OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 

Dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego, tablic interaktywnych i oprogramowania dla Szkoły Podstawowej im. M. Konopnickiej w Dzierzążni i Szkoły Podstawowej w Nowych Kucicach.


Numer ogłoszenia: 87590 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dzierzążnia , 28, 09-164 Dzierzążnia, woj. mazowieckie, tel. 023 6615904 lub 02, faks 023 6615902.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugdzierzaznia.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego, tablic interaktywnych i oprogramowania dla Szkoły Podstawowej im. M. Konopnickiej w Dzierzążni i Szkoły Podstawowej w Nowych Kucicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zakres rzeczowy zamówienia dla Szkoły Podstawowej im. M. Konopnickiej w Dzierzążni jest następujący: 1. Laptop wraz z oprogramowaniem - ilość 2 szt.: Przekątna 17,3 cali. Procesor Intel Pentium 2.40 GHz,. 4GB-RAM, Dysk twardy 500 GB. System Windows min 7 + Office 10. 2. Komputer wraz z oprogramowaniem: 3 sztuki. Komputer stacjonarny: PROCESOR INTEL LGA1155 I3-3220 PAMIĘĆ DDR3 4GB DYSK SATA 3 1 TB NAGRYWARKA DVD LITEON IHAS120 SATA BLACK System: Windows 7 lub 8HP, KLAWIATURA MYSZ OPTYCZNA 3. Monitor 22: ilość 3 sztuki. Monitor o przekątnej 22: Format ekranu 16:9. Współczynnik kontrastu 5000000:1. Rozdzielczość 1920 x 1080. Liczba wyświetlanych kolorów 16,7 mln 4. Drukarka laserowa kolorowa- ilość 2 sztuki: Szybkość druku do 18 str.min. Rozdzielczość 2400x600 dpi. Pamięć systemu 256 MB. Interfejs USB. Ethernet 10 100. Maksymalne obciążenie miesięczne 20 000 stron. 5. Uchwyt sufitowy do projektora - ilość 2 sztuki: Uniwersalny uchwyt do projektorów montowany do sufitu. Konstrukcja stalowa w kolorze białym. Wyposażony w 4 regulowane ramiona, umożliwiające przymocowanie każdego typu projektora o wadze do 10 kg. 6. Projektor multimedialny z montażem - ilość 2 sztuki: Krótkoogniskowy, technologia DLP, Jasność 2700 ANSI Lumenów. Kontrast 4000:1, Żywotność lampy do 6500 godz. Z montażem sufitowym wraz z okablowaniem. 7. Telewizor 42 LCD- ilość 2 sztuki: Przekątna ekranu 42 Nominalna rozdzielczość 1920x1080 Full HD, Głośnik 10 W, Gniazdo HDMI (ilość 2 szt.), możliwość podłączenia komputera, Gniazdo USB, SCART (Eurozłącze). 8. Odtwarzacz DVD- ilość 2 sztuki: Odtwarzanie płyt DVD, DVD-R, DVD-RW, DIVX, XVID, WMA, MPEG4, MP3, Odtwarzanie plików DIVX, XVID z napisami, Odtwarzanie płyt CD, VCD, CD-R, CD-RW Wyjście Composite CVBS, Wyjście audio, Port USB 9. Radio z odtwarzaczem CD - ilość 2 sztuki: Moc wzmacniacza 6W Korektor graficzny (Equalizer) Tuner radiowy FM AM MW Wyświetlacz LCD Odtwarzacz CD i MP3 Pilot Port USB Czytnik kart pamięci 10. Wieża CD z głośnikami - ilość 1 sztuka: Wejście audio złącze USB, Cyfrowy tuner radiowy FM AM, Pamięć do 20 stacji radiowych, Odtwarzacz CD, Odtwarzanie płyt CD-R, CD-RW, Mp3; Funkcja programowania, Funkcja powtarzania, Funkcja odtwarzania losowego Moc wzmacniacza min. 10 W. 11. Tablica interaktywna dotykowa ceramiczna magnetyczna 80 wraz z oprogramowaniem - ilość 2 sztuki : Tablica interaktywna dotykowa technologia pozycjonowania w podczerwieni. Obsługiwana jest za pomocą palca lub dowolnego wskaźnika. Bardzo trwała powierzchnia ceramiczna, zaprojektowana specjalnie do pracy w szkole. Przekątna tablicy 80 cali. Montaż wraz z okablowaniem, podstawowe oprogramowanie. 12. Zestaw programów do nauki i zabawy do tablicy interaktywnej - ilość 2 sztuki: Zestaw multimedialny gier i zabaw wspierających wszechstronny rozwój uczniów oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych i ich przygotowanie do nauki. Ćwiczenia aktywizują uczniów i uczą pracy w grupie, oswajając ich jednocześnie z korzystaniem z tablicy interaktywnej. Program powinien składać się z praktycznych modułów, ułatwiających dopasowanie multimedialnego materiału do każdego programu nauczania. Ćwiczenia, gry, filmy i karty pracy powinny być oparte na treściach i wymaganiach szczegółowych podstawy programowej, a korzystanie z nich pozwala wyposażyć uczniów w niezbędną wiedzę i umiejętności do podjęcia nauki w pierwszej klasie szkoły podstawowej. Do programu powinna być dołączona aplikacja dla nauczyciela umożliwiająca planowanie i rejestrowanie zajęć oraz narzędzia do wstępnej diagnozy pedagogicznej, pozwalające m.in. na wstępne określenie ryzyka wystąpienia dysleksji i dyskalkulii. Powinny wystąpić moduły: Zmysły i ruch, orientacja w czasie i przestrzeni, twórczość i konstrukcje, umiejętności językowe, umiejętności społeczne, myślenie matematyczne, przyroda i ekologia. Wraz z programem przedszkole otrzymuje dostęp do gier i zabaw domowych w wersji on-line (30 kont dla rodziców i dzieci). Gry i zabawy domowe powinny obejmować indywidualne wersje gier przeznaczone na komputery, tablety lub inne urządzenia przenośne, umożliwiające dodatkowo ćwiczenie grafomotoryki. II Zakres rzeczowy zamówienia dla Szkoły Podstawowej w Nowych Kucicach jest następujący: 1. Laptop wraz z oprogramowaniem - ilość 1 sztuka: Przekątna 17,3 cali. Procesor Intel Pentium 2.40 GHz,. 4GB-RAM, Dysk twardy 500 GB. System Windows min 7 + Office 10. 2. Drukarka atramentowa kolorowa- ilość 1 sztuka: Drukarka kolorowa atramentowa Maks. rozmiar nośnika A4Rozdzielczość 4800 x 1200 dpiIlość pojemników z tuszem 2 szt. Pojemność podajnika papieru 100 szt. 3. Uchwyt sufitowy do projektora - ilość 1 sztuka: Uniwersalny uchwyt do projektorów montowany do sufitu. Konstrukcja stalowa w kolorze białym. Wyposażony w 4 regulowane ramiona, umożliwiające przymocowanie każdego typu projektora o wadze do 10 kg. 4. Projektor multimedialny z montażem- ilość 1 sztuka: Technologia DLP, Jasność 2700 ANSI Lumenów. Kontrast 4000:1, Żywotność lampy do 6500 godz. Cena obejmuje montaż sufitowy wraz z okablowaniem. 5. Radio z odtwarzaczem CD - ilość 1 sztuka: Moc wzmacniacza 6W Korektor graficzny (Equalizer) Tuner radiowy FM AM MW Wyświetlacz LCD Odtwarzacz CD i MP3 Pilot Port USB Czytnik kart pamięci 6. Tablica interaktywna dotykowa ceramiczna magnetyczna 80 - ilość 1 sztuka: Tablica interaktywna dotykowa technologia pozycjonowania w podczerwieni. Obsługiwana jest za pomocą palca lub dowolnego wskaźnika. Bardzo trwała powierzchnia ceramiczna, zaprojektowana specjalnie do pracy w szkole. Przekątna obszaru roboczego 78 cali. Cena obejmuje montaż wraz z okablowaniem. 7. Program do tablicy interaktywnej typu Harmonijny rozwój - ilość 1 sztuka: Zestaw multimedialny gier i zabaw wspierających wszechstronny rozwój uczniów oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych i ich przygotowanie do nauki. Ćwiczenia aktywizują uczniów i uczą pracy w grupie, oswajając ich jednocześnie z korzystaniem z tablicy interaktywnej. Program powinien składać się z praktycznych modułów, ułatwiających dopasowanie multimedialnego materiału do każdego programu nauczania. Ćwiczenia, gry, filmy i karty pracy powinny być oparte na treściach i wymaganiach szczegółowych podstawy programowej, a korzystanie z nich pozwala wyposażyć uczniów w niezbędną wiedzę i umiejętności do podjęcia nauki w pierwszej klasie szkoły podstawowej. Do programu powinna być dołączona aplikacja dla nauczyciela umożliwiająca planowanie i rejestrowanie zajęć oraz narzędzia do wstępnej diagnozy pedagogicznej, pozwalające m.in. na wstępne określenie ryzyka wystąpienia dysleksji i dyskalkulii. Powinny wystąpić moduły: Zmysły i ruch, orientacja w czasie i przestrzeni, twórczość i konstrukcje, umiejętności językowe, umiejętności społeczne, myślenie matematyczne, przyroda i ekologia. Wraz z programem przedszkole otrzymuje dostęp do gier i zabaw domowych w wersji on-line (30 kont dla rodziców i dzieci). Gry i zabawy domowe powinny obejmować indywidualne wersje gier przeznaczone na komputery, tablety lub inne urządzenia przenośne, umożliwiające dodatkowo ćwiczenie grafomotoryki. Szczegóły zakresu i wielkości zamówienia przedstawione zostały w formularzu cenowym załącznik nr 2 i załącznik nr 3 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-1, 38.65.21.00-1, 32.32.00.00-2, 48.60.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (zał. nr 4 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (zał. nr 4 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (zał. nr 4 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (zał. nr 4 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (zał. nr 4 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych(jeżeli dotyczy). 2. Formularz ofertowy: (załącznik nr 1 do SIWZ) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. Formularze cenowe (załącznik nr 2 i załącznik nr 3 do SIWZ) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugdzierzaznia.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY W DZIERZĄŻNI DZIERZĄŻNIA 28 09-164 DZIERZĄŻNIA.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2014 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY W DZIERZĄŻNI DZIERZĄŻNIA 28 09-164 DZIERZĄŻNIA Pokój nr 15(Sekretariat Urzędu).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

załączniki:

1. SIWZ - siwz_sprawa_15_2013_sprzet.doc

2. załączniki Nr 1, 4,5, 6 - zal._nr_1_4_5_6__formularz__zalaczniki_rok_15_2013_gmina_dzierzaznia.doc

3. załącznik Nr 2 - zal._nr_2_-formularz_cenowy_sp_dzierzaznia_nowy.ods

4. załącznik Nr 3 - zal._nr_3-formularz_cenowy_nowe_kucice.xlsx

5. załącznik Nr 7 - zalacznik_nr_7_do_siwz.docx

 

                                                                             WÓJT GMINY  DZIERZĄŻNIA

                                                                            mgr inż. Mirosław   Opolski

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: mgr Alina Bieglecka
  • Data udostępnienia w BIP: 2014-03-14
  • Informacja zaktualizowana przez: mgr Alina Bieglecka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2014-03-14 15:03:56
  • Liczba odsłon: 29

[Liczba odsłon: 2206671]

przewiń do góry