OGŁOSZENIE  O  UDZIELENIU  ZAMÓWIENIA

 - roboty budowlane

 

PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w miejscowości NOWE KUCICE - dz. nr 6 , w km 0+000 - 1+100.
Numer ogłoszenia: 70702 - 2016; data zamieszczenia: 30.03.2016

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43846 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dzierzążnia, 28, 09-164 Dzierzążnia, woj. mazowieckie, tel. 023 6615904 lub 02, faks 023 6615902.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w miejscowości NOWE KUCICE - dz. nr 6 , w km 0+000 - 1+100..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Nowe Kucice - działka nr 6, gmina Dzierzążnia, w km 0+000 - 1+100 - poprzez położenie dywanika asfaltowego z warstwy wiążącej i ścieralnej (po 4cm każda) długości 1100mb i szer. 4,50m, na podbudowie z kruszywa naturalnego o uziarnieniu 0-31,5 mm (pospółka) gr. 20 cm, warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm i 2 x 0,75m - kruszywo łamane (po zagęszczeniu warstwa 8cm). ZAKRES ZADANIA OBEJMUJE: a. roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 1,10 km, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek, grubość warstwy do 30 cm - 3 073,90 m2, transport z wywozem darniny na każde rozpoczęte 0,5 km ponad 0,5 km, transport na odległość 5 km, krotność 9 - 3 073,90 m2, mechaniczne ścinanie drzew i karczowanie pni - 7 szt. , wywożenie dłużyc, karpiny, gałęzi - 30,36 m-p, mechaniczne karczowanie krzewów i podszycia, średnich 31-60% powierzchni - 0,02ha, usunięcie i spalenie pozostałości, resztki z gałęzi, drągowina - 162,50 m-p. b. roboty rozbiórkowe: rozebranie przepustu śr. 30cm wraz z wywiezieniem materiału z rozbiórki na odległość 10 km - 1,00 szt. c. roboty ziemne: roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5t na odl. do 1 km. Grunt kat. I-II - 252,83 m3 , nakłady uzup. do tablic za każdy rozpoczęty 1 km odl. transportu ponad 1 km samochodami samowył. do 5 t, przy przewozie po drogach o nawierzchni utwardzonej. Grunt I-IV odl. 15 km. krotność 14 - 252,83 m3, wykopy oraz przekopy wykonane na odkład koparkami podsiębiernymi - 141,19 m3, roboty ziemne wykonywane w miejscu wymiany gruntu koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi 5-10t na odl. 1 km. Grunt kat. I- II - 1 365,78 m3, nakłady uzup. do tablic za każdy rozpoczęty 1 km odl. transportu ponad 1 km samochodami samowył. do 5 t, przy przewozie po drogach o nawierzchni utwardzonej. Grunt I-IV krotność 4 - 1 365,78 m3, formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami 110 kW (150KM). Grunt kategorii I-II - 1 506,97 m3 , roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi 5t na odl. 1 km. Grunt kat. I- II - 22,50 m3, nakłady uzup. do tablic za każdy rozpoczęty 1 km odl. transportu ponad 1 km samochodami samowył. do 5 t, przy przewozie po drogach o nawierzchni utwardzonej. Grunt I-IV krotność 4 - 22,50 m3. d. podbudowa: profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie przy użyciu walca wibracyjnego w gruntach kategorii II-VI - 5 912,31 m2, mechaniczne wykonanie i zagęszczanie warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości korony, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 5 912,31 m2, warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego (pospółka) o uziarnieniu 0-31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 5 254,86 m3 . e. nawierzchnia: skropienie nawierzchni drogowych asfaltem w ilości 0,8 dm3 m2- 5 123,37m2, nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych AC16W, lepiszcze asfaltowe 50 70 warstwa wiążąca, grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm. Transport mieszanki samochodem samowyład. 5- 10t - 5 123,37m2, skropienie nawierzchni drogowych asfaltem w ilości 0,5 dm3 m2 - 4 991,88m2, nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych AC11S, warstwa ścieralna, grub. warstwy po zagęszczeniu 4cm. Transport mieszanki samochodem samowyład. 5-10t - 4 991,88m2 . f. pobocze: pobocza z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm - 1 643,63m2 . g. odwodnienie: przepusty rurowe pod koroną drogi, ścianki czołowe dla rur o średnicy 60cm - 4,00 szt, przepusty rurowe pod koroną drogi, rury PCV o średnicy 60 cm - 24,00m, przepusty rurowe, ławy fundamentowe żwirowe - 1,08 m3, czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna skarp, grubość namułu 30,00cm - 40,00m. h. oznakowanie: pionowe znaki drogowe, słupki z rur stalowych o średnicy 50 mm - 9,00 szt., pionowe znaki drogowe, znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o powierzchni do 0,3 m2 - 6,00 szt. i. roboty wykończeniowe: plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni skarp i korony nasypów oraz wykopu. Grunt kat. I-III wg tabeli plantowania i humusowania - 1 197,20m2, zabezpieczenie uzbrojenia podziemnego rurami ochronnymi /osłonowymi/ dwudzielnymi z PCV - 25,00 m. 1) Szczegółowy zakres rzeczowy robót określa: przedmiar robót (zał. 10A do SIWZ), kosztorys ofertowy (zał. 1A do SIWZ) oraz projekt budowlany i szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 2) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie oraz inwentaryzację powykonawczą. 3) Wykonawcy zaleca się na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko odwiedzenia i sprawdzenia miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wizja w terenie nie jest obowiązkowa ale zalecana. Wizja na terenie robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia, którym są roboty budowlane, należy wykonać zgodnie z wytycznymi określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedmiarze robót i dokumentacją projektową, zgodnie z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi, stosując się do poleceń Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 2) Wykonawca przed wbudowaniem materiałów zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi Nadzoru dokumentów potwierdzających ich parametry w celu dokonania kontroli. 3) Zabrania się Wykonawcy stosowania materiałów, które nie odpowiadają wymaganiom przypisanych im norm lub posiadają parametry inne, niż wskazane w dokumentacji przetargowej. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. 4) Wykonawca zobowiązany jest do: a) przygotowania zaplecza budowy, sprawowania dozoru na terenie robót oraz ponoszenia kosztów związanych z poborem wody i energii dla potrzeb budowy, b) usuwania na własny koszt odpadów i śmieci, c) zabezpieczenia terenu budowy przed wejściem osób trzecich oraz oznaczenia budowy, d) zapewnienia kierownictwa budowy przez osoby posiadające uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności, które to osoby są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, e) zgłaszania Inspektorowi Nadzoru do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu; nie zgłoszenie tych robót Inspektorowi, daje podstawę Zamawiającemu do żądania odkrycia robót i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy, f) przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonanych robót, g) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, h) zgłaszania zamiaru wykonania robót zamiennych do Zamawiającego i Projektanta; powyższa zamiana musi uzyskać akceptację Zamawiającego i Inspektora Nadzoru, i) zapewnienia Zamawiającemu oraz wszystkim osobom przez niego upoważnionym, pracownikom organów nadzoru budowlanego lub Państwowej Inspekcji Pracy dostępu na teren budowy oraz do wszystkich miejsc, gdzie są wykonywane roboty budowlane lub gdzie przewiduje się ich wykonanie, a są związane z realizacją przedmiotu umowy oraz przeprowadzania kontroli lub wizytacji w każdym stadium jego realizacji, j) dostarczenia na żądanie Inspektora Nadzoru i Zamawiającego wszelkich pomiarów, atestów i niezbędnych badań (wykonanych przez właściwe jednostki badawcze), k) zabezpieczenia i pokrycia kosztów obsługi służb pomocniczych i obsługi branżowych nadzorów technicznych, jeżeli takie wystąpią..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1, 45.23.31.20-6, 45.23.20.00-2, 45.23.32.90-8, 45.40.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PT-H WAPNOPOL - NOWAKOWSKI ADAM, ul. Nadrzeczna 12, 06-450 GLINOJECK, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 574473,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty:       329622,39
  • Oferta z najniższą ceną:    329622,39
  •  Oferta z najwyższą ceną: 596471,00
  • Waluta: PLN .

                                                                                                                        Wójt Gminy Dzierzążnia

                                                                                                                           mgr inż. Witold Pająk

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: mgr Alina Bieglecka
  • Data udostępnienia w BIP: 2016-05-18
  • Informacja zaktualizowana przez: mgr Alina Bieglecka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2016-05-18 12:35:20
  • Liczba odsłon: 88

[Liczba odsłon: 2475465]

przewiń do góry