Ogłoszenie nr 595466-N-2019 z dnia 2019-09-10r.
Gmina Dzierzążnia: "Budowa
drogi gminnej w miejscowości Kucice działka nr 152"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa
projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz
wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych
organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną
i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać
minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%,
osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich
jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak,
należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz
podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do
kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Dzierzążnia, krajowy numer identyfikacyjny 53903500000000, ul. 28 ,
09-164 Dzierzążnia, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 023 6615904
lub 02, e-mail ug.inwest.dzierz@interia.pl, faks 236 615 902.
Adres strony internetowej (URL): https://ugdzierzaznia.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://ugdzierzaznia.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://ugdzierzaznia.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Tak. Pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za
pośrednictwem posłańca
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Tak. Pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za
pośrednictwem posłańca
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Budowa drogi gminnej w miejscowości Kucice
działka nr 152"
Numer referencyjny: PFŚ.271.2.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj
zamówienia: Roboty
budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części
lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: W
ramach budowy drogi planuje się wykonanie następujących robót: • Roboty
przygotowawcze • Roboty rozbiórkowe • Roboty ziemne • Podbudowa • Nawierzchnia
• Pobocza • Zjazdy • Odwodnienie • Oznakowanie • Zieleń Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 9 do SIWZ – Dokumentacja
projektowa Załącznik nr 10 do SIWZ - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne)
Załącznik nr 11 do SIWZ – Kosztorys ofertowy Załącznik nr 14 do SIWZ – Projekt
SOR Załącznik nr 15 do SIWZ - Przedmiar Robót,
II.5) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45111000-8 |
45233120-6 |
45233200-1 |
45233220-7 |
45233290-8 |
45233320-8 |
45450000-6 |
II.6)
Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy
przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7
lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system
zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-11-30
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
2019-11-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Minimalny poziom zdolności: - zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w
sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie
zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że a. posiada środki finansowe lub
zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000zł./słownie: trzysta
tysięcy złotych/ W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek Wykonawcy
mogą spełniać łącznie. W przypadku, gdy jakakolwiek wartość wykazana przez
wykonawcę w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu wyrażona
będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy wartość na walutę polską w
oparciu o średni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczęcia
postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP,
zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem
postępowania b. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony
(opłacona polisa) odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie
mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych zero gorszy). Z
przedłożonej polisy ubezpieczenia musi jednoznacznie wynikać, że jest opłacona,
a w przypadku złożenia innego dokumentu- musi on potwierdzać w wystarczający
sposób, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej
lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że: a)
wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, co najmniej 2 roboty, z których każda o wartości co najmniej 500
000zł. polegająca na przebudowie, budowie lub remoncie dróg z ułożeniem
mieszanki mineralno-asfaltowej/betonu asfaltowego lub równoważnej. W przypadku
składania oferty wspólnej ww. warunek muszą spełniać łącznie b) dysponuje
następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi: - co najmniej
1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności inżynieryjnej – drogowej. W przypadku warunku
zdolności technicznej lub zawodowej, w zakresie dysponowania osobami
skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, zamawiający uznaje
wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone w
rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w
sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie (Dz.U z 2019 r. po. 831) oraz uprawnienia
obowiązujące wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych, a
także zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.
U. z 2019 r. poz. 1186), Zamawiający uznaje również wymagane uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych niż Rzeczpospolita
Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze
Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z
dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w
państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018, poz. 2272, ze zm.).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej lub
finansowej, Zamawiający żąda od Wykonawcy: a) dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
min. 500 000,00 zł. (polisa ubezpieczeniowa opłacona) Dokument ubezpieczenia ma
na celu wykazanie się przez Wykonawcę określonym statusem
ekonomiczno-finansowym, nie zaś ubezpieczeniem usług stanowiących przedmiot zamówienia.
Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej nie musi być tożsamy z pełnym zakresem działalności ujawnionym w KRS
Wykonawcy, ale powinien potwierdzać ubezpieczenie Wykonawcy w zakresie
działalności związanej z przedmiotem zamówienia; b) informacja banku lub
spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającą wysokość
posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości
określonej w pkt 5.3.2 a. Zaświadczenie wystawione nie wcześniejszym niż 1
miesiąc przed upływem składania ofert. Jeżeli w złożonym dokumencie, suma
gwarancyjna będzie wyrażana w walucie obcej, kwota ta zostanie przeliczona na
PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez
Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu
zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w
dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone
na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez
Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu
zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. W celu
potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub
zawodowej określonego w pkt 5.3.3. SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy: a) wykaz
robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i
podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających
czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji
o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i
prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź
inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (zał. nr.
6); b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (posiadanych uprawnień do
kierowania robotami budowlanymi) i doświadczenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zał. nr 7).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU
NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W
ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Dowód wniesienia wadium. 2. Pełnomocnictwo oryginał lub kopia poświadczona notarialnie lub osobę podpisującą ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisanie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów 3. Oświadczenie dotyczące RODO - zał. nr 12 do SIWZ 4. Zobowiązanie innego podmiotu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - zał. nr 13 do SIWZ (jeżeli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wymagania dotyczące wadium. 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 17
000zł. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może
być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art.
45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach
ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w
art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których
mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na
pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na
rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 5. Zamawiający zatrzymuje
wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)
odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego
wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się
niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Zamawiający zatrzymuje
wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym
mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży
oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.
25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw
lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt
3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę
jako najkorzystniejszej. 7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania
ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy
zamawiającego Nr 50 8230 0007 5000 0941 2037 0211. Kopię polecenia przelewu lub
wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 8.
Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez
zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą
wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez
zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 9. Oryginał
dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art.
45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp wykonawca składa wraz z ofertą. 10. Wadium wniesione w
formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w
osobnej kopercie - nie bindować go i nie zszywać z ofertą. Kopię dokumentu
wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem należy trwale dołączyć do oferty.
11. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie
przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych
ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych)
w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 12. Jeżeli wadium
zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp i
kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium
zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych
ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych)
w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 13. W
przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o
których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w
tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 14. Za zgodą zamawiającego
wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których
mowa w art. 148 ust. 1 Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z
zachowa¬niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 15. W przypadku
wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty
wadium na poczet zabezpieczenia
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena łączna |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy 1. Nie dopuszczalna jest pod rygorem nieważności
zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 2 2.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy zgodnie z art. 144
ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dopuszcza się również rezygnację przez
Zamawiającego z wykonania części robót budowlanych, wraz uwzględnieniem konsekwencji
finansowych zmiany. 4. Zgodnie z art. 649 K.c. w razie wątpliwości poczytuje
się, iż wykonawca podjął się wszystkich robót objętych projektem stanowiącym
część składową umowy. W takim przypadku wyznacznikiem zakresu robót
budowlanych, które ma wykonać Wykonawca jest projekt budowlany, a nie projekty
wykonawcze, przedmiar robót budowlanych lub specyfikacja techniczna wykonania i
odbioru robót budowlanych
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2019-09-25, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
W przypadku nie podpisania umowy o dofinansowanie w ramach Funduszu Dróg
Samorządowych, Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: mgr Alina Bieglecka
- Data udostępnienia w BIP: 2019-09-10
- Informacja zaktualizowana przez: mgr Alina Bieglecka
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-09-10 14:58:55
- Liczba odsłon: 112