341/2/2010

Rej. 4/2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

WÓJT  GMINY DZIERZĄŻNIA

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE:

PRZEBUDOWĘ DWÓCH  DRÓG  GMINNYCH  W MIEJSCOWOŚCI KADŁUBOWO  (ZADANIE I - odcinek 0,38 km  i   ZADANIE II- odcinek 1,12km )
Numer ogłoszenia: 66658 - 2010; data zamieszczenia: 10.03.2010

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dzierzążnia , 28, 09-164 Dzierzążnia, woj. mazowieckie, tel. 023 6615904 lub 02, faks 023 6615902.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugdzierzaznia.bip.org.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DWÓCH DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI KADŁUBOWO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest w y k o n a n i e przebudowy dwóch dróg gminnych w miejscowości KADŁUBOWO poprzez położenie dywaników asfaltowych, tj.: 1. ZADANIE I - KADŁUBOWO, droga gminna Nr 300327W - położenie dywanika asfaltowego z warstwy wiążącej (4cm) i ścieralnej (4cm) na podbudowie z kruszywa naturalnego (20cm + 10cm), o łącznej długości 377,86mb i szer. 4,50mb. 2. ZADANIE II - KADŁUBOWO, droga gminna Nr 300328W - położenie dywanika asfaltowego z warstwy wiążącej (4cm) i ścieralnej (4cm) na podbudowie z kruszywa naturalnego (10cm + 20cm), o łącznej długości 1 120,93mb i szer. 4,50mb. DLA ZADANIA NR 1: 1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE Roboty pomiarowe - 0,38km, Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej grub. warstwy do 15cm - 226,29m2, Wywóz darniny na odl.do 5km - 226,29m3, Mechaniczne ścinanie drzew - 3szt. Wywożenie dłużyc - 4,47m-p, Wywożenie karpiny - 1,50m-p, Wywożenie gałęzi - 1,50m-p, 2. ROBOTY ZIEMNE Wykopy oraz przekopy wyk. koparkami - 96,00m3, Roboty ziemne wyk. koparkami przedsiębiernymi - 323,00m3, 3. URZĄDZENIA OBCE Przepusty rurowe pod zjazdami, ławy fundamentowe - 0,54 m3, Przepusty rurowe pod zjazdami, ścianki czołowe - 2 szt., Przepusty rurowe pod zjazdami, rury betonowe - 9m. 4. PODBUDOWA Profilowanie i zagęszczanie podłoża - 2 049,03m2, Górna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grub. 10cm - 2 049,03m2, Dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grub. 20cm - 1 817,92m2. 5. NAWIERZCHNIA Skropienie nawierzchni asfaltem - 1 771,89m2, Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni bitumicznej grub. 4 cm z mieszanki mineralno- asfaltowej - 1 771,89 m², Skropienie nawierzchni asfaltem - 1 725,87m2, Nawierzchnia z mieszanki mineralno- asfaltowej grub. 4,00cm (ścieralna) - 1 725,87m2. 6. POBOCZA Nawierzchnia z pospółki , grub 8cm - 563,42m2, 7. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE Plantowanie (obrobienie na czysto) pow. skarp i korony nasypów - 840,10m2, 8. OZNAKOWANIE Ustawienie znaków drogowych na słupkach stalowych - 2 szt. DLA ZADANIA NR 2: 3. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE Roboty pomiarowe - 1,12km, Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej grub. warstwy do 15cm - 1 681,40m2, Wywóz darniny - 1 681,40m3, Mechaniczne ścinanie drzew - 16szt. Wywożenie dłużyc - 19,80m-p, Wywożenie karpiny - 8,00m-p, Wywożenie gałęzi - 8,00m-p, 4. ROBOTY ZIEMNE Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami - 314,00m3, Roboty ziemne wyk. koparkami przedsiębiernymi - 337,00m3, Roboty ziemne wyk. koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku - 535,00m3 5. PODBUDOWA Profilowanie i zagęszczanie podłoża - 6 012,03m2, Dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grub. 10cm - 6 012,03m2, Górna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grub. 20cm - 5 335,07m2. 6. NAWIERZCHNIA Skropienie nawierzchni asfaltem - 5 199,88m2, Wykonanie dolnej warstwy nawierzchni bitumicznej grub. 4 cm z mieszanki mineralno- asfaltowej - 5 199,88m2, Skropienie nawierzchni asfaltem - 5 064,69m2, Nawierzchnia z mieszanki mineralno- asfaltowej grub. 4,00cm - 5 064,69m2. 7. POBOCZE Nawierzchnia z pospółki , grub. 8cm - 1 678,02m2, 8. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE Plantowanie (obrobienie na czysto) pow. skarp i korony nasypów - 2 410,90m2, 9. OZNAKOWANIE Ustawienie znaków drogowych na słupkach stalowych - 2szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w kwocie nie przekraczającej 50% zamówienia podstawowego w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w okresie do 3 lat od udzielenia zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10 000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zrealizował (zakończył) minimum 2 zadania obejmujące wykonanie robót o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot zamówienia, o długości nie mniejszej niż 500 m każde zadanie, Ocena spełniania ww. warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca musi dysponować następującym wyposażeniem technicznym: samochód ciężarowy samowyładowczy o ład. min 7,5 t. - 2 szt., koparko-ładowarka - 1 szt. walec stalowy gładki(8-10)ton - 1 szt. układarka mas bitumicznych - 1 szt. Ocena spełniania ww. warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca musi wykazać kierownictwo robót posiadające uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane, Ocena spełniania ww. warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca musi posiadać opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł, Ocena spełniania ww. warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy (kosztorys ofertowy dla Zad.I i Zad. II) 2. Zaakceptowany projekt (wzór) umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Okoliczności i warunki na jakich zamawiający zamierza dokonywać zmian zawartej umowy podczas realizacji inwestycji: a. Nie ujęte (nie zinwentaryzowane) uzbrojenie podziemne, które nie zostało uwzględnione na mapach do celów projektowych, poprzez zmianę terminu realizacji zamówienia o okres zatrzymania robót z tej przyczyny. b. Związane z zatrzymaniem robót przez urzędy Nadzoru Budowlanego, poprzez zmianę terminu realizacji zamówienia. c. Związane z odkryciem w gruncie przedmiotów niemożliwych do zidentyfikowania przed przystąpieniem do robót budowlanych takich jak m.in. głazy narzutowe, niewybuchy, przedmioty wymagające ochrony Konserwatora Zabytków, poprzez zmianę terminu realizacji zamówienia. d. Związane z ewentualnymi pomyłkami i brakami w wielobranżowej dokumentacji oraz związanych z nią przedmiarach robót, na podstawie, której realizowana jest inwestycja, co powoduje konieczność zlecenia robót dodatkowych lub uzupełniających lub zamiennych Wykonawcy (roboty projektowe i wykonawcze), poprzez zmianę terminu realizacji zamówienia. e. Siła wyższa - jest to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań. f. W przypadku wystąpienia robót zamiennych, poprzez zmianę terminu realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugdzierzaznia.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY W DZIERZĄŻNI 09-164 DZIERZĄŻNIA pow. płoński woj. mazowieckie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2010 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY W DZIERZĄŻNI 09-164 DZIERZĄŻNIA pow. płoński woj. mazowieckie sekretariat p.15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - nie dotyczy dla Zad.I - z TFOGR dla Zad.II.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki::

1. SIWZ

2. specyfikacja techniczna na odcinek drogi 300327W

3. projekt na odcinek drogi 300327W

4. specyfikacja techniczna na odcinek drogi 300328W

5. projekt na odcinek drogi 300328W

 

Wójt Gminy Dzierzążnia

mgr inż. Mirosław Opolski

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: mgr Alina Bieglecka
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: mgr Alina Bieglecka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-03-11 11:51:20
  • Liczba odsłon: 39
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2229099]

przewiń do góry