Dzierzążnia: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH
Numer ogłoszenia: 309968 - 2015; data zamieszczenia: 17.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dzierzążnia , 28, 09-164 Dzierzążnia, woj. mazowieckie, tel. 023 6615904 lub 02, faks 023 6615902.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugdzierzaznia.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy Dzierzążnia, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze poźn. zm.) z zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211 12 z dnia 22 października 2012 roku w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012 - 2017 z uwzględnieniem lat 2018 - 2023 z załącznikami, zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dzierzążnia , przyjętego uchwałą Rady Gminy w Dzierzążni nr 122 XVII 2012 z dnia 04 grudnia 2012 roku w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dzierzążnia, oraz Uchwałą 130 XVII 2012 Rady Gminy w Dzierzążni z dnia 27 grudnia 2012 roku w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Dzierzążnia, zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, w szczególności ilość odpadów komunalnych odbieranych od właściciela nieruchomości, częstotliwość odbierania odpadów komunalnych od właściciela nieruchomości i sposób świadczenia usług przez punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Zakres prac obejmuje: Odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z zachowaniem harmonogramu i sposobu selektywnej zbiórki, w tym: Odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych - (zmieszanych), (kod odpadu 20 03 01); w pojemnikach; 120 litrów lub 240 litrów ( raz w miesiącu), w zależności od liczby osób zamieszkałych w gospodarstwie domowym. Odbieranie odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny w każdej ilości wyselekcjonowanych ( raz w miesiącu): Szkło, Tworzywa sztuczne, papier, tektura i metale. Odbiór selektywnie zebranych odpadów z 3 pojemników (tzw. dzwonów), ustawionych przy remizie OSP w Dzierzążni. Pojemniki typu dzwon o poj. 1,5 m3 będą odbierane na żądanie zamawiającego po całkowitym zapełnieniu. Wykonanie w ciągu 72 godz. od momentu zgłoszenia. papier (kod 15 01 01; 20 01 01) , szkło (kod 15 01 07; 20 01 02), tworzywa sztuczne (kod 15 01 02; 15 01 05; 20 01 39) 1.3. Prowadzenie Mobilnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (zbiórka dwa razy w roku), w którym będą zbierane następujące rodzaje odpadów: Wielkogabarytowych i mebli (kod 20 03 07) Rozbiórkowych i budowlanych (kod 17 01 01; 17 01 02; 17 01 03; 17 01 07; 17 01 80; 17 01 82; 17 02 01; 17 02 02; 17 02 03; 17 02 04), Resztek farb, lakierów, klejów, żywic, środków do konserwacji i ochrony drewna oraz opakowań po nich (kod 20 01 27; 20 01 28; 15 01 10; 15 01 11) Rozpuszczalniki, środki czyszczące i opakowania po nich; (kod 20 01 13; 20 01 14; 20 01 15; 20 01 29, 20 01 30; 15 01 10; 15 01 11) Zbiorniki po aerozolach, pozostałości po środkach dezynfekcji i dezynsekcji oraz domowych opakowań po nich (kod 15 01 10; 15 01 11) Baterie i akumulatory (kod 20 01 33; 20 01 34) Przepracowane oleje (kod 20 01 26) Przeterminowane leki (kod 20 01 31; 20 01 32) Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć (kod 20 01 21) Zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (kod 20 01 23; 20 01 35; 20 01 36) Zużytych opon (kod 16 01 03) zużyte kartridże i tonery Lokalizacja 4 punktów zbiórki (postoju MPSZOK): Remiza Nowe Sarnowo Remiza Starczewo Wielkie Remiza Dzierzążnia Nowe Kucice (dawny SKR) Czas zbiórki (postoju MPSZOK) w jednej lokalizacji w danym dniu harmonogramu po 2 godziny. Wykonawca zapewni nadzór i obsługę fizyczną MPSZOK. Wyposażenie nieruchomości w pojemniki worki przez wykonawcę: wyposażenie nieruchomości w pojemniki ( o poj. 120 l. oraz o poj. 240 l.) na odpady niesegregowane (zamieszane) oraz wymiana pojemników z terenu nieruchomości zaopatrzonych w pojemniki wg wykazu dostarczonego przez Zamawiającego. wyposażenie obsługiwanych nieruchomości worek/worki z tworzyw sztucznych, do selektywnej zbiórki odpadów, ) Wprowadza się worki koloru: zielonego - na odbiór szkła, żółtego - na odbiór tworzyw sztucznych i metalu. wyposażenie Zamawiającego w 3 pojemniki typu dzwon o poj. 1,5, które zostaną ustawionych przy remizie OSP w Dzierzążni do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01): Niesegregowane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności 120 l lub 240 l, Odbiór niesegregowanych odpadów komunalnych następował będzie z drogi publicznej bezpośrednio sprzed nieruchomości zamieszkałej, w przypadku gdy odległość od posesji do drogi jest większa niż 100 m odpady będą odebrane sprzed nieruchomości. Właściciel nieruchomości zobowiązany jest udostępnić pojemnik przeznaczony do zbiórki odpadów komunalnych zmieszanych, na czas odbierania tych odpadów, w szczególności poprzez wystawienie go przed posesję w sposób umożliwiający jego swobodny odbiór z drogi publicznej lub nieruchomości, Częstotliwość wywozu, w przypadku odbioru odpadów komunalnych zmieszanych od właścicieli nieruchomości, na której zamieszkują mieszkańcy, raz w miesiącu, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego, Realizacja reklamacji - w ciągu 48 godzin od otrzymania zawiadomienia faksem lub e-mailem od Zamawiającego; załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić - faks nr 23 661 59 04 wew. 46 lub e-mail: odpady@dzierzaznia.pl Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie niesegregowanych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu raz w miesiącu (wraz z fakturą za wykonaną usługę) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. Odpady powinny być kierowane zgodnie z zasadą bliskości do najbliżej położonej instalacji odzysku odpadów, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy o odpadach, Obowiązkiem Wykonawcy będzie porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników w trakcie realizacji usługi odbioru zmieszanych odpadów komunalnych. 2.2. Selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane) (kody 15 01 01; 20 01 02; 15 01 02; 20 01 39; 20 01 40). Odbiór selektywnie zebranych odpadów komunalnych - szkła oraz tworzyw sztucznych i metalu - z nieruchomości zabudowanych budynkami jednorodzinnymi lub w zabudowie zagrodowej odbywać się będzie w systemie workowym, Wprowadza się worki koloru: zielonego - na odbiór szkła, żółtego - na odbiór tworzyw sztucznych i metalu. Worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (dla mieszkańców przystępujących do segregacji, na wymianę, w ramach reklamacji) zapewnia Wykonawca w ilości umożliwiającej odbiór zgromadzonego szkła oraz tworzyw sztucznych i metalu, Worki powinny posiadać następujące parametry: materiał - folia polietylenowa LDPE lub HDPE o grubości dostosowanej do ilości i rodzajów odpadów, uniemożliwiającej rozerwanie się worka, oznakowanie - worki muszą być opatrzone nadrukowaną informacją na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone, Odbiór selektywnie zbieranego szkła oraz tworzyw sztucznych i metalu następował będzie z drogi publicznej, bezpośrednio sprzed nieruchomości zamieszkałej, w przypadku gdy odległość od posesji do drogi jest większa niż 100 m odpady będą odebrane sprzed nieruchomości. Właściciel nieruchomości zobowiązany jest udostępnić worki przeznaczone do zbiórki odpadów komunalnych, na czas odbierania tych odpadów, w szczególności poprzez ich wystawienie przed posesję w sposób umożliwiający ich swobodny odbiór z drogi publicznej bądź sprzed posesji, Częstotliwość wywozu selektywnie zbieranych odpadów komunalnych - szkła oraz tworzyw sztucznych i metalu - następować będzie raz w miesiącu zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego, Realizacja reklamacji - w ciągu 48 godzin od otrzymania zawiadomienia faksem lub e-mailem od Zamawiającego; załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić - faks nr 23 661 59 04 wew. 46 lub e-mail: odpady@dzierzaznia.pl. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu raz w miesiącu (wraz z fakturą za wykonaną usługę) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. Odpady powinny być kierowane zgodnie z zasadą bliskości do najbliżej położonej instalacji odzysku odpadów, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy o odpadach, Obowiązkiem Wykonawcy będzie porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z worków w trakcie realizacji usługi odbioru selektywnie zbieranych odpadów komunalnych. Selektywnie zebrane odpady komunalne z terenu przy remizie OSP w Dzierzążni (odpady segregowane): papier (kod 15 01 01; 20 01 01) , szkło (kod 15 01 07; 20 01 02), tworzywa sztuczne (kod 15 01 02; 15 01 05; 20 01 39) Selektywnie zebrane odpady komunalne - Papier - odbierane będą z jednego pojemnika typu dzwon, o pojemności min. 1,5 m3 posadowionego na terenie przy remizie OSP w Dzierzążni do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych Selektywnie zebrane odpady komunalne - szkło - odbierane będą z jednego pojemnika typu dzwon, o pojemności min. 1,5 m3 posadowionego na terenie remizie OSP w Dzierzążni do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych Selektywnie zebrane odpady komunalne - tworzywa sztuczne - odbierane będą z jednego pojemnika typu dzwon, o pojemności min. 1,5 m3 lub z jednego pojemnika siatkowego o pojemności min. 1,5 m3, posadowionego na terenie remizie OSP w Dzierzążni do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych Częstotliwość wywozu, w przypadku odpadów komunalnych zbieranych selektywnie - szkła oraz tworzyw sztucznych - po zapełnieniu pojemnika, w ciągu 72 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności odbioru, Odbiór odpadów z pojemnika polegać będzie na opróżnieniu ww. pojemnika oraz posprzątaniu wokół niego, w przypadku, gdy zajdzie taka potrzeba, Realizacja reklamacji - w ciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia faksem lub e-mailem od Zamawiającego; załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić - faks nr 23 661 59 04 51 wew. 46 lub e-mail: odpady@dzierzaznia.pl Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu raz w miesiącu (wraz z fakturą za wykonaną usługę) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. Odpady powinny być kierowane zgodnie z zasadą bliskości do najbliżej położonej instalacji odzysku odpadów, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy o odpadach, Obowiązkiem Wykonawcy będzie również: porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z kontenerów w trakcie realizacji usługi odbioru odpadów komunalnych. Pozostałe obowiązki wykonawcy zagospodarowanie odebranych odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do Regionalnej Instalacji funkcjonującej w ramach regionu Płockiego, oraz przedstawienie Zamawiającemu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów, posprzątanie wokół ww. pojemników, gdy zajdzie taka potrzeba, między innymi poprzez zabranie, dostawionych worków z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi (ww. właściciele nieruchomości mają możliwość dostawienia tego rodzaju worków w przypadku, gdy pojemność pojemnika w danym okresie 1 miesiąca będzie niewystarczająca), przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu) informacji z miejsc odbioru odpadów gromadzonych w workach (adres nieruchomości i ilość dostawionych worków) potrzebnej do przeprowadzenia kontroli ilości osób zamieszkujących daną nieruchomość. odbieranie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (wg. harmonogramu) mycie i dezynfekcja pojemników ustawionych na nieruchomościach raz w roku, w okresie trwania umowy. odbiór odpadów segregowanych z pojemników typu dzwon o poj. 1,5 m3 zlokalizowanych przy remizie OSP w Dzierzążni Pojemniki typu dzwon o poj. 1,5m3 będą odbierane na żądanie zamawiającego po całkowitym zapełnieniu. Wykonanie w ciągu 72 godz. od momentu zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu półrocznych sprawozdań, zgodnych z art. 9n ust.1-3 z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399).. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji potwierdzającej ilość odebranych odpadów komunalnych oraz wykonywanych tras przejazdu (na wypadek reklamacji lub ewentualnie innej potrzeby uzyskania przez Zamawiającego dodatkowych informacji). Wykonawca jest zobowiązany do weryfikowania prawidłowości prowadzonej segregacji. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu faktur wraz z kartami przekazania odpadów oraz wykazu nieruchomości zobowiązanych do zbiórki odpadów w sposób selektywny, a nieprzeprowadzających jej. Przekazywanie wykazów z miejsc odbioru worków z odpadami niesegregowanymi (zmieszanymi) dostawianych do pojemników przeznaczonych na tego rodzaju odpady (adres i ilości dostawionych worków). W ww. sytuacjach Wykonawca sporządzi również dokumentację fotograficzną. Zgodnie z art. 9 e ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U z 2013 r., poz. 1399 z późn. zm.) - zakazuje się mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odebranymi od właścicieli nieruchomości. Za zawinione szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich w trakcie wykonywania usługi odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Wykonawca zapewnia właściwy stan sanitarny (mycie i dezynfekcję) pojazdów używanych podczas realizacji zamówienia. System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej (odpadów poprodukcyjnych). Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia: Niezwłocznie po podpisaniu umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości objętych umową odbioru odpadów komunalnych, z wyszczególnieniem nieruchomości, na których prowadzona jest selektywna zbiórka odpadów komunalnych. Zamawiający będzie aktualizował ww. wykaz i przekazywał go Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić harmonogram (w formie papierowej i elektronicznej), na cały okres trwania umowy, który winien być uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego. Harmonogram Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do akceptacji najpóźniej w dniu 15 grudnia 2015 roku. Każdorazowa zmiana harmonogramu odbioru odpadów komunalnych wymaga akceptacji ze strony Zamawiającego. Zaktualizowany harmonogram sporządza Wykonawca. Zmiany zaczynają obowiązywać w terminie 7 dni od dnia zaakceptowania harmonogramu przez Zamawiającego. Wykonawca i Zamawiający odpowiadają za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania odpadów komunalnych. W tym celu Wykonawca dostarcza harmonogram odbioru odpadów komunalnych wszystkim mieszkańcom objętym systemem gospodarowania odpadami. Dodatkowo Wykonawca dostarcza harmonogram Zamawiającemu celem opublikowania na stronie internetowej Urzędu Gminy w Dzierzążnia, oraz tablicach ogłoszeń na terenie Gminy w Dzierzążni. Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w godzinach 700-1600. Pojemniki i worki z odpadami powinny zostać wystawione do godziny 7 00 w dniu wyznaczonym w harmonogramie do drogi publicznej, wtedy, gdy odległość posesji od tej drogi jest mniejsza bądź równa 100 m. Gdy ta odległość jest większa niż 100 m odpady zostaną odebrane sprzed posesji. W przypadku niemożności odbioru odpadów komunalnych, na skutek okoliczności zaistniałych po stronie Wykonawcy, w terminie wynikającym z harmonogramu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Odbiór odpadów nastąpi najpóźniej w dniu roboczym następującym po dniu, w którym odebranie nie było możliwe. W przypadku niemożności odbioru odpadów komunalnych w terminie wynikającym z harmonogramu, na skutek siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Odbiór odpadów nastąpi najpóźniej w terminie 5 dni roboczych od daty ustania przesłanek, z powodu których odbiór odpadów nie był możliwy. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu kwartalnych sprawozdań, zgodnych z przepisem art. 9n ust.1-3 z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.). Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Dzierzążnia Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu) zgodnie z obowiązującym prawem i zasadą bliskości (art. 20 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach), w tym zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania zagospodarować do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych wskazanej w ofercie. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie przedstawiać Zamawiającemu jeden raz na miesiąc (wraz z fakturami za wykonanie usług) dowody potwierdzające wykonanie tych czynności, tj. kart przekazania odpadów. Zgodnie z art. 6d ust. 4 pkt 5 ustawy z dn. 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.), Wykonawca w ofercie wskaże instalacje, do których przekazywać będzie odebrane odpady z terenu Gminy Dzierzążnia. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania podczas trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności: ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.), ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.), Uchwały Rady Gminy w Dzierzążni w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dzierzążnia, Uchwały Rady Gminy w Dzierzążnia w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Dzierzążnia, zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, w szczególności ilość odpadów komunalnych odbieranych od właściciela nieruchomości, częstotliwość odbierania odpadów komunalnych od właściciela nieruchomości i sposób świadczenia usług przez punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211 12 z dnia 22.10.2012 roku w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012 - 2017 z uwzględnieniem lat 2018 - 2023 z załącznikami. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji potwierdzającej ilość odebranych odpadów komunalnych oraz wykonywanych tras przejazdu (na wypadek reklamacji lub ewentualnie innej potrzeby uzyskania przez Zamawiającego dodatkowych informacji). Wykonawca jest zobowiązany do weryfikowania prawidłowości prowadzonej segregacji. Przed wykonaniem usługi odbioru odpadów od mieszkańców nieruchomości Wykonawca zobowiązany jest do kontroli odpadów i zgodności ich z przeznaczeniem pojemnika. Zgodnie z art. 9f ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.) - w przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania ich jako zmieszane odpady komunalne i niezwłocznego powiadamiania, o tym fakcie Zamawiającego. Za zawinione szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich w trakcie wykonywania usługi odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Procedura reklamacyjna Zamawiającemu, za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług przez Wykonawcę, przysługuje reklamacja. Zamawiający zgłasza Wykonawcy reklamację faksem lub e-mailem. Realizacja reklamacji odbędzie się do godziny 1000 następnego dnia po dniu odbioru planowanego w harmonogramie. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić faksem lub e-mailem. Reklamacja dotyczyć może nieodebrania odpadów w wyznaczonym w harmonogramie terminie. Każdy właściciel nieruchomości ma możliwość zgłoszenia reklamacji do Zamawiającego. Zamawiający niezwłocznie wezwie Wykonawcę do prawidłowego wykonania reklamowanej usługi. Reklamacja zostanie uznana za bezzasadną, jeżeli Wykonawca udowodni, że wykonał prawidłowo usługę lub nie wykonał jej z przyczyn leżących po stronie właściciela nieruchomości lub Zamawiającego. Dane charakteryzujące zamówienie: Powierzchnia gminy 102 km2 Liczba mieszkańców zameldowanych na terenie gminy Dzierzążnia wg. stanu na dzień 01.10.2015r. 3824 Przewidywana masa zmieszanych odpadów komunalnych w trakcie trwania umowy z możliwością zmniejszenia lub zwiększenia w okresie realizacji umowy + - 5%. 500 mg Przewidywania masa odpadów komunalnych zebranych w sposób selektywny z możliwością zmniejszenia lub zwiększenia w okresie realizacji umowy + - 5%. 90 mg Liczba sołectw na terenie Gminy Dzierzążnia 29 Liczba gospodarstw domowych + - 5%. 993 Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wyposaży na swój koszt do dnia 01.01.2016 roku nieruchomości zamieszkałe w pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych, które muszą odpowiadać wymogom określonym w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dzierzążnia. Ilość i rodzaj pojemników będzie odpowiadała zapotrzebowaniu zgłoszonemu do Wykonawcy przez Zamawiającego i uzależniona będzie od rodzaju zabudowy oraz liczby i wielkości gospodarstw domowych usytuowanych na terenie Gminy Dzierzążnia. W sytuacji zmiany liczby lub wielkości gospodarstw domowych, w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany będzie do bieżącego dostosowywania ilości i rodzaju pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych do liczby i wielkości gospodarstw domowych usytuowanych na terenie Gminy Dzierzążnia, w terminie 14 dni od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. W trakcie realizacji zamówienia pojemniki pozostają własnością Wykonawcy. Wykonawca, w terminie 14 dni od daty zakończenia realizacji zamówienia, zobowiązany jest na własny koszt odebrać pojemniki z nieruchomości, na których były one posadowione. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wyposaży na swój koszt do dnia 1 stycznia 2016 roku nieruchomości zamieszkałe, na których odpady komunalne będą gromadzone w sposób selektywny w worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych - szkła oraz tworzyw sztucznych i metalu - na cały okres obowiązywania Umowy. Ilość i rodzaj worków będzie odpowiadała zapotrzebowaniu zgłoszonemu do Wykonawcy przez Zamawiającego i uzależniona będzie od rodzaju zabudowy oraz liczby i wielkości gospodarstw domowych deklarujących selektywny sposób gromadzenia odpadów komunalnych. Wykaz gospodarstw domowych deklarujących selektywny sposób gromadzenia odpadów komunalnych Zamawiający przekaże Wykonawcy. W sytuacji zwiększenia liczby lub wielkości gospodarstw domowych deklarujących selektywny sposób gromadzenia odpadów komunalnych, w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany będzie do dostarczenia worków gospodarstwom domowym deklarującym selektywny sposób gromadzenia odpadów komunalnych w terminie 14 dni od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. W trakcie realizacji zamówienia pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych - szkła oraz tworzyw sztucznych i metalu pozostają własnością Wykonawcy. Wykonawca, w terminie 14 dni od daty zakończenia realizacji zamówienia, zobowiązany jest na własny koszt odebrać pojemniki z nieruchomości, na których były one posadowione..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-4, 90.51.31.00-9, 90.51.40.00-3, 90.53.30.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w szczególności: 8.1.1 Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn zm.) prowadzonego przez Wójta Gminy Dzierzążnia w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, 8.1.2 Aktualne zezwolenie starosty na zbieranie i transport odpadów komunalnych z uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2013 r. poz. 21 z późn zm), 8.1.3 Wpisu do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, na podstawie przepisu art. 6 pkt 2 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym ( Dz. U. 2005 r. Nr 180 poz. 1495) w związku z art. 235 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm) lub do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn zm .), 8.1.4 Zezwolenie na przetwarzanie odpadów, o którym mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21). lub aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych, o którym mowa w art. 232 ust 1 i 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn zm) lub promesę zawarcia umowy potwierdzającą zobowiązanie przyjmowania odpadów komunalnych od Wykonawcy przez przedsiębiorcę posiadającego ww. zezwolenie, wraz z tym zezwoleniem. Miejsca przetwarzania lub unieszkodliwiania odpadów, określone w zezwoleniach, o których mowa powyżej powinny spełniać warunki określone w obowiązujących przepisach, 8.1.5 Aktualne pozwolenie na wytwarzanie odpadów z uwzględnieniem ich odzysku dla instalacji sortowni odpadów komunalnych zbieranych selektywnie, które powstają w związku z eksploatacją instalacji w związku z art. 231 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn zm) lub pozwolenie na wytwarzanie odpadów, o który mowa w aktualnie obowiązujących przepisach lub promesę zawarcia umowy pomiędzy Wykonawcą a podmiotem posiadającym ww. pozwolenie (na podstawie, której Wykonawca będzie przekazywał do odzysku lub unieszkodliwiania odpady) wraz z tym pozwoleniem wystawionym na ww. podmiot. Zezwolenie musi obejmować co najmniej odzysk odpadów, dla których wymagane jest uzyskanie poziomów odzysku określonych w art. 3b ustawy z dnia 13 wrześnie 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. 2013 r., poz. 1399 z późn zm.). 8.1.6 Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 z poźn. zm.). Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonych dokumentów, tj. złożone prawidłowo dokumenty żądane przez Zamawiającego - spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp - nie spełnia warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, dwie główne usługi odbioru odpadów komunalnych o łącznej masie nie mniejszej niż 1,5 tys. Mg (Załącznik Nr 4 do SIWZ), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonych dokumentów, tj. złożone prawidłowo dokumenty żądane przez Zamawiającego - spełniają warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp - nie spełniają warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia techniczne dostępne wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. 8.3.1 Wykonawca wykaże, że dysponuje (Załącznik Nr 5 do SIWZ) co najmniej: 8.3.2 dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami, 8.3.3 dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, 8.3.4 co najmniej jednym samochodem specjalnym przystosowanym do odbioru odpadów komunalnych z możliwością wjazdu na drogi gminne o szerokości od 2,4 do 3,0 m i masie własnej 5 ton, 8.3.5 jeden pojazd do dobierania odpadów bez funkcji kompaktującej. 8.3.6 Ponadto Wykonawca wykaże, że posiada bazę magazynowo-transportową (Załącznik Nr 6 do SIWZ) usytuowaną w gminie Dzierzążnia , lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy, na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny. 8.3.7 Pojazdy, o których mowa w punktach a) - d) oraz baza magazynowo-transportowa muszą spełniać wymagania określone przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137) oraz przepisami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122). UWAGA: Wielkość i rodzaj samochodów odbierających odpady należy dostosować do parametrów dróg, tj. ich szerokości oraz gęstości zabudowy. Zobowiązuje się Wykonawcę do sprawdzenia lokalizacji i warunków miejscowych terenu gminy przed złożeniem oferty. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonych dokumentów, tj. złożone prawidłowo dokumenty żądane przez Zamawiającego - spełniają warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp - nie spełniają warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia, tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego - spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp - nie spełnia warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia, tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego - spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp - nie spełnia warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - zał. nr 1, niezbędne pełnomocnictwa- jeżeli zostały udzielone, zobowiązania innych podmiotów- zał. nr7

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności faktury - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany treści niniejszej umowy, przewidziane przez Zamawiającego, wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, na uzasadniony wniosek w następujących przypadkach: 1)zmiany adresu Wykonawcy, 2)wystąpi konieczność zmiany konta bankowego Wykonawcy, 3)w przypadku konieczności zmiany przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, 4)Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu usług, bądź wprowadzenia nowego Podwykonawcy; jeżeli zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wskazania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, 5)wystąpi konieczność przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia spowodowana: a)siłą wyższą lub innymi okolicznościami niezależnymi od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, b)zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugdzierzaznia.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY W DZIERZĄŻNI DZIERZĄŻNIA 28, 09-164 DZIERZĄŻNIA P.23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2015 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY W DZIERZĄŻNI DZIERZĄŻNIA 28, 09-164 DZIERZĄŻNIA P.15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Wójt Gminy Dzierzążnia


Witold Pająk     

PYTANIA I ODPOWIEDZI:

1.wyjasnienia_siwz.jpg



Załączniki:

1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia 1-_siwz_odpady_2015.docx

2. Załączniki do SIWZ od Nr 1 do NR 9 2-zalaczniki_do_siwz_1-9_2015_..doc

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Sobiecki Adam
  • Data udostępnienia w BIP: 2015-11-23
  • Informacja zaktualizowana przez: mgr Alina Bieglecka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2015-11-23 09:38:31
  • Liczba odsłon: 203
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2475473]

przewiń do góry