OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI WIERZBICA PAŃSKA (dz. nr 48) w km 0+000 - 0+821
Numer ogłoszenia: 106566 - 2013; data zamieszczenia: 18.03.2013

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70898 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dzierzążnia, 28, 09-164 Dzierzążnia, woj. mazowieckie, tel. 023 6615904 lub 02, faks 023 6615902.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI WIERZBICA PAŃSKA (dz. nr 48) w km 0+000 - 0+821.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1)Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości WIERZBICA PAŃSKA (działka nr 48) od km 0+000 do km 0+821 - poprzez położenie dywanika asfaltowego o dł. 821mb i szer. 5,00 mb z warstwy wiążącej (4cm) i ścieralnej (4cm) na podbudowie warstwy odsączającej z piasku 10cm oraz z gruntu stabilizowanego cementem o grub. 16 cm wykonywanej na miejscu z wykorzystaniem materiału - kruszywa naturalnego (pospółki) o łącznej gr. 24 cm. ZAKRES ZADANIA OBEJMUJE: a. roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek, transport z wywozem darniny, mechaniczne ścinanie drzew i karczowanie pni (średnice drzew 16-110 cm wg wykazu drzew do wycinki), wywożenie dłużyc, karpiny, gałęzi oraz mechaniczne karczowanie krzaków i podszycia wg wykazu w przedmiarze robót, b. roboty rozbiórkowe: rozebranie ścianek czołowych przepustów oraz rozebranie przepustu śr. 40 cm wraz z wywiezieniem materiału z rozbiórki na odległość 10 km c. roboty ziemne: roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi oraz formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami (nakłady i wielkości wg wykazu) d. podbudowa: profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechaniczne wykonanie i zagęszczanie warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości korony, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm i pow. 4412,80m2 , warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego (pospółki) - grubość warstwy po zagęszczeniu 24 cm wraz z podbudową z gruntu stabilizowanego cementem o wytrzymałości Rm=5 MPa (grubość warstwy po zagęszczeniu 16 cm, wykonywane mieszarką do stabilizacji gruntu, doczepną (bez pospółki i piasku) o pow.4129,12m2. e. nawierzchnia: skropienie nawierzchni drogowych asfaltem: w ilości 0,8 dm3/m2 przed warstwą ścieralną o pow. 4034,56m2 i 0,5 dm3/m2 przed warstwą wiążącą o pow. 3940,00m2 oraz nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych, warstwa wiążąca i warstwa ścieralna o pow. wg wykazu i grubości każdej z warstw po zagęszczeniu 4 cm, f. pobocze: pobocza z kruszywa łamanego, grub. warstwy po zagęszczeniu 8 cm g. zjazdy: zjazdy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm ( wg wykazu zjazdów) h. odwodnienie: przepusty rurowe pod zjazdami, ścianki czołowe dla rur o średnicy 40 cm (32,00szt.) i rury PCV o średnicy 40 cm(95,00m), przepusty rurowe pod koroną drogi, ścianki czołowe dla rur o śr.60 cm(2szt.) i rury PCV o średnicy 60 cm (7,50m), przepusty rurowe - ławy fundamentowe żwirowe (3,19m3), i. oznakowanie: pionowe znaki drogowe- słupki z rur stalowych o średnicy 50 mm (4 szt), znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0,3 m2 (4 szt), j. roboty wykończeniowe: plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni skarp i korony nasypów oraz wykopu (2327,70m2), humusowanie skarp z obsianiem, przy grubości warstwy humusu 5 cm (2327,70m2). 2) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie oraz inwentaryzację powykonawczą. 3) Szczegółowy zakres rzeczowy robót określają: przedmiar robót, dokumentacja projektowa oraz szczegółowe specyfikacje techniczne. 4) Wykonawcy zaleca się na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko odwiedzenia i sprawdzenia miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wizja w terenie nie jest obowiązkowa ale zalecana. Wizja na terenie robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia, którym są roboty budowlane, należy wykonać zgodnie z wytycznymi określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedmiarze robót i dokumentacji projektowej, zgodnie z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi, stosując się do poleceń Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 2) Wykonawca przed wbudowaniem materiałów zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi Nadzoru dokumentów potwierdzających ich parametry w celu dokonania kontroli. 3) Zabrania się Wykonawcy stosowania materiałów, które nie odpowiadają wymaganiom przypisanych im norm lub posiadają parametry inne, niż wskazane w dokumentacji przetargowej. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. 4) Wykonawca zobowiązany jest do: a) przygotowania zaplecza budowy, sprawowania dozoru na terenie robót oraz ponoszenia kosztów związanych z poborem wody i energii dla potrzeb budowy, b) usuwania na własny koszt odpadów i śmieci, c) zabezpieczenia terenu budowy przed wejściem osób trzecich oraz oznaczenia budowy, d) zapewnienia kierownictwa budowy przez osoby posiadające uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności, które to osoby są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, e) zgłaszania Inspektorowi Nadzoru do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu; nie zgłoszenie tych robót Inspektorowi, daje podstawę Zamawiającemu do żądania odkrycia robót i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy, f) przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonanych robót, g) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, h) zgłaszania zamiaru wykonania robót zamiennych do Zamawiającego i Projektanta; powyższa zamiana musi uzyskać akceptację Zamawiającego i Inspektora Nadzoru, i) zapewnienia Zamawiającemu oraz wszystkim osobom przez niego upoważnionym, pracownikom organów nadzoru budowlanego lub Państwowej Inspekcji Pracy dostępu na teren budowy oraz do wszystkich miejsc, gdzie są wykonywane roboty budowlane lub gdzie przewiduje się ich wykonanie, a są związane z realizacją przedmiotu umowy oraz przeprowadzania kontroli lub wizytacji w każdym stadium jego realizacji, j) dostarczenia na żądanie Inspektora Nadzoru i Zamawiającego wszelkich pomiarów, atestów i niezbędnych badań (wykonanych przez właściwe jednostki badawcze), k) zabezpieczenia i pokrycia kosztów obsługi służb pomocniczych i obsługi branżowych nadzorów technicznych, jeżeli takie wystąpią. 5) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia (tj. wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały) na okres co najmniej 36 miesięcy (Załącznik Nr 8 do SIWZ). 6) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej, przy czym nie mogą być one o parametrach gorszych, niż materiałów i urządzeń wskazanych przez Zamawiającego w projekcie, przedmiarze, szczegółowych specyfikacjach technicznych. Użyte przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej nazwy urządzeń i materiałów nie są obowiązujące i należy przyjąć, iż stanowią wskazania/propozycje Zamawiającego. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. 7) Zamawiający posiada zgłoszenie właściwemu organowi zamiaru przebudowy drogi gminnej na odcinku od km 0+000 do km 0+821 długości 821mb i szer.5,00mb z dn. 13.09.2012r. wraz z potwierdzeniem, że organ nie wniósł sprzeciwu wobec zgłoszonego zamiaru wykonania robót budowlanych z dnia 24.09.2012 r. (AB.6743.966.2012)...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.24.52-5, 45.23.32.90-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

·         Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

·         Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o.o., ul. 19-go Stycznia 62, 09-100 PLOŃSK, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 485828,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

·         Cena wybranej oferty: 399160,95

·         Oferta z najniższą ceną: 399160,95 / Oferta z najwyższą ceną: 657522,05

·         Waluta: PLN.

                                      

                                         WÓJT  GMINY  DZIERZĄŻNIA

                                         mgr inż.  Mirosław Opolski

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: mgr Alina Bieglecka
  • Data udostępnienia w BIP: 2013-03-18
  • Informacja zaktualizowana przez: mgr Alina Bieglecka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-03-18 14:12:34
  • Liczba odsłon: 85

[Liczba odsłon: 2475230]

przewiń do góry