OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ
w miejscowości KADŁUBOWO - etap II dz. nr 64, od km 1+050 do km 1+808
Numer ogłoszenia: 58290 - 2015; data zamieszczenia: 17.03.2015
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31598 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dzierzążnia, 28, 09-164 Dzierzążnia, woj. mazowieckie, tel. 023 6615904 lub 02, faks 023 6615902.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w miejscowości KADŁUBOWO - etap II dz. nr 64, od km 1+050 do km 1+808.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości KADŁUBOWO - etap II (od km 1+050 do km 1+808) - poprzez położenie dywanika asfaltowego z warstwy wiążącej i ścieralnej (po 4cm każda) długości 758m i szer. 3,50m, na podbudowie z kruszywa naturalnego (pospółki - 8cm warstwa górna i 20 cm warstwa dolna) oraz poboczy utwardzonych: 2 x 0,25m - dywanik asfaltowy i 2 x 0,75m - kruszywo łamane (po zagęszczeniu warstwa 8cm). ZAKRES ZADANIA OBEJMUJE: a. roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,76 km, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek, grubość warstwy do 15 cm - 1000,00 m2, transport z wywozem darniny na każde rozpoczęte 0,5 km ponad 0,5 km, transport na odległość 5 km, krotność 9 - 1000,00 m2, mechaniczne ścinanie drzew i karczowanie pni - 17 szt. , wywożenie dłużyc, karpiny, gałęzi - 69,40 m-p, mechaniczne karczowanie krzewów i podszycia, średnich 31-60% powierzchni - 0,10 ha b. roboty rozbiórkowe: rozebranie ścianek czołowych przepustów wraz z wywozem na odl.10 km - 2,00 szt., rozebranie przepustu śr. 80cm wraz z wywiezieniem materiału z rozbiórki na odległość 10 km - 1,00 szt., rozebranie bramy z drewna - 1,00 szt. b. roboty ziemne: roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5t na odl. do 1 km. Grunt kat. I-II - 138,96 m3, roboty ziemne wykonywane w miejscu wymiany gruntu koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 z transportem materiału pochodzącego z dokopu samochodami samoładowczymi 5-10t na odl. 1 km. Grunt kat. I- II - 377,34 m3, nakłady uzup. do tablic za każdy rozpoczęty 1 km odl. transportu ponad 1 km samochodami samowył. do 5 t, przy przewozie po drogach o nawierzch. utwardzonej. Grunt I-IV krotność 4 - 377,34 m3, formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami 110 kW (150KM). Grunt kategorii I-II - 516,30 m3 . c. podbudowa: profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie przy użyciu walca wibracyjnego w gruntach kategorii II-VI - 3304,88 m2, dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego (pospółka), grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 3304,88, górna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego (pospółka), grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm - 3213,92 m2 . d. nawierzchnia: skropienie nawierzchni drogowych asfaltem w ilości 0,8 dm3 m2- 3122,96m2, nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych AC11W, warstwa wiążąca, grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm. Transport mieszanki samochodem samowyład. 5- 10t - 3122,96m2, skropienie nawierzchni drogowych asfaltem w ilości 0,5 dm3 m2 - 3032,00m2, nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych AC11S, warstwa ścieralna, grub. warstwy po zagęszczeniu 4cm. Transport mieszanki samochodem samowyład. 5-10t - 3032,00 m2 . e. pobocza: pobocza z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 8cm - 1137,00 m2 f. zjazdy: zjazdy z kruszywa łamanego uziarnieniu 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm wg wykazu zjazdów - 119,50 m2 g. odwodnienie: przepusty rurowe pod koroną drogi, ścianki czołowe dla rur o średnicy 80cm - 2,00 szt, przepusty rurowe pod koroną drogi, rury PCV o średnicy 80 cm - 7,50m, przepusty rurowe, ławy fundamentowe żwirowe -0,45 m3, h. oznakowanie: pionowe znaki drogowe, słupki z rur stalowych o średnicy 50 mm - 3,00 szt., pionowe znaki drogowe, znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o powierzchni do 0,3 m2 - 3,00 szt. i. roboty wykończeniowe: plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni skarp i korony nasypów oraz wykopu. Grunt kat. I-III wg tabeli plantowania i humusowania - 950,30 m2, humusowanie skarp z obsianiem, przy grubości warstwy humusu 5 cm wg tabeli plantowania i humusowania- 1058,70 m2. 1) Szczegółowy zakres rzeczowy robót określa: przedmiar robót (zał. 10A do SIWZ), kosztorys ofertowy (zał. 1A do SIWZ) oraz dokumentacja projektowa i szczegółowa specyfikacja techniczna. 2) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie oraz inwentaryzację powykonawczą. 3) Wykonawcy zaleca się na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko odwiedzenia i sprawdzenia miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wizja w terenie nie jest obowiązkowa ale zalecana. Wizja na terenie robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia, którym są roboty budowlane, należy wykonać zgodnie z wytycznymi określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedmiarze robót i dokumentacją projektową, zgodnie z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi, stosując się do poleceń Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 2) Wykonawca przed wbudowaniem materiałów zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi Nadzoru dokumentów potwierdzających ich parametry w celu dokonania kontroli. 3) Zabrania się Wykonawcy stosowania materiałów, które nie odpowiadają wymaganiom przypisanych im norm lub posiadają parametry inne, niż wskazane w dokumentacji przetargowej. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. 4) Wykonawca zobowiązany jest do: a) przygotowania zaplecza budowy, sprawowania dozoru na terenie robót oraz ponoszenia kosztów związanych z poborem wody i energii dla potrzeb budowy, b) usuwania na własny koszt odpadów i śmieci, c) zabezpieczenia terenu budowy przed wejściem osób trzecich oraz oznaczenia budowy, d) zapewnienia kierownictwa budowy przez osoby posiadające uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności, które to osoby są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, e) zgłaszania Inspektorowi Nadzoru do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu; nie zgłoszenie tych robót Inspektorowi, daje podstawę Zamawiającemu do żądania odkrycia robót i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy, f) przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonanych robót, g) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, h) zgłaszania zamiaru wykonania robót zamiennych do Zamawiającego i Projektanta; powyższa zamiana musi uzyskać akceptację Zamawiającego i Inspektora Nadzoru, i) zapewnienia Zamawiającemu oraz wszystkim osobom przez niego upoważnionym, pracownikom organów nadzoru budowlanego lub Państwowej Inspekcji Pracy dostępu na teren budowy oraz do wszystkich miejsc, gdzie są wykonywane roboty budowlane lub gdzie przewiduje się ich wykonanie, a są związane z realizacją przedmiotu umowy oraz przeprowadzania kontroli lub wizytacji w każdym stadium jego realizacji, j) dostarczenia na żądanie Inspektora Nadzoru i Zamawiającego wszelkich pomiarów, atestów i niezbędnych badań (wykonanych przez właściwe jednostki badawcze), k) zabezpieczenia i pokrycia kosztów obsługi służb pomocniczych i obsługi branżowych nadzorów technicznych, jeżeli takie wystąpią. 5) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia (tj. wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały) na całość zadania na okres co najmniej 36 miesięcy (Załącznik Nr 8 do SIWZ). 6) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej, przy czym nie mogą być one o parametrach gorszych, niż materiałów i urządzeń wskazanych przez Zamawiającego w projekcie, przedmiarze, szczegółowych specyfikacjach technicznych. Użyte przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej nazwy urządzeń i materiałów nie są obowiązujące i należy przyjąć, iż stanowią wskazania/propozycje Zamawiającego. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. 7) Zamawiający posiada pozwolenie na budowę właściwego organu: Starostwa Powiatowego w Płońsku, na wykonania przebudowy drogi gminnej Kadłubowo , a mianowicie : - zgłoszenie robót budowlanych z dnia 27.11.2013r. nr AB.6743.1151.2013 dla drogi w miejscowości KADŁUBOWO, w km 1+050 - 1+808 - działka nr 64..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1, 45.23.31.20-6, 45.23.20.00-2, 45.23.32.90-8, 45.40.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwem Transportowo - Handlowym WAPNOPOL- Adam Nowakowski, ul. Nadrzeczna 12, 06-450 Glinojeck,, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 283433,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 279267,10
- Oferta z najniższą ceną: 279267,10 / Oferta z najwyższą ceną: 328795,36
- Waluta: PLN.
WÓJT GMINY DZIERZĄŻNIA
mgr inż. Witold Pająk
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: mgr Alina Bieglecka
- Data udostępnienia w BIP: 2015-03-17
- Informacja zaktualizowana przez: mgr Alina Bieglecka
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-03-17 11:41:33
- Liczba odsłon: 89