Wersja archiwalna 2014-01-15 14:32:04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
PRZEBUDOWA 4 DRÓG GMINNYCH w miejscowościach: Nowa
Dzierzążnia, Sarnowo-Góry, Błomino Gumowskie i Wilamowice
Numer
ogłoszenia: 16308 - 2014; data zamieszczenia: 15.01.2014
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dzierzążnia , 28, 09-164 Dzierzążnia,
woj. mazowieckie, tel. 023 6615904 lub 02, faks 023 6615902.
·
Adres strony internetowej zamawiającego:
https://ugdzierzaznia.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA
4 DRÓG GMINNYCH w miejscowościach: Nowa Dzierzążnia, Sarnowo-Góry, Błomino
Gumowskie i Wilamowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem
zamówienia jest: PRZEBUDOWA 4 DRÓG GMINNYCH w miejscowościach: Nowa
Dzierzążnia, Sarnowo-Góry, Błomino Gumowskie i Wilamowice Zakres rzeczowy
zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy dróg gminnych w następujących
zadaniach: 1. ZADANIE I - NOWA DZIERZĄŻNIA - droga gminna Nr 300331W (w km
0+000 do km 1+600) - położenie dywanika asfaltowego szer. 3,50m z warstwy
wiążącej i ścieralnej (po 4cm każda) i poboczy utwardzonych (2x1,25m), na
podbudowie z pospółki (8+12 cm) i warstwy odsączającej(10cm). 2. ZADANIE II -
SARNOWO- GÓRY ( etap I) - droga gminna Nr 300337W (w km 0+000 do km 0+698,50) -
położenie dywanika asfaltowego szer. 4,50m z warstwy wiążącej i ścieralnej (po
4cm każda) i poboczy utwardzonych (2x0,75m), na podbudowie z kruszywa
naturalnego-pospółki (24cm) po zagęszczeniu. 3. ZADANIE III - BŁOMINO GUMOWSKIE
- droga gminna działka nr ewidencyjny 10/1 i 55 (w km 0+000 do km 0+167,40) -
położenie dywanika asfaltowego szer. 3,50m z warstwy wiążącej i ścieralnej (po
4cm każda) i poboczy utwardzonych (2x1,25m), na podbudowie z gruntu
stabilizowanego cementem o grub. po zagęszczeniu 16 cm. 4. ZADANIE IV -
WILAMOWICE - droga gminna Nr 300350W (w km 0+000 do km 0+719,55) - położenie
dywanika asfaltowego szer. 4,50m z warstwy wiążącej i ścieralnej (po 4cm każda)
i poboczy utwardzonych (2x0,75m), na podbudowie z kruszywa naturalnego-pospółki
(10cm). Zakres tych czterech zadań obejmuje przede wszystkim: roboty
przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, podbudowę, nawierzchnię,
pobocza, zjazdy, odwodnienia, oznakowania, roboty wykończeniowe 1) Szczegółowy
zakres rzeczowy robót określają na każdą drogę odrębnie : przedmiary robót
(zał. 10A, 10B, 10C, 10D do SIWZ) oraz dokumentacje projektowe i szczegółowe
specyfikacje techniczne. 2) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia
zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne,
obejmującej wytyczenie oraz inwentaryzację powykonawczą. 3) Wykonawcy zaleca
się na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko odwiedzenia i sprawdzenia
miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do
przygotowania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wizja w
terenie nie jest obowiązkowa ale zalecana. Wizja na terenie robót nie będzie
organizowana przez Zamawiającego. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia: 1)
Przedmiot zamówienia, którym są roboty budowlane, należy wykonać zgodnie z
wytycznymi określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
przedmiarach robót i dokumentacji projektowej dla każdego zadania odrębnie,
zgodnie z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i
higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi, stosując się do poleceń Inspektora
Nadzoru Inwestorskiego. 2) Wykonawca przed wbudowaniem materiałów zobowiązany
jest do przedstawienia Inspektorowi Nadzoru dokumentów potwierdzających ich
parametry w celu dokonania kontroli. 3) Zabrania się Wykonawcy stosowania
materiałów, które nie odpowiadają wymaganiom przypisanych im norm lub posiadają
parametry inne, niż wskazane w dokumentacji przetargowej. Wyroby budowlane,
które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania
wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16 kwietnia
2004 roku o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo
budowlane. 4) Wykonawca zobowiązany jest do: a) przygotowania zaplecza budowy, sprawowania
dozoru na terenie robót oraz ponoszenia kosztów związanych z poborem wody i
energii dla potrzeb budowy, b) usuwania na własny koszt odpadów i śmieci, c)
zabezpieczenia terenu budowy przed wejściem osób trzecich oraz oznaczenia
budowy, d) zapewnienia kierownictwa budowy przez osoby posiadające uprawnienia
budowlane odpowiedniej specjalności, które to osoby są wpisane na listę
członków właściwej izby samorządu zawodowego, e) zgłaszania Inspektorowi
Nadzoru do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu; nie zgłoszenie
tych robót Inspektorowi, daje podstawę Zamawiającemu do żądania odkrycia robót
i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy, f) przerwania
robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonanych robót, g) uporządkowania
terenu budowy po zakończeniu robót, h) zgłaszania zamiaru wykonania robót
zamiennych do Zamawiającego i Projektanta; powyższa zamiana musi uzyskać
akceptację Zamawiającego i Inspektora Nadzoru, i) zapewnienia Zamawiającemu
oraz wszystkim osobom przez niego upoważnionym, pracownikom organów nadzoru
budowlanego lub Państwowej Inspekcji Pracy dostępu na teren budowy oraz do
wszystkich miejsc, gdzie są wykonywane roboty budowlane lub gdzie przewiduje
się ich wykonanie, a są związane z realizacją przedmiotu umowy oraz
przeprowadzania kontroli lub wizytacji w każdym stadium jego realizacji, j)
dostarczenia na żądanie Inspektora Nadzoru i Zamawiającego wszelkich pomiarów,
atestów i niezbędnych badań (wykonanych przez właściwe jednostki badawcze), k) zabezpieczenia
i pokrycia kosztów obsługi służb pomocniczych i obsługi branżowych nadzorów
technicznych, jeżeli takie wystąpią..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8,
45.11.12.00-0, 45.23.30.00-9, 45.23.24.52-5, 45.23.31.20-6, 45.23.32.60-9,
45.23.32.50-6, 45.23.20.00-2, 45.00.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium 15000,00 zł (słownie:
piętnaście tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Warunek ten zostanie spełniony na podstawie
przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena
spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie
spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia, tj. złożone prawidłowo
oświadczenie żądane przez Zamawiającego - spełnia warunek, nie złożone z
zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp - nie spełnia warunku.
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z
zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, co najmniej 2 roboty
budowlane, których przedmiotem była budowa lub przebudowa drogi o nawierzchni
bitumicznej na podbudowie z kruszywa naturalnego o wartości min. 500 000,00zl (każda
z dróg) (Załącznik Nr 4 do SIWZ). W celu udokumentowania spełnienia warunku
Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały
wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (w
szczególności mogą to być: referencje, opinie, listy polecające, protokoły
odbioru końcowego). Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana
metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonych dokumentów, tj.
złożone prawidłowo dokumenty żądane przez Zamawiającego - spełniają warunek,
nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp - nie spełniają warunku.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Warunek ten zostanie spełniony na podstawie
przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena
spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie
spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia, tj. złożone prawidłowo
oświadczenie żądane przez Zamawiającego - spełnia warunek, nie złożone z
zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp - nie spełnia warunku.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje
osobami posiadającymi uprawnienia, których obowiązek posiadania nakłada ustawa
Prawo budowlane, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej
drogowej (1 osoba) (Załącznik Nr 5 do SIWZ). Ocena spełniania warunku przez
Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania
złożonych dokumentów, tj. złożone prawidłowo dokumenty żądane przez
Zamawiającego - spełniają warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy
Pzp - nie spełniają warunku.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
a) Wykonawca musi przedstawić informację banku lub
spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada
rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytową Wykonawcy, w wysokości co najmniej 500 000,00 zł wystawioną nie
wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. b) Wykonawca
zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony (opłacona polisa) od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00 zł
(słownie: pięćset tysięcy złotych zero gorszy). Z przedłożonej polisy
ubezpieczenia musi jednoznacznie wynikać, że jest opłacona, a w przypadku
złożenia innego dokumentu- musi on potwierdzać w wystarczający sposób, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania
warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na
podstawie badania złożonego dokumentu, tj. złożony prawidłowo dokument żądany
przez Zamawiającego - spełnia warunek, nie złożony z zastrzeżeniem art. 26 ust.
3 ustawy Pzp - nie spełnia warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub
licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i
wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących
najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w
sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami
sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez
nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek
na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu
spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów,
które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także
dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy,
określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek
na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy
kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy wraz z kosztorysami ofertowymi, niezbędne pełnomocnictwa
(jeśli dotyczy), kserokopie dowodu wadium, zaakceptowany projekt umowy (zał. do
SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający
przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji
niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, na uzasadniony wniosek w
następujących przypadkach: 1) zmiany adresu Wykonawcy, 2) zmiany nazwy firmy
Wykonawcy 3) wystąpi konieczność zmiany kadry przewidzianej do realizacji umowy
(zmiana kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego, m.in. kierownika
budowy (robót), 4) wystąpi konieczność zmiany konta bankowego Wykonawcy, 5) w
przypadku konieczności zmiany przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, 6)
wystąpi okoliczność, której nie można było przewidzieć podczas zawierania
umowy, a która uniemożliwia realizację umowy w jej pierwotnej treści, 7)
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany podwykonawcy i/lub części
wykonywanego przez niego zakresu robót, bądź wprowadzenia nowego podwykonawcy,
8) wystąpi konieczność przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia
spowodowana: a) zmianą dokumentacji projektowej w przypadku wystąpienia
konieczności jej zmiany m.in. w zakresie aktualizacji rozwiązań projektowych z
uwagi na postęp technologiczny, z powodu wad ukrytych, istotnych braków lub błędów
w dokumentacji projektowej również polegających na niezgodności z przepisami
prawa, b) siłą wyższą lub innymi okolicznościami niezależnymi od Wykonawcy lub
których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie
uniknąć lub przewidzieć, c) nie uzyskaniem decyzji administracyjnych,
uzgodnień, opinii, niezbędnych do zakończenia prac stanowiących przedmiot
umowy, pomimo złożenia kompletnych wniosków do właściwych organów w terminach
przewidzianych w odpowiednich przepisach na ich wydanie, d) zmiany przepisów
prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na zakres
lub termin wykonania przedmiotu zamówienia, e) przedłużeniem, w stosunku do
terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych,
mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia, a nie wynikających z
przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, f) wystąpienia wyjątkowo
niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających, w okresie ich
występowania, realizację przedmiotu zamówienia i mających wpływ na termin
wykonania, g) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych mających
wpływ na koszt i/lub termin realizacji zadania podstawowego, h) zaistnieniem
okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych
sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub
okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia
umowy, i) ujawnienia wad opracowania projektowego, o których Zamawiający nie
posiadał wiedzy, a które mają wpływ na termin lub koszt realizacji przedmiotu
zamówienia, j) nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego dokumentów budowy,
do których przekazania Zamawiający był zobowiązany, k) wstrzymania przez
Zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności leżących po
stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez Inspektora
Nadzoru Inwestorskiego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych
przez Wykonawcę).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest
dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
https://ugdzierzaznia.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
URZĄD GMINY W DZIERZĄŻNI DZIERZĄŻNIA 28 09-164 DZIERZĄŻNIA.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 31.01.2014 godzina 10:00,
miejsce: URZĄD GMINY W DZIERZĄŻNI DZIERZĄŻNIA 28 09-164 DZIERZĄŻNIA.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE
DOTYCZY.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy Dzierzążnia
mgr inż. Mirosław Opolski
1. siwz_przebudowe_drog_gminnych_w_n.dzierzazni__sarnowie_blomine_g.__wilamowicach.doc
2. przedmiar_nowa_dzierzaznia__zal.10a_do_siwz.doc
3. przedmiar_sarnowo_goy__etap_i__zal.10b_do_siwz.doc
4. przedmiar_blomino_gumowskie_zal._10c_do_siwz.doc
5. przedmiar_wilamowice__zal.10_d_do_siwz.doc
6. 1_-projekt_przebudowy_drogi_n.dzierzaznia-zal._11a_do_siwz.rar
7. 2_-sarnowo_gory_dr._gminna_etap_i-zal.11b_do_siwz.rar
8. 3_-projekt_dr._gm._blomino_gum.zal.11c_do_siwz.rar
9. 4_-projekt_bud.wilamowice_zal.11d_do_siwz.rar
10. 1_-sst_nowa_dzierzaznia_zal.12a_do_siwz.rar
11. 2_-sst_sarnowo_gory_zal.12_b_do_siwz.rar
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sobiecki Adam
- Data udostępnienia w BIP: 2014-01-15
- Informacja zaktualizowana przez: Sobiecki Adam
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-01-15 14:32:04
- Liczba odsłon: 469
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: