Wersja archiwalna 2009-07-02 18:10:09

OGŁOSZENIE

O  PRZETARGU  NIEOGRANICZONYM  NA WYKONANIE: 

-          przebudowy 3 dróg gminnych: NOWE KUCICE - KORYTOWO, KORYTOWO i BŁOMINO JEŻE - poprzez położenie dywaników asfaltowych na podbudowie z pospółki i kruszywa naturalnego.

-          Numer ogłoszenia: 219648 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dzierzążnia , 28, 09-164 Dzierzążnia, woj. mazowieckie, tel. 023 6615904 lub 02, faks 023 6615902.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugdzierzaznia.bip.org.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy 3 dróg gminnych: NOWE KUCICE - KORYTOWO, KORYTOWO i BŁOMINO JEŻE - poprzez położenie dywaników asfaltowych na podbudowie z pospółki i kruszywa naturalnego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest w y k o n a n i e przebudowy dróg gminnych : 1. ZADANIE I - NOWE KUCICE - KORYTOWO, droga gminna Nr : część 300320W i cz. 300329W - położenie dywanika asfaltowego z warstwy wiążącej (4cm) i ścieralnej (4cm) na podbudowie z pospółki (20cm + 8cm), o łącznej długości 1,13km i szer. 4,00mb. 2. ZADANIE II - KORYTOWO, droga gminna Nr cz. 300329W - położenie dywanika asfaltowego z warstwy wiążącej (4cm) i ścieralnej (4cm) na podbudowie z pospółki (20cm + 8cm), o łącznej długości 0,75km i szer. 4,00mb. 3. ZADANIE III - BŁOMINO JEŻE droga gminna Nr 300308W odcinek od km 0+000 do km 1+073,14 - położenie dywanika asfaltowego z warstwy wiążącej (5cm) i ścieralnej (4cm) na podbudowie z kruszywa naturalnego o gr. 20cm, o łącznej długości 1,07km i szer. 4,50mb. Przebudowa obejmuje wykonanie: robót przygotowawczych, robót ziemnych, odwodnienia, podbudowy, nawierzchni asfaltowej o grubości 2 x 4cm dla dwóch pierwszych Zadań oraz dla trzeciego Zadania (5cm+4cm ścieralna) wykonanie zjazdów, robót wykończeniowych i oznakowania drogi - zgodnie z załączonymi przedmiarami robót i kosztorysami ofertowymi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

 

10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; · udokumentują, że w okresie ostatnich 5 lat Wykonawca zrealizował co najmniej 2 roboty ( wykazać maksymalnie 5) o podobnym charakterze i złożoności jak przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania z potwierdzeniem należytego ich wykonania. Przez robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć robotę o wartości co najmniej 500 000 PLN, · wykażą osobowy personel z kierownikiem budowy, który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami z zakresu drogownictwa (potwierdzone kopią uprawnień i zaświadczeniem o przynależności do Izby) oraz dysponować co najmniej 3-letnim doświadczeniem z zakresu robót o równoważnym charakterze i wielkości, · dysponują niezbędnym sprzętem do realizacji zamówienia: - równiarka -1 szt. - walec ogumiony ciężki - 1 szt., - walec stalowy statyczny - 1 szt., - wytwórnia (otaczarka) mieszanki mineralno-bitumicznej - 1 szt., - układarka mas bitumicznych - 1 szt., - samochody samowyładowcze - min. 5 szt. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, · posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00 PLN, · wykażą na podstawie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 500000,00 PLN, a informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 Pzp)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz dla uznania poprawności OFERTA (formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ) oprócz OŚWIADCZENIA Wykonawcy ( załącznik nr 3 do SIWZ), o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych , Zamawiający żąda następujących dokumentów; A. Dokumenty potwierdzające wymogi formalne: 1). Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605 ze zmianami), - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej jak 6 miesięcy przed terminem składania ofert. - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 Pzp ( zał. nr 3 do SIWZ). B. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1). Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( na załączonym formularzu załącznika nr 4 lub na druku opracowanym przez Wykonawcę z zawartymi danymi), oraz kserokopie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej plus zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzających przynależność do izby na dzień składania ofert. 2). Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie wraz z pełnomocnictwem zgodnie z art. 23 ustawy Pzp - Uwaga! Wymagana tylko w przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów. 3). Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości (minimalnej 500000,00 PLN) oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (na załączonym formularzu załącznika nr 5 lub na druku opracowanym przez Wykonawcę z zawartymi danymi jak w formularzu) oraz maksymalnie 5 referencji lub rekomendacji, listów polecających, protokółów odbioru lub innych dokumentów, z których treści wynika, że roboty budowlane zostały wykonane należycie . 4). Wykaz niezbędnego do wykonania sprzętu, narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca i przewidzianych do realizacji zamówienia (na załączonym formularzu załącznika nr 6). Wykaz może być opracowany na innym druku z większą ilością sprzętu jednak musi zawierać sprzęt wymieniony w tym załączniku, 5). Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 500000,00 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 6). Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności C). Inne dokumenty: a) zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 7, b) wypełniony kosztorys ofertowy ( składający się z 3 części) - załącznik nr 2-I, 2-II, 2-III, c) kserokopia dokumentu wadialnego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

-najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugdzierzaznia.bip.org.pl.


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY W DZIERZĄŻNI 09-164 Dzierzążnia pow. płoński woj. mazowieckie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

24.07.2009 godzina 10:00, miejsce:

URZĄD GMINY W DZIERZĄŻNI, 09-164 Dzierzążnia pow. płoński woj. mazowieckie pokój nr 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

-dofinansowanie Zadania  III  z  tFOGR.

                                                                                   Wójt  Gminy  Dzierzążnia

                                                                               mgr inż.  Mirosław  Opolski 

 

siwz_przebudowa_3_drog_gminnych.doc

                                                                               

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2250449]

przewiń do góry