Wersja archiwalna 2009-06-18 15:58:02
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
NA WYKONANIE:
„Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie budowy dwóch przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków o wydajności do 7,4 m3/dobę każda, dla budynków mieszkalnych w Nowych Kucicach, gm. Dzierzążnia”
Numer ogłoszenia: 189834 - 2009; data zamieszczenia: 12.06.2009r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dzierzążnia , 28, 09-164 Dzierzążnia, woj. mazowieckie, tel. 023 6615904 lub 02, faks 023 6615902.
- Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugdzierzaznia.bip.org.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie budowy dwóch przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków o wydajności do 7,4 m3/dobę każda, dla budynków mieszkalnych w Nowych Kucicach, gm. Dzierzążnia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu 2 przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków dla budynków znajdujących się na terenie wsi Nowe Kucice, o wydajności Q=7,4 m3 / dobę każda. - pierwsza nr 1- oczyszczalnia dla budynku 18 rodzinnego, - druga nr 2 - oczyszczalnia dla 5 budynków 4 rodzinnych i 1 dwurodzinnego. Opracowanie projektu budowy dwóch przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków z włączeniem do istniejącej kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki. Wybudowanie oczyszczalni ścieków zgodnie z opracowanym projektem technicznym - zaakceptowanym przez Zamawiającego, specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót oraz dokonaniem zgłoszenia budowy tych oczyszczalni w Starostwie Powiatowym w Płońsku . Szczegółowe informacje zawarte są w załączniku nr 6 do oferty - Programie funkcjonalno - użytkowym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21-9, 74.23.22.20-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 20.12.2009r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 3 500,00zł (słownie:trzy tysiące pięćset złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 3.1. Muszą mieć prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem; 3.2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3.3 Muszą spełniać warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ww ustawy. 3.4. Muszą udowodnić, że dysponują środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zadania. 3.5. Muszą dysponować odpowiednimi pod względem kwalifikacji pracownikami inżynieryjno-technicznymi; - kierownik budowy - stwierdzenie przygotowania do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w zakresie sanitarnym lub bez ograniczeń oraz dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 3.6. Muszą posiadać doświadczenie i przygotowanie fachowe - zrealizować w ciągu ostatnich 5 lat, min. 3 zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia potwierdzone referencjami od Zamawiających. 3.7. Muszą dysponować niezbędnym dla realizacji zamówienia sprzętem (własnym lub dzierżawionym). 3.8. Udzielą na wykonane roboty gwarancji, co najmniej na 36 miesięcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 4.1 Aktualny dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.2. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ww ustawy (przykładowe oświadczenie stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty) wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) Zaświadczeniem z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami Wykonawca (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). b) Zaświadczeniem z ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Uwaga: w punktach a) i b) Wykonawca może przedłożyć zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.3.Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym czasie, oraz informacja dotyczącą personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia z udokumentowaniem jego kwalifikacji (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami i dokumentu potwierdzającego przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa) na załączniku nr 2 do formularza oferty. W przypadku zaangażowania osób nie będących pracownikami Wykonawcy należy załączyć ich oświadczenia o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia. 4.4. Informację o podwykonawcach, zgodnie z punktem 5 SIWZ (o ile dotyczy) - załącznik nr 3. 4.5. Wykaz dostępnego sprzętu, na formularzu stanowiącym załącznik (własny) do formularza oferty, przewidzianego do realizacji zamówienia 4.6. Dane o doświadczeniu Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat, min. 3 zadania w charakterze głównego wykonawcy o wartości powyżej 100 000,00 złotych (brutto), na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do formularza oferty wraz z referencjami od poprzednich Zamawiających. 4.7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (art.24 ust.1 pkt 4-8 oraz pkt 9 - (jeśli dotyczy) albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.8. Ubezpieczenie (polisa) od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4.9. Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, na kwotę minimalną 100 000,00 zł niezbędną do rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia. 4.10. Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium. 4.11. Zaakceptowany projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do formularza oferty. 4.12.Do ofert składanych przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze mają zastosowanie przepisy art. 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.13.Jeżeli oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa powyżej może złożyć dokumenty równoważne opowiadające polskim dokumentom..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugdzierzaznia.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dzierzążni, 09-164 Dzierzążnia,pow. płoński, woj. mazowieckie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Dzierzążni, 09-164 Dzierzążnia,pow. płoński, woj. mazowieckie pok. nr 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Wójt Gminy Dzierzążnia
mgr inż. Mirosław Opolski
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sobiecki Adam
- Data udostępnienia w BIP: 2009-06-18
- Informacja zaktualizowana przez: Sobiecki Adam
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-06-18 15:58:02
- Liczba odsłon: 555
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: