Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 103 z dnia 25.05.2007r.

POZYCJA  29866

            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

GMINA  DZIERZĄŻNIA  reprezentowana przez WÓJTA  GMINY  DZIERZĄŻNIA, 09-164 Dzierzążnia, ogłasza przetarg nieograniczony powyżej 60000,00 euro, na wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 0712066  "PODMARSZCZYN" – dywanik asfaltowy o łącznej dł. 1678,86 mb i szer. 4,00mb

Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: GMINA DZIERZĄŻNIA, do kontaktów: Grażyna Zarzycka, Adam Sobiecki, Dzierzążnia 28, 09-164 Dzierzążnia, woj. mazowieckie, tel. 023 6615902 lub 04, fax 023 6615902, e-mail: ug.inwest.dzierz@interia.pl.

Adresy internetowe

Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): https://ugdzierzaznia.bip.org.pl/  Adres profilu nabywcy (URL):

Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne.

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie przebudowy drogi gminnej Nr 071266 "Podmarszczyn" - dywanik asfaltowy o łącznej dł. 1678,86 m.b. i szer. 4,00 mb

1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane  -   wykonanie.

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: wieś PODMARSZCZYN, pow. płoński, woj. mazowieckie.

1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.

1.4) Informacje na temat umowy ramowej:  nie dotyczy

Czas trwania umowy ramowej:

Wartość umowy ramowej:

Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:

1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 0712066 przez wieś Podmarszczyn - dywanik asfaltowy od km 0+000 do km 1+678,86.

Roboty dotyczą wykonania: robót przygotowawczych, robót ziemnych, usuwania drzew i krzewów, poszerzenia i wykonania podbudowy, profilowania istniejącej nawierzchni żwirowej, wykonanie nawierzchni wiążącej (4 cm) i ścieralnej (4cm) z mieszanki mineralno-asfaltowej (standard I) oraz odwodnienia, zjazdów, poboczy i oznakowania.

1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Realizacja robót budowlanych ma być prowadzona zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz polskimi normami.

1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.31.20, 45.23.32.20.

1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

2) Wielkość lub zakres zamówienia

Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro lecz poniżej kwoty określonej w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych

3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 2- 3  data   rozpoczęcia:   16.07.2007r.;    lub   data zakończenia:  20.09.2007r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych).

2) Warunki udziału

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:                                                                       

 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,                                                                                   

  2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp,                                                                                                                                                                   

  3) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 ustawy Pzp,                                              

 4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: 

-          wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia osoby i ich kwalifikacje, kierownik musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami z zakresu budownictwa i dysponować co najmniej 3 letnim doświadczeniem z zakresu robót o równoważnym charakterze i wielkości,

-          wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie maksymalnie 5 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania z potwierdzeniem należytego ich wykonania. Przez robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć robotę o wartości co najmniej 400000PLN. 

5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi też spełniać następujący warunek ( w przypadku wspólnego ubiegania się 2 lub więcej  Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa):

-          posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 400000PLN,

6)dysponować niezbędnym sprzętem do realizacji zamówienia:

-          równiarka – 1 szt.

-          walec ogumiony ciężki – 1 szt.

-          walec stalowy statyczny – 1 szt.

-          wytwórnia (otaczarka) mieszanki mineralno-bitumicznej – 1 szt.

-          układarka mas bitumicznych – 1 szt.

-          samochody samowyładowcze – min. 5 szt.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą (spełnial i /nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych wraz z ofertą.   Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wszystkie wymagane przez zamawiającego warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1). Kopia dokumentu wadialnego (potwierdzona za zgodność z oryginałem),

2). Kosztorys ofertowy,

3). Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp.),

4). Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ustawy Pzp., Uwaga! tylko jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia,

5). Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

6). Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp -  wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

7). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej

8). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego,

9). Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego,

10). Wykaz kierownictwa i kluczowego personelu, uprawnienia budowlane kierownika i przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa

11). Doświadczenie zawodowe wykonawcy wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót (wykaz robót z 5 ostatnich lat – maksymalnie 5 robót),

12). Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia,

13). Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

14). Polisa lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,

15). Upoważnienie do podpisywania oferty (jeżeli dotyczy),

16). Akceptacja umowy poprzez zaparafowanie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia

1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:

2) Kryteria oceny ofert

2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

3) Informacje administracyjne

3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugdzierzaznia.bip.org.pl.                                                                                                 Opłata:  Warunki i sposób płatności: SIWZ udostępniona w wersji elektronicznej i tekstowej jest bezpłatna. SIWZ w formie pisemnej można odebrać, po złożeniu wniosku w Urzędzie Gminy lub otrzymać pocztą za zaliczeniem pocztowym.

3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:

3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub  ofert: 27.06.2007r. godzina 10:00.

3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.

3.5) Termin związania ofertą: 26.07.2007r.; okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.06.2007, godzina 10:30, sala konferencyjna Urzędu Gminy w Dzierzążni, tj. siedzibie zamawiającego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.

2) Informacje dodatkowe:

3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.05.2007r.

Wywieszono na tablicy ogłoszeń:    dnia  25.05.2007r.

 

załączniki:

1. specyfikacja SIWZ

2. projekt budowlany - częśc opisowa

3. projekt budowlany - częśc rysunkowa

4. specyfikacja techniczna

5. kosztorys ofertowy

 

                                                                   WÓJT  GMINY  DZIERZĄŻNIA

                                                                         mgr  inż.  Mirosław Opolski

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2231899]

przewiń do góry