Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 76757-2016 z dnia 2016-06-09 r. Ogłoszenie o
zamówieniu - Dzierzążnia
Przebudowę drogi gminnej poprzez położenie dywanika asfaltowego w miejscowości
Wilamowice, nr drogi 300351W (działka 53 i 41) - Etap I w km 0 + 000 - 1 + 200,
- Etap II w km 1 + 200 - 1 + 642 - dywanik asfaltowy z warstwy...
Termin składania ofert: 2016-06-24
Przebudowa drogi
gminnej poprzez położenie dywanika asfaltowego w miejscowości Wilamowice, nr
drogi 300351W (działka 53 i 41) - Etap I w km 0 + 000 - 1 + 200 - Etap II w km
1 + 200 - 1 + 642
Numer ogłoszenia: 150673 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76757 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dzierzążnia, 28, 09-164 Dzierzążnia, woj. mazowieckie, tel. 023 6615904 lub 02, faks 023 6615902.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej poprzez położenie dywanika asfaltowego w miejscowości Wilamowice, nr drogi 300351W (działka 53 i 41) - Etap I w km 0 + 000 - 1 + 200 - Etap II w km 1 + 200 - 1 + 642.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowę drogi gminnej poprzez położenie dywanika asfaltowego w miejscowości Wilamowice, nr drogi 300351W (działka 53 i 41) - Etap I w km 0 + 000 - 1 + 200, - Etap II w km 1 + 200 - 1 + 642 - dywanik asfaltowy z warstwy wiążącej i ścieralnej (po 4cm każda), o długości łącznej 1 642mb i szer. 4,50 m, na podbudowie z pospółki stabilizowanej cementem. ZAKRES ZADANIA OBEJMUJE: a. roboty przygotowawcze b. roboty rozbiórkowe c. roboty ziemne d. podbudowa e. nawierzchnia f. pobocze g. odwodnienie h. oznakowanie 1) Szczegółowy zakres rzeczowy robót określa: przedmiar robót (zał. 10-I etap i 10-II etap do SIWZ), kosztorys ofertowy (zał. 1A i 1B do SIWZ) oraz projekt budowlany (I etap i II etap) i szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 2) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie oraz inwentaryzację powykonawczą. 3) Wykonawcy zaleca się na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko odwiedzenia i sprawdzenia miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wizja w terenie nie jest obowiązkowa ale zalecana. Wizja na terenie robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia, którym są roboty budowlane, należy wykonać zgodnie z wytycznym określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedmiarze robót i dokumentacją projektową, zgodnie z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi, stosując się do poleceń Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 2) Wykonawca przed wbudowaniem materiałów zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi Nadzoru dokumentów potwierdzających ich parametry w celu dokonania kontroli. 3) Zabrania się Wykonawcy stosowania materiałów, które nie odpowiadają wymaganiom przypisanych im norm lub posiadają parametry inne, niż wskazane w dokumentacji przetargowej. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. 4) Wykonawca zobowiązany jest do: a) przygotowania zaplecza budowy, sprawowania dozoru na terenie robót oraz ponoszenia kosztów związanych z poborem wody i energii dla potrzeb budowy, b) usuwania na własny koszt odpadów i śmieci, c) zabezpieczenia terenu budowy przed wejściem osób trzecich oraz oznaczenia budowy, d) zapewnienia kierownictwa budowy przez osoby posiadające uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności, które to osoby są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, e) zgłaszania Inspektorowi Nadzoru do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu; nie zgłoszenie tych robót Inspektorowi, daje podstawę Zamawiającemu do żądania odkrycia robót i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy, f) przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonanych robót, g) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, h) zgłaszania zamiaru wykonania robót zamiennych do Zamawiającego i Projektanta; powyższa zamiana musi uzyskać akceptację Zamawiającego i Inspektora Nadzoru, i) zapewnienia Zamawiającemu oraz wszystkim osobom przez niego upoważnionym, pracownikom organów nadzoru budowlanego lub Państwowej Inspekcji Pracy dostępu na teren budowy oraz do wszystkich miejsc, gdzie są wykonywane roboty budowlane lub gdzie przewiduje się ich wykonanie, a są związane z realizacją przedmiotu umowy oraz przeprowadzania kontroli lub wizytacji w każdym stadium jego realizacji, j) dostarczenia na żądanie Inspektora Nadzoru i Zamawiającego wszelkich pomiarów, atestów i niezbędnych badań (wykonanych przez właściwe jednostki badawcze), k) zabezpieczenia i pokrycia kosztów obsługi służb pomocniczych i obsługi branżowych nadzorów technicznych, jeżeli takie wystąpią. 5) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia (tj. wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały) na całość zadania na okres co najmniej 36 miesięcy (Załącznik Nr 8 do SIWZ). 6) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej, przy czym nie mogą być one o parametrach gorszych, niż materiałów i urządzeń wskazanych przez Zamawiającego w projekcie, przedmiarze, szczegółowych specyfikacjach technicznych. Użyte przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej nazwy urządzeń i materiałów nie są obowiązujące i należy przyjąć, iż stanowią wskazania/propozycje Zamawiającego. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. 7) Zamawiający posiada na dzień dzisiejszy decyzję z dnia 19 listopada 2015r., Nr 637.2015 Starosty Płońskiego o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla Gminy Dzierzążnia, Nr sprawy: AB.6740.616.2015 polegającej na: przebudowie drogi gminnej poprzez położenie dywanika asfaltowego w miejscowości Wilamowice, nr dr. 300351 - Etap I i II (kat. XXV)...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1, 45.23.31.20-6, 45.23.20.00-2, 45.23.32.90-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej, przewidywana pomoc dla operacji typu: Budowa lub modernizacja dróg lokalnych- w ramach poddziałania: Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialna i w oszczędzanie energii- w ramach działania : Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich - objętego PROW na lata 2014 - 2020..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Transportowo - Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski, ul. Nadrzeczna 12, 06-450 Glinojeck,, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 754015,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 575671,75
- Oferta z najniższą ceną: 575671,75 / Oferta z najwyższą ceną: 862245,12
- Waluta: PLN .
ZAMAWIAJĄCY:
Wójt Gminy Dzierzążnia
mgr inż. Witold Pająk
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: mgr Alina Bieglecka
- Data udostępnienia w BIP: 2016-07-22
- Informacja zaktualizowana przez: mgr Alina Bieglecka
- Data ostatniej aktualizacji: 2016-07-22 11:05:00
- Liczba odsłon: 92