Wersja archiwalna 2007-06-01 16:09:45
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
( WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA )
o szacunkowej wartości poniżej 60.000 €
WÓJT GMINY DZIERZĄŻNIA
09-164 DZIERZĄŻNIA,
tel. (0-23) 661 59 04, fax. (0-23) 661 59 02
e-mail: ug.inwest.dzierz@interia.pl,
adres internetowy: https://ugdzierzaznia.bip.org.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla przebudowy dwóch dróg gminnych poprzez położenie dywaników asfaltowych, tj.:
ZADANIE nr 1 - KUCICE, droga długości ok. 2,8 km i szer. 4,0mb
(dz. nr ew. 110),
ZADANIE nr 2 – NOWE SARNOWO, droga długości ok. 1,7 km i szer. 4,0mb (dz. nr ew. 77).
CPV – 74.23.20.00-4
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji polegającej na przebudowie wyżej wymienionych dróg gminnych.
Inwestycja ma obejmować:
- roboty przygotowawcze (profilowanie dróg, wycinka drzew i krzewów),
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie odwodnienia ,
- położenie dwóch warstw dywanika asfaltowego,
- uwzględnienie bądź przebudowa kolidujących urządzeń nadziemnych i podziemnych (jeśli dotyczy),
- wykonanie poboczy i zjazdów,
- oznakowanie.
Zakres opracowania projektowego:
- projekt budowlany,
- projekt wykonawczy ,
- utajniony kosztorys inwestorski,
- przedmiar robót,
- kosztorys ofertowy,
- szczegółowe specyfikacje techniczne
- projekt organizacji ruchu zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem.
Wszystkie opracowania należy przekazać również w wersji elektronicznej na nośnikach CD, w formatach WORD, EXCEL, PDF.
Rozwiązania projektowe w fazie wstępnej oraz w wersji ostatecznej należy przedstawić do akceptacji Zamawiającego.
Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Terminy wykonania zamówienia : - wymagany 20.08.2007r. dla drogi Kucice
- wymagany 30.09.2007r. dla drogi Nowe Sarnowo
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki i wymogi dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Wadium – zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena (koszt) 100 %.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można również odebrać bezpłatnie w siedzibie zamawiającego, pokój nr 20 oraz na stronie internetowej https://ugdzierzaznia.bip.org.pl
Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:
Grażyna Zarzycka - inspektor ds. gospodarki komunalnej, inwestycji i planowania przestrzennego
tel. (0-23) 661 59 04 wew. 37, fax. (0-23) 661 59 02 w godz. 8 00 - 16 00 , pokój nr 20,
Adam Sobiecki - inspektor ds. promocji gminy obsługi funduszy strukturalnych
tel. (0-23) 661 59 04 wew. 38, fax. (0-23) 661 59 02 w godz. 8 00 - 16 00 , pokój nr 24,
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, sekretariat Urzędu Gminy w Dzierzążni, pok. nr 15.
Termin składania ofert upływa dnia: 12 czerwca 2007r. o godz. 1000.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 czerwca 2007r. o godz. 1030 w siedzibie zamawiającego (sala konferencyjna Urzędu Gminy ).
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej ani ustanowić dynamicznego systemu zakupów, jak również zastosować do wyboru najkorzystniejszej oferty aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zostało umieszczone na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 1 czerwca 2007r., pod nr OWP/2007/06/01-1541320
załączniki:
WÓJT GMINY DZIERZĄŻNIA
mgr inż. Mirosław Opolski
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: mgr Alina Bieglecka
- Data udostępnienia w BIP: 2007-06-01
- Informacja zaktualizowana przez: mgr Alina Bieglecka
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-06-01 16:09:45
- Liczba odsłon: 94
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: