Wersja archiwalna 2007-05-28 16:22:23
Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 103 z dnia 25.05.2007r.
POZYCJA 29866
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
GMINA DZIERZĄŻNIA reprezentowana przez WÓJTA GMINY DZIERZĄŻNIA, 09-164 Dzierzążnia, ogłasza przetarg nieograniczony powyżej 60000,00 euro, na wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 0712066 "PODMARSZCZYN" – dywanik asfaltowy o łącznej dł. 1678,86 mb i szer. 4,00mb
Publikacja obowiązkowa.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: GMINA DZIERZĄŻNIA, do kontaktów: Grażyna Zarzycka, Adam Sobiecki, Dzierzążnia 28, 09-164 Dzierzążnia, woj. mazowieckie, tel. 023 6615902 lub 04, fax 023 6615902, e-mail: ug.inwest.dzierz@interia.pl.
Adresy internetowe
Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): https://ugdzierzaznia.bip.org.pl/ Adres profilu nabywcy (URL):
Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne.
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie przebudowy drogi gminnej Nr 071266 "Podmarszczyn" - dywanik asfaltowy o łącznej dł. 1678,86 m.b. i szer. 4,00 mb
1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane - wykonanie.
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: wieś PODMARSZCZYN, pow. płoński, woj. mazowieckie.
1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
1.4) Informacje na temat umowy ramowej: nie dotyczy
Czas trwania umowy ramowej:
Wartość umowy ramowej:
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:
1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 0712066 przez wieś Podmarszczyn - dywanik asfaltowy od km 0+000 do km 1+678,86.
Roboty dotyczą wykonania: robót przygotowawczych, robót ziemnych, usuwania drzew i krzewów, poszerzenia i wykonania podbudowy, profilowania istniejącej nawierzchni żwirowej, wykonanie nawierzchni wiążącej (4 cm) i ścieralnej (4cm) z mieszanki mineralno-asfaltowej (standard I) oraz odwodnienia, zjazdów, poboczy i oznakowania.
1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Realizacja robót budowlanych ma być prowadzona zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz polskimi normami.
1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.31.20, 45.23.32.20.
1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro lecz poniżej kwoty określonej w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 2- 3 data rozpoczęcia: 16.07.2007r.; lub data zakończenia: 20.09.2007r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych).
2) Warunki udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,
2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp,
3) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 ustawy Pzp,
4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki:
- wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia osoby i ich kwalifikacje, kierownik musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami z zakresu budownictwa i dysponować co najmniej 3 letnim doświadczeniem z zakresu robót o równoważnym charakterze i wielkości,
- wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie maksymalnie 5 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania z potwierdzeniem należytego ich wykonania. Przez robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć robotę o wartości co najmniej 400000PLN.
5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi też spełniać następujący warunek ( w przypadku wspólnego ubiegania się 2 lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa):
- posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 400000PLN,
6)dysponować niezbędnym sprzętem do realizacji zamówienia:
- równiarka – 1 szt.
- walec ogumiony ciężki – 1 szt.
- walec stalowy statyczny – 1 szt.
- wytwórnia (otaczarka) mieszanki mineralno-bitumicznej – 1 szt.
- układarka mas bitumicznych – 1 szt.
- samochody samowyładowcze – min. 5 szt.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą (spełnial i /nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych wraz z ofertą. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wszystkie wymagane przez zamawiającego warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1). Kopia dokumentu wadialnego (potwierdzona za zgodność z oryginałem),
2). Kosztorys ofertowy,
3). Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp.),
4). Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ustawy Pzp., Uwaga! tylko jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia,
5). Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
6). Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
7). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
8). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego,
9). Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego,
10). Wykaz kierownictwa i kluczowego personelu, uprawnienia budowlane kierownika i przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
11). Doświadczenie zawodowe wykonawcy wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót (wykaz robót z 5 ostatnich lat – maksymalnie 5 robót),
12). Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia,
13). Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
14). Polisa lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
15). Upoważnienie do podpisywania oferty (jeżeli dotyczy),
16). Akceptacja umowy poprzez zaparafowanie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
2) Kryteria oceny ofert
2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
3) Informacje administracyjne
3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugdzierzaznia.bip.org.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: SIWZ udostępniona w wersji elektronicznej i tekstowej jest bezpłatna. SIWZ w formie pisemnej można odebrać, po złożeniu wniosku w Urzędzie Gminy lub otrzymać pocztą za zaliczeniem pocztowym.
3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:
3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2007r. godzina 10:00.
3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
3.5) Termin związania ofertą: 26.07.2007r.; okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.06.2007, godzina 10:30, sala konferencyjna Urzędu Gminy w Dzierzążni, tj. siedzibie zamawiającego.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.
2) Informacje dodatkowe:
3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.05.2007r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń: dnia 25.05.2007r.
załączniki:
1. specyfikacja
WÓJT GMINY DZIERZĄŻNIA
mgr inż. Mirosław Opolski
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: mgr Alina Bieglecka
- Data udostępnienia w BIP: 2007-05-28
- Informacja zaktualizowana przez: mgr Alina Bieglecka
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-05-28 16:22:23
- Liczba odsłon: 169
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: