Zobacz podgałęzie
OGŁOSZENIE
Wójt Gminy Dzierzążnia, Dzierzążnia 28, 09-164 Dzierzążnia zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia pn.:
Na dostawę i zakup w 2020 roku oleju opałowego dla potrzeb budynków mienia gminnego będących własnością Gminy Dzierzążnia poniżej 30 000 euro
1. Termin składania ofert: do dnia 18 grudnia 2019 roku
2. Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Dzierzążni, Dzierzążnia 28, 09-164 Dzierzążnia
3. Forma składania ofert:
a) Pisemna (osobiście, listownie) na adres: Urząd Gminy w Dzierzążni, Dzierzążnia 28, 09-164 Dzierzążnia
b) Faxem na numer 23 661 59 04 wew. 39.
c) W wersji elektronicznej na e-mail : sekretariat@dzierzaznia.pl lub fundusze@dzierzaznia.pl
4. Termin realizacji zamówienia: od 1 styczeń 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku
5. Dostawa dotyczyć będzie oleju opałowego w szacunkowej ilości około 18 000 litrów. Ilość paliwa będącego przedmiotem zamówienia może ulec zmianie w zależności od przebiegu sezonu grzewczego, a przede wszystkim od warunków atmosferycznych. Oznacza, to że Zamawiający ma prawo do zmniejszenia zakresu zamówienia i nabycia oleju opałowego w ilości mniejszej niż w ogłoszeniu. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie.
6. Olej opałowy powinien spełniać następujące parametry:
a. dostarczony olej opałowy musi spełniać wymagania normy PN-C-96024:2011 i charakteryzować się następującymi parametrami:
* gęstość w temperaturze 15ᵒC max. 860kg/m³
* wartość opałowa min. 42,6MJ/kg
* temperatura zapłonu, nie niższa niż 56ᵒC
* lepkość kinetyczna w temperaturze 20ᵒC nie większa niż 6,00 mm²/s
* zawartość siarki nie więcej niż 0,10% /m/m
* pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej, nie większa niż 0,3% /m/m
* pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01%
* zawartość wody max 200mg/kg
* barwa czerwona
Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu świadectwo (certyfikat jakości – potwierdzające wyżej wymienione parametry.
7. Olej opałowy dostarczany będzie przez Dostawę na telefoniczne zawiadomienie Zamawiającego.
8. Dostawa realizowana będzie nie później niż w ciągu 24 godz. od zgłoszenia zapotrzebowania w godzinach pracy jednostki (od 8.00 do 16.00)
9. Warunki udziału w postępowaniu:
A. Oświadczenie, o zapoznaniu się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszeniu do niego zastrzeżeń.
- Oświadczenie, że zdeklarowana w niniejszym formularzu ofertowym cena netto producenta jednego litra oleju opałowego została podana przez nas z wiarygodnego i niezależnego źródła i jest obowiązującą ceną na dzień ……………………………….. i została opublikowana na stronie internetowej następującego Producenta (nazwa producenta) …………………………………………,
- Oświadczenie, że zarówno wybrany przez nas Producent oleju opałowego na podstawie cenników, którego będziemy określać cenę netto Producenta 1 litra oleju opałowego w dniu dostawy przedmiotu zamówienia oraz stały upust będą nie zmienne w trakcie realizacji umowy zawartej w sprawie niniejszego zamówienia.
10. Załącznikami do niniejszego formularza oferty stanowiącymi integralną część oferty są :
1) Aktualna koncesja na obrót paliwami ciekłymi,
2) Zaświadczenie o wpisie do CIDG lub inny dokument potwierdzający działalność gospodarczą,.
3) Referencje potwierdzające realizację dostaw – 2 sztuki,
4) Zaświadczenie podmiotu do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczane paliwa odpowiadają określonym normom ( Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U z 2015, poz. 1680),
5) Oświadczenie, że każda dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się z zastosowaniem specjalistycznych autocystern, które będą zaopatrzone w legalizowane urządzenia wydawcze.
6) Projekt umowy zaakceptowany przez wykonawcę
11. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: CENA 100%
12. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO:
Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
· administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dzierzążnia, Dzierzążnia 28, 09-164 Dzierzążnia, dane kontaktowe tel. 23/6615904, 23/661592
· Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie zapytania ofertowego;
· odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”;
· Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
· obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
· w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
· posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
· nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
13. Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są: https://ugdzierzaznia.bip.org.pl/
14. Inne postanowienia: .........................................................................................................
załączniki:
1. projekt umowy -projekt_umowy_opal.doc
2. formularz ofertowy usługi - formularz_ofertowy_uslugi_opal.doc
Wójt Gminy
mgr inż. Adam Sobiecki
- Informację wprowawdził(a) do BIP: mgr Alina Bieglecka
- Data udostępnienia w BIP: 2019-12-09 14:10:07
- Informacja zaktualizowana przez: mgr Alina Bieglecka
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-12-09 14:10:07
- Liczba odsłon: 1000
- Historia dokumentu: