OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

WÓJT  GMINY  DZIERZĄZNIA

OGŁASZA PRZETARG  NIEOGRANICZONY NA:

WYKONANIE przebudowy trzech dróg gminnych w miejscowościach KORYTOWO, NOWA DZIERZĄŻNIA, STARE GUMINO - poprzez położenie dywaników asfaltowych, tj.: ZADANIE I - dł.1,10km i szer. 4,00mb, ZADANIE II - dł.1,02km i szer. 4,50mb, ZADANIE III - dł. 577,56mb i szer.4,50mb.
Numer ogłoszenia: 146144 - 2010; data zamieszczenia: 27.05.2010

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dzierzążnia , 28, 09-164 Dzierzążnia, woj. mazowieckie, tel. 023 6615904 lub 02, faks 023 6615902.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE przebudowy trzech dróg gminnych w miejscowościach KORYTOWO, NOWA DZIERZĄŻNIA, STARE GUMINO - poprzez położenie dywaników asfaltowych, tj.:ZADANIE I - dł.1,10km i szer. 4,00mb, ZADANIE II - dł.1,02km i szer. 4,50mb, ZADANIE III - dł. 577,56mb i szer.4,50mb..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ZADANIE I - NOWE KUCICE - KORYTOWO - KADŁUBOWO (cz. z II etapu) , cz. drogi gminnej Nr 300329W i cz. 300320W w m-ści Korytowo - położenie dywanika asfaltowego z warstwy wiążącej (4cm) i ścieralnej (4cm) na podbudowie z kruszywa naturalnego (20cm + 8cm), o łącznej długości 1,10km i szer. 4,00mb. 2. ZADANIE II - NOWA DZIERZĄŻNIA, droga gminna Nr 300318W - położenie dywanika asfaltowego z warstwy wiążącej (4cm) i ścieralnej (4cm) na podbudowie z kruszywa naturalnego (20cm + 10cm), o łącznej długości 1,02km i szer. 4,50mb. 3. ZADANIE III - STARE GUMINO, droga gminna Nr 300355W - położenie dywanika asfaltowego z warstwy wiążącej (4cm) i ścieralnej (4cm) na podbudowie z kruszywa naturalnego (20cm), o łącznej długości 577,56mb i szer. 4,50mb. DLA ZADANIA nr I - m. Korytowo: 1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE Roboty pomiarowe - 1,10km, Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej grub. warstwy do 15cm - 1508,00m2, Wywóz darniny na odl.do 1km - 226,20 m3, Mechaniczne ścinanie drzew - 94 szt. Wywożenie dłużyc - 152,13m-p, Wywożenie karpiny - 94,00m-p, Wywożenie gałęzi - 94,00m-p, 2. ROBOTY ZIEMNE Wykopy oraz przekopy wyk. koparkami - 649,00m3, Roboty ziemne wyk. koparkami przedsiębiernymi - 857,00m3, Nakłady uzup.do tablic za każdy rozp.1km odl.transportu ponad 1km -473,00m3, Formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami 110kW - 857,00m3, Zagęszczanie nasypów walcami samojezdnymi - 1714,00m3, Roboty ziemne wyk. koparkami przedsiębiernymi - 84,16m3, Nakłady uzup.do tablic za każdy rozp.1km odl.transportu ponad 1km -24,00m3, Zasypanie wykopów fundamentowych podłużnych - 84,16m3, 3. ODWODNIENIE Przepusty rurowe pod zjazdami, ławy fundamentowe - 0,60m3, Przepusty rurowe pod zjazdami, ścianki czołowe - 2,00 szt. Przepusty rurowe pod zjazdami, rury betonowe - 10,00m. 4. PODBUDOWA Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 5 182,75m2, Dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grub. 20cm - 5 182,75m2. Górna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grub. 8cm - 4 905,10m2. 5. NAWIERZCHNIA Skropienie nawierzchni asfaltem - 4 766,30m2, Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni bitumicznej grub. 4 cm z mieszanki mineralno- asfaltowej - 4 766,30 m², Skropienie nawierzchni asfaltem - 4 627,46m2, Nawierzchnia z mieszanki mineralno- asfaltowej grub. 4,00cm (ścieralna) - 4 627,46m2. 6. ZJAZDY Przepusty rurowe pod zjazdami, ławy fundamentowe - 1,50m3, Przepusty rurowe pod zjazdami, ścianki czołowe - 10,00szt., Przepusty rurowe pod zjazdami, rury betonowe - 25,00m, Górna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grub. 15cm - 179,50m2, 7. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE Plantowanie (obrobienie na czysto) pow. skarp i korony nasypów - 3 203,80m2, Pobocza z kruszywa naturalnego , grub 8cm - 1 446,70m2, Pobocza z kruszywa naturalnego , grub 15cm - 2 208,00m2, 8. OZNAKOWANIE Ustawienie znaków drogowych na słupkach stalowych - 6 szt. DLA ZADANIA nr II - m. Nowa Dzierzążnia 1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE Roboty pomiarowe - 1,02km, Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej grub. warstwy do 15cm - 1 689,88m2, Transport darniny - 1 689,88m2, 2. ROBOTY ZIEMNE Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami - 274,00m3, Roboty ziemne wyk. koparkami przedsiębiernymi - 304,00m3, Roboty ziemne wyk. koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku - 608,00m3 3. PODBUDOWA Profilowanie i zagęszczanie podłoża - 5 373,64m2, Dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grub. 10cm - 5 373,64m2, Górna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grub. 20cm - 4 757,26m2. 4. NAWIERZCHNIA Skropienie nawierzchni asfaltem - 4 634,20m2, Wykonanie dolnej warstwy nawierzchni bitumicznej grub. 4 cm z mieszanki mineralno- asfaltowej - 4634,20m2, Skropienie nawierzchni asfaltem - 4 511,12m2, Nawierzchnia z mieszanki mineralno- asfaltowej grub. 4,00cm - 4 511,12m2. 5. POBOCZE Nawierzchnia z pospółki , grub. 8cm - 1 526,55m2, 6. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE Plantowanie (obrobienie na czysto) pow. skarp i korony nasypów - 2 178,40m2, 7. OZNAKOWANIE Pionowe znaki drogowe, słupki z rur stal. -4,00szt. Pionowe znaki drogowe, zakazu, nakazu, ostrzegawcze -5,00szt. DLA ZADANIA nr III - m. Stare Gumino 1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE Roboty pomiarowe przy liniowych rob.ziemnych - 0,58km, Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej grub. warstwy do 15cm - 1 155,12m2, Transport darniny - 1 155,12m2, 2. ROBOTY ZIEMNE Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami - 98,00m3, Roboty ziemne wyk. koparkami przedsiębiernymi - 162,00m3, Roboty ziemne wyk. koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku - 232,00m3, Nakłady uzup.do tablic za każdy rozp.1km odl.transportu ponad 1km 232,00m3, 3. PODBUDOWA Profilowanie i zagęszczanie podłoża - 3 627,07m2, Dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grub. 20cm - 2 633,33m2, 4. NAWIERZCHNIA Skropienie nawierzchni asfaltem - 2 564,03m2, Wykonanie dolnej warstwy wiążącej grub. 4 cm z mieszanki mineralno- asfaltowej - 2 564,03m2, Skropienie nawierzchni asfaltem - 2 494,73m2, Nawierzchnia z mieszanki mineralno- asfaltowej grub. 4,00cm - 2 494,73m2. 5. POBOCZE Nawierzchnia żwirowa , grub. 8cm - 808,59m2, 6. ZJAZDY Nawierzchnia żwirowa , grub. 8cm - 185,15m2, 7. URZĄDZENIA OBCE Przepusty rurowe, ścianki czołowe dla rur(80) - 2,00 szt. Przepusty rurowe, rury betonowe - 2,00m. Przepusty rurowe, ścianki czołowe dla rur(50) - 6,00 szt. Przepusty rurowe, rury betonowe - 6,00m. Przepusty rurowe, ścianki czołowe dla rur(40) - 12,00 szt. Przepusty rurowe, rury betonowe - 48,00m. Przepusty rurowe pod zjazdami, ławy fundamentowe betonowe - 0,40m3, Przepusty rurowe pod zjazdami, ławy fundamentowe żwirowe - 5,67m3, 8. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE Czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna skarp - 252,07m, Czyszczenie przepustów o śr.0,5m - 11,00m, Czyszczenie przepustów o śr.0,8m - 6,50m Plantowanie (obrobienie na czysto) pow. skarp i korony nasypów - 875,10m2, Plantowanie (obrobienie na czysto) pow. skarp i korony nasypów(ręcznie) - 242,60m2,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

·         Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

·         Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w kwocie nie przekraczającej 50% zamówienia podstawowego w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w okresie do 3 lat od udzielenia zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10 000,00zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    b. posiadania wiedzy i doświadczenia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji swojej wiedzy i doświadczenia - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zrealizował(zakończył) minimum 2 zadania obejmujące wykonanie robót o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot zamówienia o wartości zadania nie mniejszej niż 500 000,-zł (każde zadanie), Ocena spełniania ww. warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. F niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca musi dysponować następującym wyposażeniem technicznym: samochód ciężarowy samowyładowczy o ład. min 7,5 t. - 2szt., koparko-ładowarka - 1szt. walec stalowy gładki(8-10)ton - 1szt. układarka mas bitumicznych - 1szt. Ocena spełniania ww. warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. F niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca musi wykazać kierownictwo robót posiadające uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane. Ocena spełniania ww. warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. F niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    wykonawca musi posiadać opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł, Ocena spełniania ww. warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. F niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·         wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełnione formularze ofertowe (na 3 zadania kosztorysy ofertowe), Zaakceptowany projekt umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Okoliczności i warunki na jakich zamawiający zamierza dokonywać zmian zawartej umowy podczas realizacji inwestycji: a. Nie ujęte (nie zinwentaryzowane) uzbrojenie podziemne, które nie zostało uwzględnione na mapach do celów projektowych, poprzez zmianę terminu realizacji zamówienia o okres zatrzymania robót z tej przyczyny. b. Związane z zatrzymaniem robót przez urzędy Nadzoru Budowlanego, poprzez zmianę terminu realizacji zamówienia. c. Związane z odkryciem w gruncie przedmiotów niemożliwych do zidentyfikowania przed przystąpieniem do robót budowlanych takich jak m.in. głazy narzutowe, niewybuchy, przedmioty wymagające ochrony Konserwatora Zabytków, poprzez zmianę terminu realizacji zamówienia. d. Związane z ewentualnymi pomyłkami i brakami w wielobranżowej dokumentacji oraz związanych z nią przedmiarach robót, na podstawie, której realizowana jest inwestycja, co powoduje konieczność zlecenia robót dodatkowych lub uzupełniających lub zamiennych Wykonawcy (roboty projektowe i wykonawcze), poprzez zmianę terminu realizacji zamówienia. e. Siła wyższa - jest to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań. f. W przypadku wystąpienia robót zamiennych, poprzez zmianę terminu realizacji zamówienia. g. W przypadku ponadprzeciętnego czasu trwania procedur administracyjnych, poprzez zmianę terminu realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htp://ugdzierzaznia.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY W DZIERZĄŻNI DZIERZĄŻNIA 28 09-164 DZIERZĄŻNIA powiat płoński woj. mazowieckie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2010 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY W DZIERZĄŻNI DZIERZĄŻNIA 28 09-164 DZIERZĄŻNIA powiat płoński woj. mazowieckie pok. 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

załaczniki:

1. SIWZ

2.projekt Korytowo

3. projekt Nowa Dzierząznia

4. projekt Stare Gumino

5. SST na odcinki trzech dróg

 

                                                                                                      Wójt Gminy  Dzierzążnia

                                                                                                  mgr inż. Mirosław  Opolski

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: mgr Alina Bieglecka
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: mgr Alina Bieglecka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-05-27 13:23:53
  • Liczba odsłon: 30
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2239789]

przewiń do góry