OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI
WIERZBICA PAŃSKA - w km 0+000 - 0+814,21, działki nr 20, 18, 31/1,
Numer
ogłoszenia: 271716 - 2013; data zamieszczenia: 11.07.2013
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Dzierzążnia , 28, 09-164 Dzierzążnia, woj. mazowieckie, tel. 023 6615904 lub
02, faks 023 6615902.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI WIERZBICA
PAŃSKA - w km 0+000 do km 0+814,21, działki nr 20, 18, 31/1,.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: roboty
budowlane.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres rzeczowy zamówienia
obejmuje wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości WIERZBICA PAŃSKA
(działki nr 20, 18, 31/1 ) od km 0+000 do km 0+814,21 - poprzez położenie
dywanika asfaltowego z warstwy wiążącej (4cm) i ścieralnej (4cm) na podbudowie
warstwy kruszywa naturalnego grub. 24 cm po zagęszczeniu. ZAKRES ZADANIA
OBEJMUJE: a. roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe przy liniowych robotach
ziemnych - 0,81 km, usunięcie warstwy urodzajnej ziemi (humusu) za pomocą
spycharek. Grubość warstwy do 15 cm - 1515,00 m2, transport z wywozem darniny
na każde rozpoczęte 0,5 km ponad 0,5 km - 1515,00 m2, b. roboty rozbiórkowe:
rozebranie ścianek czołowych przepustów wraz z wywiezieniem materiału z
rozbiórki na odległość 10 km - sztuk 2 , rozebranie przepustu średnicy 60 cm. z
wywiezieniem materiału z rozbiórki na odległość 10 km - sztuk 1, c. roboty
ziemne: roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25m3,
z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5t na odl. do 1 km. Grunt
kat. I-II - 400,16 m3. Roboty ziemne wykonywane w miejscu wymiany gruntu
koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60m3, z transportem materiału
pochodzącego z dokopu samochodami samowyładowczymi do 5 - 10t na odl. do1 km.
Grunt kat I-II - 68,91m3. Nakłady uzup. do tablic za każdy rozpoczęty 1 km.
odl. transportu ponad 1 km. samochodami samowyładowczymi do 5 t., przy
przewozie po drogach o nawierzchniach utwardzonych . Grunt kat I-IV krotność 4
- 68,91m3, formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami 110 kW (150KM) Grunt
kat. I-II - 469,07m3, d. podbudowa: profilowanie i zagęszczanie podłoża pod
warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie przy użyciu walca
wibracyjnego w gruntach kategorii II-VI - 3 127,55 m2, warstwa podbudowy z
kruszywa naturalnego (pospółki), grubość warstwy po zagęszczeniu 24 cm - 3
127,55m2, e. nawierzchnia: skropienie nawierzchni drogowych asfaltem w ilości
0,8 dm3/m2 - 3 031,70 m2, nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych
warstwa wiążąca, grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm. Transport mieszanki
samochodem samowyład. 5- 10t - 3 031,70 m2, skropienie nawierzchni drogowych
asfaltem w ilości 0,5 dm3/m2 - 2 935,85 m2, nawierzchnie z mieszanek
mineralno-asfaltowych, warstwa ścieralna, grub. warstwy po zagęszczeniu 4cm.
Transport mieszanki samochodem samowyład. 5-10t - 2 935,85 m2, f. pobocza:
pobocza z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 8cm - 1 288,32m2,
g. zjazdy: zjazdy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm -
43,00 m2, h. odwodnienie: przepusty rurowe pod koroną drogi, ścianki czołowe
dla rur o średnicy 60cm - 2,00szt, przepusty rurowe pod koroną drogi, rury PCV
o średnicy 60 cm - 7,50m, przepusty rurowe, ławy fundamentowe żwirowe - 0,34m3,
i. oznakowanie: pionowe znaki drogowe, słupki z rur stalowych o średnicy 50 mm
- 2,00 szt, pionowe znaki drogowe, znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i
informacyjne o powierzchni do 0,3 m2 - 2,00 szt. j. roboty wykończeniowe:
plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni skarp i korony nasypów oraz
wykopu. Grunt kat. I-II - 850,40m2, humusowanie skarp z obsianiem, przy
grubości warstwy humusu 5 cm - 850,40m2. 1) Wykonawca w ramach przedmiotu
zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej przez uprawnione
służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie oraz inwentaryzację powykonawczą. 2)
Szczegółowy zakres rzeczowy robót określają: przedmiar robót, dokumentacja
projektowa oraz szczegółowe specyfikacje techniczne. 3) Wykonawcy zaleca się na
własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko odwiedzenia i sprawdzenia miejsca robót
oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do przygotowania oferty
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wizja w terenie nie jest
obowiązkowa ale zalecana. Wizja na terenie robót nie będzie organizowana przez
Zamawiającego. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia,
którym są roboty budowlane, należy wykonać zgodnie z wytycznymi określonymi w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedmiarze robót i dokumentacji
projektowej, zgodnie z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami w zakresie
bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi, stosując się do
poleceń Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 2) Wykonawca przed wbudowaniem
materiałów zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi Nadzoru dokumentów
potwierdzających ich parametry w celu dokonania kontroli. 3) Zabrania się
Wykonawcy stosowania materiałów, które nie odpowiadają wymaganiom przypisanych
im norm lub posiadają parametry inne, niż wskazane w dokumentacji przetargowej.
Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą
spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z
dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca
1994 roku Prawo budowlane. 4) Wykonawca zobowiązany jest do: a) przygotowania
zaplecza budowy, sprawowania dozoru na terenie robót oraz ponoszenia kosztów związanych
z poborem wody i energii dla potrzeb budowy, b) usuwania na własny koszt
odpadów i śmieci, c) zabezpieczenia terenu budowy przed wejściem osób trzecich
oraz oznaczenia budowy, d) zapewnienia kierownictwa budowy przez osoby
posiadające uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności, które to osoby są
wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, e) zgłaszania
Inspektorowi Nadzoru do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu;
nie zgłoszenie tych robót Inspektorowi, daje podstawę Zamawiającemu do żądania
odkrycia robót i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy,
f) przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonanych
robót, g) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, h) zgłaszania
zamiaru wykonania robót zamiennych do Zamawiającego i Projektanta; powyższa
zamiana musi uzyskać akceptację Zamawiającego i Inspektora Nadzoru, i)
zapewnienia Zamawiającemu oraz wszystkim osobom przez niego upoważnionym,
pracownikom organów nadzoru budowlanego lub Państwowej Inspekcji Pracy dostępu
na teren budowy oraz do wszystkich miejsc, gdzie są wykonywane roboty budowlane
lub gdzie przewiduje się ich wykonanie, a są związane z realizacją przedmiotu
umowy oraz przeprowadzania kontroli lub wizytacji w każdym stadium jego
realizacji, j) dostarczenia na żądanie Inspektora Nadzoru i Zamawiającego
wszelkich pomiarów, atestów i niezbędnych badań (wykonanych przez właściwe
jednostki badawcze), k) zabezpieczenia i pokrycia kosztów obsługi służb
pomocniczych i obsługi branżowych nadzorów technicznych, jeżeli takie wystąpią.
5) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na zrealizowany
przedmiot zamówienia (tj. wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały) na
okres co najmniej 36 miesięcy (Załącznik Nr 8 do SIWZ). 6) Zamawiający
dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku
do określonych w dokumentacji projektowej, przy czym nie mogą być one o
parametrach gorszych, niż materiałów i urządzeń wskazanych przez Zamawiającego
w projekcie, przedmiarze, szczegółowych specyfikacjach technicznych. Użyte
przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej nazwy urządzeń i materiałów nie
są obowiązujące i należy przyjąć, iż stanowią wskazania/propozycje
Zamawiającego. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu
zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w
szczególności ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych oraz
ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. 7) Zamawiający posiada
zgłoszenie właściwemu organowi zamiaru wykonania przebudowy drogi gminnej w
miejscowości WIERZBICA PAŃSKA - działka nr 20,18,13/1, w km 0+000 - 0+814,21, z
dnia 15 kwietnia 2013r., pod nr AB.6743.281.2013..
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.12.00-1,
45.23.32.00-1, 45.23.31.20-1, 45.23.20.00-2, 45.23.32.90-8, 45.40.00.00-5.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
30.09.2013r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: WADIUM 6 000,00 ZŁ (słownie: sześć tysięcy złotych).
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Warunek ten
zostanie spełniony na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp
(zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie
dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonego
oświadczenia, tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego -
spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp - nie
spełnia warunku.
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Wykonawca
zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończył, co najmniej 2 roboty budowlane, których przedmiotem była budowa lub
przebudowa drogi o na wierzchni bitumicznej na podbudowie z kruszywa
naturalnego o wartości min. 300 000,00zl (każda z dróg) (Załącznik Nr 4 do
SIWZ). W celu udokumentowania spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest
złożyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami
sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (w szczególności mogą to być:
referencje, opinie, listy polecające, protokoły odbioru końcowego). Ocena
spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie
spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia, tj. złożone prawidłowo oświadczenie
żądane przez Zamawiającego - spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art.
26 ust. 3 ustawy Pzp - nie spełnia warunku.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Warunek ten
zostanie spełniony na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp
(zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie
dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonego
oświadczenia, tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego -
spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp - nie
spełnia warunku.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Wykonawca
zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia,
których obowiązek posiadania nakłada ustawa Prawo budowlane, do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności budowlanej drogowej (1 osoba) (Załącznik Nr
5 do SIWZ). Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą
spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia, tj. złożone
prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego - spełnia warunek, nie
złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp - nie spełnia warunku.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Wykonawca
zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony (opłacona polisa) od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00 zł
(słownie: pięćset tysięcy złotych zero gorszy). Z przedłożonej polisy
ubezpieczenia musi jednoznacznie wynikać, że jest opłacona, a w przypadku
złożenia innego dokumentu- musi on potwierdzać w wystarczający sposób, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania
warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na
podstawie badania złożonego oświadczenia, tj. złożone prawidłowo oświadczenie
żądane przez Zamawiającego - spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art.
26 ust. 3 ustawy Pzp - nie spełnia warunku.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności
koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz
robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
- opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji
o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oprócz
dokumentów oraz oświadczeń wymienionych w pkt.VIII SIWZ należy złożyć: a)
formularz ofertowy, b)kserokopie dowodu wpłaty wadium, c)kosztorys ofertowy, d)
niezbędne pełnomocnictwa, jeżeli zostały udzielone, e)zobowiązania innych
podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne
zmiany treści niniejszej umowy, przewidziane przez Zamawiającego, wymagają
zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje
możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji niemożliwej do
przewidzenia w chwili zawarcia umowy, na uzasadniony wniosek w następujących
przypadkach: 1) zmiany adresu Wykonawcy, 2) zmiany nazwy firmy Wykonawcy 3)
wystąpi konieczność zmiany kadry przewidzianej do realizacji umowy (zmiana
kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego, m.in. kierownika budowy
(robót), 4) wystąpi konieczność zmiany konta bankowego Wykonawcy, 5) w
przypadku konieczności zmiany przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, 6)
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany podwykonawcy i/lub części
wykonywanego przez niego zakresu robót, bądź wprowadzenia nowego podwykonawcy,
7) dopuszcza się zmianę sposobu rozliczenia realizacji przedmiotu umowy oraz
terminu wykonania zamówienia, 8) wystąpi konieczność przedłużenia terminu
wykonania przedmiotu zamówienia spowodowana: a) zmianą dokumentacji projektowej
w przypadku wystąpienia konieczności jej zmiany m.in. w zakresie aktualizacji
rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, z powodu wad ukrytych,
istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej również polegających na
niezgodności z przepisami prawa, b) siłą wyższą lub innymi okolicznościami
niezależnymi od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej
staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, c) nie uzyskaniem decyzji
administracyjnych, uzgodnień, opinii, niezbędnych do zakończenia prac
stanowiących przedmiot umowy, pomimo złożenia kompletnych wniosków do
właściwych organów w terminach przewidzianych w odpowiednich przepisach na ich
wydanie, d) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy
i mających wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia, e)
przedłużenia, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu
trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania
przedmiotu zamówienia, a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy, f) wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych
uniemożliwiających, w okresie ich występowania, realizację przedmiotu
zamówienia i mających wpływ na termin wykonania, g) wystąpienia konieczności
wykonania robót zamiennych mających wpływ na koszt i/lub termin realizacji
zadania podstawowego, h) zaistnieniem okoliczności leżących po stronie
Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami
płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były
możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, i) ujawnienia wad opracowania
projektowego, o których Zamawiający nie posiadał wiedzy, a które mają wpływ na
termin lub koszt realizacji przedmiotu zamówienia, j) nie przekazania Wykonawcy
przez Zamawiającego dokumentów budowy, do których przekazania Zamawiający był
zobowiązany, k) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót nie
wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności
wstrzymania robót przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w przypadku
stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę).
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
https://ugdzierzaznia.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
URZĄD GMINY
W DZIERZĄŻNI, DZIERZĄŻNIA 28, 09-164
DZIERZĄŻNIA.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2013 godzina 10:00,
miejsce:
URZĄD GMINY
W DZIERZĄŻNI, DZIERZĄŻNIA 28, 09-164
DZIERZĄŻNIA, pok. nr 15 sekretariat.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej: nie
dotyczy.
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt
Gminy Dzierzążnia
mgr inż. Mirosław Opolski
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: mgr Alina Bieglecka
- Data udostępnienia w BIP: 2013-07-11
- Informacja zaktualizowana przez: mgr Alina Bieglecka
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-07-11 15:24:43
- Liczba odsłon: 89