Wersja archiwalna 2007-02-14 11:28:31
Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 27 z dnia 02.02.2007
POZYCJA 11329
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
GMINA DZIERZĄŻNIA reprezentowana przez WÓJTA GMINY DZIERZĄŻNIA, 09-164 Dzierzążnia ogłasza przetarg nieograniczony , powyżej 60000,00 euro na : wykonanie przebudowy drogi gminnej "Pomianowo" - dywanik asfaltowy dł. 920 m.b. i szer. 4,0 m.b.
Publikacja obowiązkowa.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Dzierzążnia, do kontaktów: Grażyna Zarzycka i Adam Sobiecki, Dzierzążnia 28, 09-164 Dzierzążnia, woj. mazowieckie, tel. 023 6615902 lub 04, fax 023 6615902, e-mail: ug.inwest.dzierz@interia.pl.
Adresy internetowe
Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): https://ugdzierzaznia.bip.org.pl/
Adres profilu nabywcy (URL):
Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne.
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie przebudowy drogi gminnej "Pomianowo" - dywanik asfaltowy dł. 920 m.b. i szer. 4,0 m.b..
1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie.
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: wieś Pomianowo, pow. płoński, woj. mazowieckie.
1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
Czas trwania umowy ramowej:
Wartość umowy ramowej:
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:
1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 0712019 przez wieś Pomianowo - dywanik asfaltowy od km 0+000 do km 0+920
Roboty dotyczą wykonania: robót ziemnych, usuwania drzew, wykonania 2 przepustów, profilowania istniejącej nawierzchni żwirowej z częściowym wzmocnieniem, nawierzchni wiążącej i ścieralnej (po 4 cm) z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej oraz zjazdów, poboczy i oznakowania.
1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Realizacja robót budowlanych ma być prowadzona zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz polskimi normami.
1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.31.20, 45.23.32.20.
1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro, lecz poniżej kwoty określonej w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2 data rozpoczęcia: 02.04.2007; lub data zakończenia: 31.05.2007
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: 5000,00 PLN.
2) Warunki udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych wraz z ofertą. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wszystkie wymagane przez zamawiającego warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Kopia dokumentu wadialnego (potwierdzona za zgodność z oryginałem),
2) Kosztorys ofertowy,
3) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (P.z.p.),
4) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ustawy P.z.p., jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia,
5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy P.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. I pkt 9 ustawy P.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
7) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej,
8) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego,
9) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego,
10) Wykaz kierownictwa i kluczowego personelu,
11) Doświadczenie zawodowe wykonawcy wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót,
12) Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia,
13) Informacja z banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
14) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
15) Upoważnienie do podpisywania oferty (jeżeli dotyczy),
16) Akceptacja umowy poprzez zaparafowanie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
2) Kryteria oceny ofert
2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
3) Informacje administracyjne
3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugdzierzaznia.bip.org.pl.
Opłata:
Warunki i sposób płatności: SIWZ udostępniona w wersji elekronicznej i tekstowej jest bezpłatna. SIWZ w formie pisemnej można odebrać, po złożeniu wniosku, w Urzędzie Gminy lub otrzymać pocztą za zaliczeniem pocztowym.
3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:
3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2007 godzina 10:00.
3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
3.5) Termin związania ofertą: 13.04.2007; okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.03.2007, godzina 10:30, sala konferencyjna Urzędu Gminy w Dzierzążni, tj. w siedzibie zamawiającego.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.
2) Informacje dodatkowe:
3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.01.2007.
Tablica ogłoszeń: dnia 02.02.2007r.
WÓJT GMINY DZIERZĄŻNIA
mgr inż. Mirosław Opolski
Do pobrania
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówień (Word)
- Szczegółowe specyfikacje techniczne (Word)
- Projekt budowlany (PDF)
pytania i odpowiedzi:
Pyt. 1. „ponieważ przewidywany termin otrzymania sprawozdania finansowego firmy ..... to połowa kwietnia 2007r. zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o umożliwienie przedłożenia innego dokumentu określającego obroty, zysk oraz zobowiązania i należności np.: sprawozdanie finansowe za 2005r. lub dokument „Bilans na dzień 30.09.2006r.” oraz ‘Rachunek zysków i strat za rok gospodarczy 01.01.2006 – 30.09.2006.”
Pyt. 2. „czy oryginał wadium składanego w formie gwarancji bankowej należy umieścić w ofercie, czy też złożyć w Kasie Zamawiającego a kopię załączyć do oferty?”
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: mgr Alina Bieglecka
- Data udostępnienia w BIP: 2007-02-14
- Informacja zaktualizowana przez: mgr Alina Bieglecka
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-02-14 11:28:31
- Liczba odsłon: 189
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: