Dzierzążnia: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Dzierzążnia
Numer ogłoszenia: 88427 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dzierzążnia, 28, 09-164 Dzierzążnia, woj. mazowieckie, tel. 023 6615904 lub 02, fax 023 6615902.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugdzierzążnia.bip.org.pl

·                  Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Dzierzążnia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Zakres przedsięwzięcia obejmuje : budowę 15 przydomowych (kompletnych) indywidualnych oczyszczalni ścieków, o wydajności maksymalnej 1,55 m3, w tym: A. Oczyszczalnie pracujące na bazie ciągu technologicznego: Osadnik gnilny ŕ osad czynny ŕ złoże biologiczne - 13 kpl - Q = 0,6 - 0,9 m3 /d, - 2 kpl - Q = 1,0 - 1,55 m3 /d, W zakres robót wchodzi również odbiornik ścieków oczyszczonych (w każdym przypadku jest to studnia chłonna wykonana w nasypie o wys. 1m wraz z przepompownią ścieków surowych). Zamówienie obejmuje również inwentaryzację geodezyjną powykonawczą /oczyszczalni/. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.24.21-9 Szczegółowy zakres przedsięwzięcia obejmuje projekt wykonawczy oraz specyfikacja techniczna załączone do SIWZ na podstawie którego Oferenci zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego szczegółowego. Cały zakres rzeczowy robót został opisany w przedmiarze robót budowlanych oraz w zestawieniu lokalizacji dla budowy 15 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Dzierzążnia, załączonych do niniejszej specyfikacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium: 2 500,00PLN (słownie:dwa tysiące pięćset złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; w tym względzie zamawiający żąda, aby wykonawca dysponował osobami posiadającymi uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacji elektrycznych, c. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. e. Co najmniej od trzech lat prowadzi działalność w branży instalacyjno-sanitarnej, wybudował przydomowe oczyszczalnie ścieków w ostatnich trzech latach i potwierdzi ich wykonanie odpowiednimi dokumentami wystawionymi przez inwestorów (tj. referencje, opinie, protokoły odbioru, itp ).

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualne odpisy z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, pkt 9 ustawy, pkt 1-3 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Wykaz wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich 3 lat przed ogłoszeniem niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, - wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 2 SIWZ. e) Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. f) Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ g) Wykaz kierownictwa firmy i wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 5 do formularza oferty, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami oraz kopie zaświadczeń potwierdzających ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego) - zgodnie z warunkami określonymi w Rozdz. II pkt 4 c. h) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest i) ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugdzierzaznia.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dzierzążni, 09-164 Dzierząznia,pow. płoński, woj.mazowieckie.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Dzierzążni, 09-164 Dzierzążnia, pok. nr 15, pow. płoński, woj. mazowieckie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

 

Wójt Gminy

mgr inż. Mirosław Opolski

załączniki:

1. SIWZ

2. specyfikacja techniczna

3. zestawienie

4.projekt POS

5.kosztorys ślepy i przedmiar robót

 

Pytania i odpowiedzi

1. pytanie nr 1 i 2

2. pytanie nr 3

3.  pytania nr 4,5,6

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2475169]

przewiń do góry