PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI WIERZBICA PAŃSKA (dz. nr 48) w km 0+000 - 0+821
Numer ogłoszenia: 70898 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dzierzążnia , 28, 09-164 Dzierzążnia, woj. mazowieckie, tel. 023 6615904 lub 02, faks 023 6615902.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI WIERZBICA PAŃSKA (dz. nr 48) w km 0+000 - 0+821.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1)Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości WIERZBICA PAŃSKA (działka nr 48) od km 0+000 do km 0+821 - poprzez położenie dywanika asfaltowego o dł. 821mb i szer. 5,00 mb z warstwy wiążącej (4cm) i ścieralnej (4cm) na podbudowie warstwy odsączającej z piasku 10cm oraz z gruntu stabilizowanego cementem o grub. 16 cm wykonywanej na miejscu z wykorzystaniem materiału - kruszywa naturalnego (pospółki) o łącznej gr. 24 cm. ZAKRES ZADANIA OBEJMUJE: a. roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek, transport z wywozem darniny, mechaniczne ścinanie drzew i karczowanie pni (średnice drzew 16-110 cm wg wykazu drzew do wycinki), wywożenie dłużyc, karpiny, gałęzi oraz mechaniczne karczowanie krzaków i podszycia wg wykazu w przedmiarze robót, b. roboty rozbiórkowe: rozebranie ścianek czołowych przepustów oraz rozebranie przepustu śr. 40 cm wraz z wywiezieniem materiału z rozbiórki na odległość 10 km c. roboty ziemne: roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi oraz formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami (nakłady i wielkości wg wykazu) d. podbudowa: profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechaniczne wykonanie i zagęszczanie warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości korony, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm i pow. 4412,80m2 , warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego (pospółki) - grubość warstwy po zagęszczeniu 24 cm wraz z podbudową z gruntu stabilizowanego cementem o wytrzymałości Rm=5 MPa (grubość warstwy po zagęszczeniu 16 cm, wykonywane mieszarką do stabilizacji gruntu, doczepną (bez pospółki i piasku) o pow.4129,12m2. e. nawierzchnia: skropienie nawierzchni drogowych asfaltem: w ilości 0,8 dm3/m2 przed warstwą ścieralną o pow. 4034,56m2 i 0,5 dm3/m2 przed warstwą wiążącą o pow. 3940,00m2 oraz nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych, warstwa wiążąca i warstwa ścieralna o pow. wg wykazu i grubości każdej z warstw po zagęszczeniu 4 cm, f. pobocze: pobocza z kruszywa łamanego, grub. warstwy po zagęszczeniu 8 cm g. zjazdy: zjazdy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm ( wg wykazu zjazdów) h. odwodnienie: przepusty rurowe pod zjazdami, ścianki czołowe dla rur o średnicy 40 cm (32,00szt.) i rury PCV o średnicy 40 cm(95,00m), przepusty rurowe pod koroną drogi, ścianki czołowe dla rur o śr.60 cm(2szt.) i rury PCV o średnicy 60 cm (7,50m), przepusty rurowe - ławy fundamentowe żwirowe (3,19m3), i. oznakowanie: pionowe znaki drogowe- słupki z rur stalowych o średnicy 50 mm (4 szt), znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0,3 m2 (4 szt), j. roboty wykończeniowe: plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni skarp i korony nasypów oraz wykopu (2327,70m2), humusowanie skarp z obsianiem, przy grubości warstwy humusu 5 cm (2327,70m2). 2) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie oraz inwentaryzację powykonawczą. 3) Szczegółowy zakres rzeczowy robót określają: przedmiar robót, dokumentacja projektowa oraz szczegółowe specyfikacje techniczne. 4) Wykonawcy zaleca się na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko odwiedzenia i sprawdzenia miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wizja w terenie nie jest obowiązkowa ale zalecana. Wizja na terenie robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia, którym są roboty budowlane, należy wykonać zgodnie z wytycznymi określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedmiarze robót i dokumentacji projektowej, zgodnie z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi, stosując się do poleceń Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 2) Wykonawca przed wbudowaniem materiałów zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi Nadzoru dokumentów potwierdzających ich parametry w celu dokonania kontroli. 3) Zabrania się Wykonawcy stosowania materiałów, które nie odpowiadają wymaganiom przypisanych im norm lub posiadają parametry inne, niż wskazane w dokumentacji przetargowej. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. 4) Wykonawca zobowiązany jest do: a) przygotowania zaplecza budowy, sprawowania dozoru na terenie robót oraz ponoszenia kosztów związanych z poborem wody i energii dla potrzeb budowy, b) usuwania na własny koszt odpadów i śmieci, c) zabezpieczenia terenu budowy przed wejściem osób trzecich oraz oznaczenia budowy, d) zapewnienia kierownictwa budowy przez osoby posiadające uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności, które to osoby są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, e) zgłaszania Inspektorowi Nadzoru do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu; nie zgłoszenie tych robót Inspektorowi, daje podstawę Zamawiającemu do żądania odkrycia robót i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy, f) przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonanych robót, g) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, h) zgłaszania zamiaru wykonania robót zamiennych do Zamawiającego i Projektanta; powyższa zamiana musi uzyskać akceptację Zamawiającego i Inspektora Nadzoru, i) zapewnienia Zamawiającemu oraz wszystkim osobom przez niego upoważnionym, pracownikom organów nadzoru budowlanego lub Państwowej Inspekcji Pracy dostępu na teren budowy oraz do wszystkich miejsc, gdzie są wykonywane roboty budowlane lub gdzie przewiduje się ich wykonanie, a są związane z realizacją przedmiotu umowy oraz przeprowadzania kontroli lub wizytacji w każdym stadium jego realizacji, j) dostarczenia na żądanie Inspektora Nadzoru i Zamawiającego wszelkich pomiarów, atestów i niezbędnych badań (wykonanych przez właściwe jednostki badawcze), k) zabezpieczenia i pokrycia kosztów obsługi służb pomocniczych i obsługi branżowych nadzorów technicznych, jeżeli takie wystąpią. 5) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia (tj. wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały) na okres co najmniej 36 miesięcy (Załącznik Nr 8 do SIWZ). 6) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej, przy czym nie mogą być one o parametrach gorszych, niż materiałów i urządzeń wskazanych przez Zamawiającego w projekcie, przedmiarze, szczegółowych specyfikacjach technicznych. Użyte przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej nazwy urządzeń i materiałów nie są obowiązujące i należy przyjąć, iż stanowią wskazania/propozycje Zamawiającego. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. 7) Zamawiający posiada zgłoszenie właściwemu organowi zamiaru przebudowy drogi gminnej na odcinku od km 0+000 do km 0+821 długości 821mb i szer.5,00mb z dn. 13.09.2012r. wraz z potwierdzeniem, że organ nie wniósł sprzeciwu wobec zgłoszonego zamiaru wykonania robót budowlanych z dnia 24.09.2012 r. (AB.6743.966.2012)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.24.52-5, 45.23.32.90-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: WADIUM 7000,00ZŁ (słownie: siedem tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

·              Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·                  III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia, tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego - spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp - nie spełnia warunku.

·                  III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o         na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, co najmniej 2 roboty budowlane, których przedmiotem była budowa lub przebudowa drogi o nawierzchni bitumicznej z podbudową żwirową stabilizowaną cementem długości odcinka nie krótszej niż 1,5 km (Załącznik Nr 4 do SIWZ). W celu udokumentowania spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (w szczególności mogą to być: referencje, opinie, listy polecające, protokoły odbioru końcowego). Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia, tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego - spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp - nie spełnia warunku.

·                  III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o         na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia, tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego - spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp - nie spełnia warunku.

·                  III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o         na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia, których obowiązek posiadania nakłada ustawa Prawo budowlane, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (1 osoba) (Załącznik Nr 5 do SIWZ). Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia, tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego - spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp - nie spełnia warunku.

·                  III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony (opłacona polisa) od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych zero gorszy). Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia, tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego - spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp - nie spełnia warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·                  III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·   wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·      wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·     oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·  opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·                  III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·    aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·     wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·                  III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)-formularz oferty cenowej (zał. nr 1 do SIWZ), 2)-uproszczony kosztorys ofertowy, 3)-niezbędne pełnomocnictwa jeżeli zostały udzielone,4)- zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia-jeżeli dotyczy(zał.6 do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, na uzasadniony wniosek w następujących przypadkach: 1) zmiany adresu Wykonawcy, 2) zmiany nazwy firmy Wykonawcy 3) wystąpi konieczność zmiany kadry przewidzianej do realizacji umowy (zmiana kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego, m.in. kierownika budowy (robót), 4) wystąpi konieczność zmiany konta bankowego Wykonawcy, 5) w przypadku konieczności zmiany przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, 6) wystąpi okoliczność , której nie można było przewidzieć podczas zawierania umowy, a która uniemożliwia realizację umowy w jej pierwotnej treści, 7) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu robót, bądź wprowadzenia nowego podwykonawcy, 8) wystąpi konieczność przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia spowodowana: a) zmianą dokumentacji projektowej w przypadku wystąpienia konieczności jej zmiany m.in. w zakresie aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, z powodu wad ukrytych, istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej również polegających na niezgodności z przepisami prawa, b) siłą wyższą lub innymi okolicznościami niezależnymi od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, c) nie uzyskaniem decyzji administracyjnych, uzgodnień, opinii, niezbędnych do zakończenia prac stanowiących przedmiot umowy, pomimo złożenia kompletnych wniosków do właściwych organów w terminach przewidzianych w odpowiednich przepisach na ich wydanie, d) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia, e) przedłużeniem, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia, a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, f) wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających, w okresie ich występowania, realizację przedmiotu zamówienia i mających wpływ na termin wykonania, g) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych mających wpływ na koszt i/lub termin realizacji zadania podstawowego, h) zaistnieniem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, i) ujawnienia wad opracowania projektowego, o których Zamawiający nie posiadał wiedzy, a które mają wpływ na termin lub koszt realizacji przedmiotu zamówienia, j) nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego dokumentów budowy, do których przekazania Zamawiający był zobowiązany, k) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugdzierzaznia.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dzierzążni, Dzierzążnia 28, 09 - 164 Dzierzążnia, powiat płoński, woj. mazowieckie,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Dzierzążni, Dzierzążnia 28, 09 - 164 Dzierzążnia, powiat płoński, woj. mazowieckie,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. Zamawiający ubiega się o dofinansowanie realizacji przedsięwzięcia z budżetu Województwa Mazowieckiego w formie dotacji ze środków związanych z wyłączeniem z produkcji gruntów rolnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

załączniki:

1. SIWZ (doc)

2. przedmiar robót - załącznik Nr 9 do specyfikacji

3. projekt budowlany - załącznik Nr 10 do specyfikacji

4. SST - załącznik Nr 11 do specyfikacji

5. stała organizacja ruchu - załącznik Nr 12 do specyfikacji

 


                                                                                                      WÓJT  GMINY  DZIERZĄŻNIA

                                                                                                        mgr inż. Mirosław Opolski

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Sobiecki Adam
  • Data udostępnienia w BIP: 2013-02-20
  • Informacja zaktualizowana przez: mgr Alina Bieglecka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-02-20 11:54:27
  • Liczba odsłon: 222
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2475082]

przewiń do góry