UDZIELENIE GMINIE DZIERZĄŻNIA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU W KWOCIE 1.275.000,00 ZŁ , NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU Z PRZEZNACZENIEM NA ZADANIE INWESTYCYJNE PN. BUDOWA PRZYDOMNOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TRENIE GMINY DZIERZĄZNIA
Numer ogłoszenia: 291026 - 2009; data zamieszczenia: 24.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dzierzążnia , 28, 09-164 Dzierzążnia, woj. mazowieckie, tel. 023 6615904 lub 02, faks 023 6615902.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugdzierzaznia.bip.org.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE GMINIE DZIERZĄŻNIA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU W KWOCIE 1.275.000,00 ZŁ , NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU Z PRZEZNACZENIEM NA ZADANIE INWESTYCYJNE PN. BUDOWA PRZYDOMNOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TRENIE GMINY DZIERZĄZNIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) udzielenie Gminie Dzierzążnia kredytu długoterminowego w wysokości: 1.275.000,00 zł (słownie: Jeden milion dwieście siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych) na zadanie inwestycyjne pn. Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Dzierzążnia Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: b) Okres kredytowania: od 01.12.2009r do 30.12. 2014 r. Okres spłaty 5 lat 2010r, 2011r, 2012r, 2013r, 2014 r. na dzień 30.03. 30.05, 30.09 i 30.12. każdego roku w kwocie po 63 750,00 zł wg harmonogramu spłat stanowiącym załącznik do składanej oferty. c) Waluta kredytu PLN d) Karencja w spłacie kapitału do dnia 30.03.2010 r. Pierwsza spłata nastąpi w dniu 30.03.2010r. e) Oprocentowanie wg stawki zmiennej obowiązującej w okresie naliczania w wysokości zmiennej stopy podstawowej równej stawce ustalonej przez WIBOR 3M z przedostatniego dnia roboczego kończącego kwartał kalendarzowego powiększony o marżę banku. Zmiana wysokości stopy kredytu następować będzie, co kwartał od pierwszego dnia roboczego kwartału kalendarzowego. Marża banku stała w całym okresie kredytowania. . Możliwość wykorzystania kredytu w transzach bez pobierania przez bank prowizji i opłat od niewykorzystanej kwoty kredytu i opłat za uruchomienie transzy. f) Kapitał będzie spłacany w 20-tu równych ratach płatnych w terminach na dzień 30.03; 30.05; 30.09 i 30.12 każdego roku. W przypadku gdy termin spłaty kredytu upływa w dzień wolny od pracy, uważa się, że termin spłaty został zachowany, jeśli spłata kredytu nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. Odsetki od wykorzystanego kredytu będą naliczane od dnia postawienia wymaganej kwoty do dyspozycji Zamawiającego (kredytobiorcy) w okresach miesięcznych h) Jeżeli spłata ostatniej raty kredytu przypada przed końcem okresu odsetkowego, odsetki będą płatne w dniu spłaty kredytu. i) Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty części i całego kredytu bez opłat, odsetek i prowizji od kwoty spłaty przed terminem. j) W ofercie należy zastosować stawkę WIBOR 3M obowiązującą na dzień 20.08.2009r. k) Zamawiający dopuszcza prowizję jednorazową z tytułu uruchomienia kredytu płatną w ciężar kredytu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późniejszymi zmianami) . Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 oraz dokumentów, o których mowa w pkt. 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; c) wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ; d) podpisane ogólne warunki umowy zał. nr 4 e) dokumenty potwierdzające zdolność kredytowania: - bilans za lata 2007 i 2008; - rachunek wyników za lata 2007 i 2008; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; g) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; h) zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002r. nr 72, poz. 665 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 Ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dnie wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe z dnia 31.01.1989r.; i) Wykonawca musi wykonać i załączyć harmonogram spłat kredytu uwzględniający wymagania Zamawiającego zawarte w pkt 3 ppkt b), d) i e) SIWZ. j) Wykonawca przygotowuje i załącza do oferty wzór umowy uwzględniający ogólne warunki umowy podane przez Zamawiającego. 2) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych powyżej w ust.1 niniejszego rozdziału SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4) Dokumenty, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę- osoby uprawnioną-e do reprezentacji Wykonawcy. 5) W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugdzierzaznia.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dzierzążni 09 - 164 Dzierzążnia 28 pow. płoński woj. mazowieckie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Dzierzążni 09 - 164 Dzierzążnia 28 pow. płoński woj. mazowieckie Sekretariat (pokój Nr 15).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

 

                                                                                   Wójt Gminy Dzierzążnia

 

                                                                                  mgr inż. Mirosław Opolski

 

 1.specyfikacja-przetarg_usluga_-_kredyt.pdf

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Sobiecki Adam
  • Data udostępnienia w BIP: 2009-09-07
  • Informacja zaktualizowana przez: Sobiecki Adam
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-08-24 17:55:18
  • Liczba odsłon: 82
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2239658]

przewiń do góry