Wersja archiwalna 2009-09-09 12:46:42

OGŁOSZENIE

O  PRZETARGU  NIEOGRANICZONYM

NA  WYKONANIE : 

„BUDOWY PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA  TERENIE  GMINY  DZIERZĄŻNIA”

OGŁOSZENIE  O  ZAMÓWIENIU  -  roboty budowlane

Numer ogłoszenia:  291138 - 2009; data zamieszczenia: 24.08.2009

Zamieszczanie ogłoszenia:  obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:   Gmina Dzierzążnia  28,

09-164 Dzierzążnia, woj. mazowieckie, tel. 023 6615904 lub 02, faks 023 6615902.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugdzierzaznia.bip.org.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:   Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:   Budowa przydomowych oczyszczalni  ścieków  na  terenie gminy  Dzierzążnia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia:   roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa 100 kompletnych instalacji przydomowych oczyszczalni ścieków o wydajności poniżej 5,0 m3 na dobę, pracujących na bazie połączonej technologii zanurzonego złoża biologicznego i niskoobciążonego osadu czynnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, tj.: a) bioreaktorami oczyszczalni (z możliwością posadowienia na głębokości 140 cm p.p.t.), b) rurociągami i armaturą, c) przepompowniami ścieków oczyszczonych, d) studniami chłonnymi w nasypie, e) materiałami elektrycznymi Szczegółowe zestawienie lokalizacji i materiałów dla budowy przydomowych oczyszczalni ścieków zawarte są w załączniku nr 7 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):   45.23.24.21-9, 45.23.13.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:  nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:   nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:  nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Zakończenie:   10  grudzień 2009r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:     Wadium    15000.00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 3.1. Muszą mieć prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem; 3.2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3.3 Muszą spełniać warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ww ustawy. 3.4. Muszą udowodnić, że dysponują środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zadania. 3.5. Muszą dysponować odpowiednimi pod względem kwalifikacji pracownikami inżynieryjno-technicznymi ( branży sanitarnej, elektrycznej); - kierownik budowy - musi posiadać doświadczenie zawodowe min. 3 lata , stwierdzenie przygotowania do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w zakresie sanitarnym lub ogólno budowlanym bez ograniczeń oraz dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 3.6. Muszą posiadać doświadczenie i przygotowanie fachowe - zrealizować w ciągu ostatnich 5 lat, min. 2 zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia potwierdzone referencjami od Zamawiających. 3.7. Muszą dysponować niezbędnym dla realizacji zamówienia sprzętem (własnym lub dzierżawionym). 3.8. Udzielą na wykonane roboty gwarancji, co najmniej na 36 miesięcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 4.1 Aktualny dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.2. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ww ustawy (przykładowe oświadczenie stanowi zał. nr 3 do SIWZ) wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) Zaświadczeniem z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami Wykonawca (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). b) Zaświadczeniem z ZUS-u (KRUS) o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Uwaga: w punktach a) i b) Wykonawca może przedłożyć zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.3. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym czasie, oraz informacja dotyczącą personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia z udokumentowaniem jego kwalifikacji (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami i dokumentu potwierdzającego przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa) - na zał. nr 4 do SIWZ. W przypadku zaangażowania osób nie będących pracownikami Wykonawcy należy załączyć ich oświadczenia o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia. 4.5. Wykaz dostępnego sprzętu, na formularzu stanowiącym załącznik własny do formularza oferty, przewidzianego do realizacji zamówienia. 4.6. Dane o doświadczeniu Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia w ciągu ostatnich 5 lat, min. 2 zadania w charakterze głównego wykonawcy o wartości każdego zadania powyżej 500 000,00 złotych (brutto), na formularzu stanowiącym zał. Nr 5 do SIWZ wraz z referencjami od poprzednich Zamawiających, że roboty zostały wykonane należycie. 4.7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (art. 24 ust.1 pkt 4-8 oraz pkt 9 -jeśli dotyczy) albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.8. Ubezpieczenie (polisa) od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4.9. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł niezbędną do rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia, wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium. 4.11. Zaakceptowany projekt umowy, stanowiący zał. nr 6 do formularza oferty. 4.12. Wykonawca musi dołączyć do oferty aprobaty techniczne na proponowane oczyszczalnie ścieków. 4.13. Do ofert składanych przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze mają zastosowanie przepisy art. 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.13. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 4.15. Wykonawca musi dołączyć aprobaty techniczne, certyfikaty ( oczyszczalni i materiałów użytych). 4.16. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków w oparciu o złożone dokumenty na zasadzie spełnia - nie spełnia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:   przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:     najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:     nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugdzierzaznia.bip.org.pl.


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Gminy w Dzierzążni 09-164 Dzierzążnia pow. płoński, woj. mazowieckie,.

IV.3.4)Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

15.09.2009   godzina 10:00,

miejsce:     Urząd Gminy w Dzierzążni, 09-164 Dzierzążnia, pow. płoński, woj. mazowieckie, sekretariat p.15.

IV.3.5) Termin związania ofertą:    okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:    nie dotyczy.

                                                                                     Wójt  Gminy  Dzierzążnia

                                                                                     mgr inż. Mirosław  Opolski

1.siwz_oczyszczalni_przydomowych_100_sztuk.doc

2.zal._nr_7_do_siwz_zestawienie_lokalizacji_i_materialow_prawidlowe_przydom_oczyszcz.xls

3.zalacznik_nr_2_do_siwzkosztorys_slepy_100_szt.pdf

4.specyfikacja_techniczna.pdf

5.projekt_-_wycinek.pdf

6.mapy1.rar

7. mapy2.rar

8. mapy_3.rar

9. mapy4.rar

10. mapy5.rar

11.odpowiedzi_na_pyt1.siwz.doc

12.odpowiedzi_na__pyt2_do_siwz.doc

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2242382]

przewiń do góry