inspektor do spraw inwestycji, zamówień publicznych funduszy pomocowych mgr Maria Kruszewska
podinspektor do spraw inwestycji, zamówień publicznych funduszy pomocowych mgr Katarzyna Kamińska
tel. (0-23) 661-59-04
wewn. 46
§ 23. Do zakresu działania samodzielnego stanowiska ds. inwestycji, zamówień publicznych i funduszy pomocowych, w szczególności należy:
- planowanie, przygotowanie, realizacja i rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie:
- zaopatrzenia w wodę,
- zaopatrzenia w energię elektryczną,
- oczyszczania ścieków komunalnych,
- wysypisk i utylizacji odpadów komunalnych,
- gminnych dróg i mostów,
- budownictwa komunalnego,
- budownictwa na cele oświaty, kultury fizycznej i sportu;
- Nadzór i realizacja zadań w zakresie budowy, przebudowy, remontu inwestycji gminnych i obiektów komunalnych
- Prowadzenie całości spraw związanych z postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie inwestycji gminnych.
- udział w opracowywaniu, aktualizacji i zatwierdzaniu programu gospodarczego Gminy;
- udział w ustalaniu potrzeb inwestycyjnych i remontowych projektu programu gospodarczego Gminy, przy uwzględnieniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i lokalnych potrzeb społecznych;
- określenie rozmiaru inwestycji, wybór w trybie zamówień publicznych jednostki projektowej, uzyskanie wszystkich decyzji administracyjnych zezwalających na wykonanie robót;
- koordynowanie spraw związanych z oceną i zatwierdzaniem projektów technicznych;
- ustalanie kosztu inwestycji oraz udział w przygotowaniu projektu budżetu na dany rok budżetowy;
- dokonywanie wyboru wykonawcy robót w trybie zamówień publicznych i zrealizowanie umowy o wykonanie robót lub wykonanie usług;
- przygotowanie umów lub pełnomocnictw z zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla inspektora nadzoru inwestorskiego;
11) przekazywanie do użytku inwestycji i rozliczenie jej kosztów poprzez:
- sprawdzanie kalkulacji przedkładanych przez wykonawcę,
- sporządzanie końcowych zestawień kosztów realizacji inwestycji i remontów,
- wyegzekwowanie od projektanta lub wykonawcy należnych odszkodowań lub kar umownych,
- sporządzanie projektów dokumentów, uchwał i zarządzeń w sprawie przekazania inwestycji do użytkowania,
- organizowanie lub udział w przeglądach gwarancyjnych,
- opiniowanie zamierzeń inwestycyjnych innych inwestorów w zakresie zgodności z planowanymi i realizowanymi inwestycjami gminnymi;
- zapewnienie zgodności przeprowadzania w urzędzie przetargów na roboty, usługi i dostawy zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych;
- organizowanie współpracy władz Gminy z innymi samorządami, instytucjami i organizacjami w zakresie zadań promujących gminę;
- tworzenie banku informacji o stanie gospodarczym Gminy, podmiotach gospodarczych oraz projektowanych zamierzeniach gospodarczych;
- wspieranie inicjatyw w celu upowszechniania agroturystyki w Gminie;
1 7) znajomość zakresu funkcjonalnego programów i inicjatyw wspólnotowych związanych z pomocą UE;
- stały monitoring i wskazywanie źródeł i możliwości pozyskiwania środków finansowych związanych z pomocą unijną;
- w oparciu o Wieloletni Plan Inwestycyjny, budżet Gminy i strategiczne decyzje inwestycyjne przygotowywanie wniosków i aplikacji w zakresie pomocy finansowej w ramach programów i inicjatyw wspólnotowych;
- współpraca ze Skarbnikiem Gminy w zakresie sporządzania części finansowej wniosków i aplikacji, o których mowa wyżej, a także sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie;
- po zakończeniu procesów inwestycyjnych zadań z udziałem środków unijnych, sporządzanie wniosków o płatność;
- współpraca z instytucjami zarządzającymi i wdrażającymi programy i inicjatywy wspólnotowe;
- przygotowanie wniosków aplikacyjnych oraz całokształtu spraw związanych z pozyskaniem i rozliczeniem innych środków pozabudżetowych;
- sporządzanie strategii rozwoju Gminy, jej aktualizowanie i monitorowanie;
- sporządzanie i upowszechnianie materiałów kreujących pozytywny wizerunek Gminy;
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Alina Bielewicz
- Data udostępnienia w BIP: 2004-01-28 14:48:41
- Informacja zaktualizowana przez: mgr Alina Bieglecka
- Data ostatniej aktualizacji: 2024-07-29 14:01:17
- Liczba odsłon: 1906
- Historia dokumentu: