuje wadium
wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi
podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w
ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z
przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z
odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26
ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń
lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1
Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie
wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp,
co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako
najkorzystniejszej. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy
zamawiającego Nr 50 8230 0007 5000 0941 2037 0211. Kopię polecenia przelewu
lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą.
Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez
zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą
wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez
zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). Oryginał
dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art.
45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp wykonawca składa wraz z ofertą. Wadium wniesione w
formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w
osobnej kopercie - nie bindować go i nie zszywać z ofertą. Kopię dokumentu
wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem należy trwale dołączyć do
oferty. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium
zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych
ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut
obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6
pkt 2 - 5 Pzp i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie
obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w
stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A
kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie
Zamówień Publicznych. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z
treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp,
jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium
zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy
wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 Pzp. Zmiana
formy wadium musi być dokonana z zachowa¬niem ciągłości zabezpieczenia oferty
kwotą wadium. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może
wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.)
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem
oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do
udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa
ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Nie będzie zawierana umowa ramowa
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie
aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i
jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne
wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani
do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
cena
łączna
|
60,00
|
okres
gwarancji
|
40,00
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby
ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Nie dotyczy
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
nie
dotyczy
Adres
strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w
licytacji elektronicznej:
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej,
w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób
postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych
wysokości postąpień:
Informacje
o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i
warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne
dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy
w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania
dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje
dodatkowe:
IV.5)
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określa wzór umowy stanowiący
Załącznik nr 8 do SIWZ. Zgodnie z § 15 umowy zmiany postanowień umowy 1. Nie
dopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień
zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano
wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 2 2. Zamawiający przewiduje możliwość
dokonania zmian umowy zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zgodnie z art. 649 K.c. w razie wątpliwości poczytuje się, iż wykonawca
podjął się wszystkich robót objętych projektem stanowiącym część składową
umowy. W takim przypadku wyznacznikiem zakresu robót budowlanych, które ma wykonać
Wykonawca jest projekt budowlany, a nie projekty wykonawcze, przedmiar robót
budowlanych lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
budowlanych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2020-02-18, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
W przypadku otrzymania dofinansowania w ramach środków budżetu Województwa
Mazowieckiego w zakresie budowy i modernizacji dróg dojazdowych do gruntów
rolnych, zapłata wynagrodzenia nastąpi po wykonaniu robót budowlanych,
odebranych protokołem ostatecznym lecz nie wcześniej niż po podpisaniu umowy
z Urzędem Marszałkowskim. Odbiór końcowy robót zostanie przeprowadzony przez
Zamawiającego po podpisaniu umowy z Urzędem Marszałkowskim w przypadku
otrzymania dofinansowania ze środków budżetu Województwa Mazowieckiego w
zakresie budowy i modernizacji dróg dojazdowych do gruntów rolnych.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Załączniki: 1. SIWZ - siwzcumino.pdf 2. załącznik Nr 1 - zal._nr_1_do_siwz_cumino.doc
3.załącznik Nr 2 - zal._nr_2_do_siwz_cumino.doc 4.załącznik Nr 3 - zal._nr_3_do_siwz_cumino.doc 5.załącznik Nr 4 - zal._nr_4_do_siwz_cumino.doc 6.załącznik Nr 5 - zal._nr_5_do_siwz_cumino.doc 7.załącznik Nr 6 - zal._nr_6_do_siwz_cumino.doc 8.załącznik Nr 7 - zal._nr_7_do_siwz_cumino.doc 9.załącznik Nr 8 -zal._nr_8_do_siwz_projekt_umowy_cumino.doc 10.załącznik Nr 9 - zal._nr_9_do_siwz_projekt_drogi_gminnej_w_m_cumino.pdf 11.załącznik Nr 10 - zal._nr_10_do_siwz_sst_cumino.pdf 12.załącznik Nr 11 -zal._nr_11_do_siwz_cumino_-_kosztorys_ofertowy.pdf 13.załącznik Nr 12 - zal_nr_12_druk_oswiad_rodocumino.doc 14.załącznik Nr 13 - zal._nr-13_druk_zobow_innego_podm_cumino.doc 15.załącznik Nr 14 - zal._nr_14_do_siwz_sor_cumino.pdf 16.załącznik Nr 15 - zal._nr_15_do_siwz_cumino_-_przedmiar_robot.pdf
|