OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Ogłoszenie nr 512102-N-2018 z dnia 2018-01-31r.
Gmina Dzierzążnia:
"Budowa dróg gminnych w miejscowościach Pomianowo Dzierki i Korytowo - Kucice"
Część I "Budowa drogi gminnej w miejscowości Pomianowo - Dzierki - działka nr 15,
gmina Dzierzążnia w km 0 + 000 - 0 + 734" Część II: " Budowa drogi gminnej w
miejscowości Korytowo - Kucice działka Korytowo 108 i działka Nowe Kucice nr 73
w km 0 + 000 - 0 + 945"

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy,
których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które
będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących
członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub
więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób
zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania: nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie
oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów
wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo
zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dzierzążnia, krajowy numer identyfikacyjny 53903500000,
ul. 28 , 09164 Dzierzążnia, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 023 6615904 lub 02, email
ug.inwest.dzierz@interia.pl, faks 236 615 902.
Adres strony internetowej (URL): https://ugdzierzaznia.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających
jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za
przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie
udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone
w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można
uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia
Nie
https://ugdzierzaznia.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można
uzyskać pod adresem
Nie
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod
adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Budowa dróg gminnych w
miejscowościach Pomianowo Dzierki i Korytowo - Kucice" Część I "Budowa drogi gminnej
w miejscowości Pomianowo - Dzierki - działka nr 15, gmina Dzierzążnia w km 0 + 000 - 0 +
734" Część II: " Budowa drogi gminnej w miejscowości Korytowo - Kucice działka
Korytowo 108 i działka Nowe Kucice nr 73 w km 0 + 000 - 0 + 945"
Numer referencyjny: PFŚ.271. .2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie
jednemu wykonawcy:
dwie części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku
partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt,
usługę lub roboty budowlane: Część I: " Budowa drogi gminnej w miejscowości
Pomianowo - Dzierki - działka nr 15, gmina Dzierzążnia w km 0 + 000 - 0 + 734" Zakres
przedmiotu zamówienia dla części I: • Roboty przygotowawcze • Roboty rozbiórkowe •
Roboty ziemne • Podbudowa • Nawierzchnia • Pobocze • Zjazdy • Odwodnienie •
Oznakowanie Część II: " Budowa drogi gminnej w miejscowości Korytowo - Kucice działka
Korytowo 108 i działka Nowe Kucice nr 73 w km 0 + 000 - 0 + 945" Zakres przedmiotu
zamówienia dla części II: • Roboty przygotowawcze • Roboty rozbiórkowe • Roboty ziemne •
Podbudowa • Nawierzchnia • Pobocze • Zjazdy • Odwodnienie • Oznakowanie Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia określają - załącznik nr 9 i 9a dokumentacja projektowa,
przedmiar robót, załącznik nr 10 i 10an szczegółowa specyfikacja techniczna.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233120-6
45100000-8
45110000-1
45233220-7
45233290-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita
maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego
systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7
lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone
zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została
zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system
zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-07-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań dla wszystkich
dwóch części.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Minimalny poziom zdolności: zamawiający uzna, że wykonawca
znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie
zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że a. posiada minimalny roczny obrót w wysokości
nie niższej niż 500 000zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek Wykonawcy
mogą spełniać łącznie. W przypadku, gdy jakakolwiek wartość wykazana przez wykonawcę
w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu wyrażona będzie w walucie
obcej, Zamawiający przeliczy wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP,
dla danej waluty, z daty wszczęcia postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany
średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem
postępowania b. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony (opłacona
polisa) odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie:
pięćset tysięcy złotych zero gorszy). Z przedłożonej polisy ubezpieczenia musi jednoznacznie
wynikać, że jest opłacona, a w przypadku złożenia innego dokumentu- musi on potwierdzać
w wystarczający sposób, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a. w okresie ostatnich
pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w
tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty, każda o wartości co najmniej 500 000zł.
polegającą na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji dróg, która swoim zakresem
obejmowała między innymi wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego/ mieszanki
mineralno-asfaltowej lub równoważnej. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek
muszą spełniać łącznie. b. dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą zdolną do wykonania
przedmiotu zamówienia - posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w
budownictwie tj. kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjno- drogowej i
należącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (lub równoważne do ww. wydawane na
podstawie przepisów obowiązujących w innych państwach). Zamawiający uznaje wymagane
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone w rozporządzeniu Ministra
Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) oraz uprawnienia obowiązujące
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych, a także zgodnie z art.
12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332),
zamawiający uznaje również wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii
Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu
(EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji
Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej
(Dz. U. z 2016 r., poz. 65). W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich
Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze
Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ust. 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach
zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2016r. poz. 1725), osoby
wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi jeżeli nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w
budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień
budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz posiadają odpowiednią decyzję o
uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji
zawodowych - zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art.
20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz
inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych. c. posiada
doświadczenie, które nabył poprzez pełnienie funkcji kierownika budowy o specjalności
inżynieryjnej drogowej w realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na
budowie lub przebudowie drogi – przez okres co najmniej 6 miesięcy d. wykonawca, który
składa ofertę na dwie części zamówienia, nie może wykazać jednej i tej samej osoby jako
kierownika robót dla dwóch części.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji
zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5
ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU
WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ
SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA
SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W
CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25
UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)informacji z
Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp oraz,
odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez
zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) zaświadczenia właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny
dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami, lub
grzywnami, w szczególności uzyskał potwierdzone prawem zwolnienie , odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu. c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia
zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z
właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub
grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu. d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji ,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.5 pkt 1 ustawy Pzp,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e)
oświadczenie Wykonawcy składane w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia
Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: (Wzór – załącznik Nr 4, 4a do SIWZ) -
braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o
zamówienia publiczne; - braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu
skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie
określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Pzp; -braku wydania
wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z
przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu
społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7
Pzp; - o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z
dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017r. poz. 1785);
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W
CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25
UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu,
o których mowa w art.22 ust.1 pkt 2: a) wykaz robót budowlanych wykonanych, nie
wcześniej niż okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,
dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, z
załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w
szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa
budowlanego i prawidłowo ukończone – wzór Załącznik Nr 6, 6a do SIWZ. Dowodami są
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Jeżeli w
złożonym dokumencie, wartość robót będzie wyrażana w walucie obcej, kwota ta zostanie
przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez
Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia
ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. b) dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 500 000,00 zł.
(polisa ubezpieczeniowa opłacona) Dokument ubezpieczenia ma na celu wykazanie się przez
Wykonawcę określonym statusem ekonomiczno-finansowym, nie zaś ubezpieczeniem usług
stanowiących przedmiot zamówienia. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej nie musi być tożsamy z pełnym zakresem
działalności ujawnionym w KRS Wykonawcy, ale powinien potwierdzać ubezpieczenie
Wykonawcy w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia; c) informacja
banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającą wysokość
posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową ( minimalny roczny obrót)
wykonawcy. Zaświadczenie wystawione nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem
składania ofert. Jeżeli w złożonym dokumencie, suma gwarancyjna będzie wyrażana w
walucie obcej, kwota ta zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do
walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut
obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. d)wykaz
osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór załącznik nr 7, 7a do
SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W
CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25
UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokument wpłaty wadium, pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeżeli nie
wynika wprost z aktu rejestracji firmy, oferta i wypełniony formularz - kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
WADIUM CZĘŚĆ I - 10 300 zł (słownie: dziesięć tysięcy trzysta złotych) WADIUM CZĘŚĆ
II – 13 518zł. (słownie: trzynaście tysięcy pięćset osiemnaście złotych Wadium należy wnieść
zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w jednej lub kilku
następujących formach: - pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach pieniężnych
spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach
ubezpieczeniowych. - poręczeniach udzielonych przez podmiot, o których mowa w art.6 ust.3
pkt.4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018r. poz.110 oraz z 2017 poz. 1089). W przypadku wniesienia
wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie
wadium należy załączyć do oferty w odrębnej kopercie z napisem „WADIUM”, natomiast
potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu należy zanumerować i wpiąć
do oferty. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi być sporządzone zgodnie z
obowiązującym prawem i zawierać w swej treści następujące elementy: a)nazwę Wykonawcy
i beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta( banku lub instytucji ubezpieczeniowej
udzielającej gwarancji lub podmiotu o którym mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości) oraz wskazanie
ich siedzib, )kwotę zobowiązania, d)termin ważności nie krótszy niż termin związania ofertą,
e)klauzule nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu, f)klauzule nieodwołalnego i
bezwarunkowego zobowiązania na pierwsze pisemne wezwanie Zamawiającego do zapłaty
na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na wypadek, gdyby Wykonawca: − w odpowiedzi na
wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a , z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył
oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1,
oświadczenia, o których mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na
poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt3, co spowodowało brak możliwości
wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. - odmówił podpisania
umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł
wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie
zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank
Spółdzielczy w Płońsku oddział Dzierzążnia 50 8230 0007 5000 0941 2037 0211 z adnotacją:
wadium – nr sprawy: PP.271.1.2018 – przetarg na: „BUDOWA DRÓG GMINNYCH W
MIEJSCOWOŚCIACH: POMIANOWO DZIERKI I KORYTOWO – KUCICE” Część I: „
Budowa drogi gminnej w miejscowości Pomianowo – Dzierki – działka nr 15, gmina
Dzierzążnia w km 0 + 000 – 0 + 734” Część II: „ Budowa drogi gminnej w miejscowości
Korytowo – Kucice działka Korytowo 108 i działka Nowe Kucice nr 73 w km 0 + 000 – 0 +
945” W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium
przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dowodu
wpłaty (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. Przy składaniu ofert przez
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie
wnoszą jedno wadium w złotych. Nie wniesienie wadium we wskazanej wysokości i terminie
lub w innej formie niż określone w art.45 ust.6 ustawy Pzp - spowoduje odrzucenie oferty na
podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z
odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 z
przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń,
pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacji o
tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o
której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty
złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w
formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony,
przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu
przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą
warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania 20,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych
bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego
przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający
przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą
odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom
poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji
elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w
tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych
wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego
etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w
sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy na podstawie art. 144 ustawy Prawo
Zamówień Publicznych. Ponadto, dopuszcza się przesuniecie terminu wykonania robót z
uwagi na: a) wystąpienie warunków atmosferycznych, geotechnicznych, geologicznych,
terenowych, wodnych, hydrologicznych, odmiennych od przyjętych w dokumentacji
projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w
szczególności istnienia podziemnych urządzeń, instalacji, fragmentów budowli, obiektów
infrastrukturalnych lub ich części - utrudniających terminowe lub prawidłowe wykonanie
zamówienia, b) wystąpienie w trakcie wykonywania zamówienia odkrycia, co do którego
istnieje przypuszczenie, iż jest ono związane z zabytkiem lub uzasadnione będzie
zawiadomienie konserwatora zabytków w celu dokonania oględzin odkrycia lub w razie
potrzeby, zorganizowania badania archeologicznego, c) przerwy w wykonywaniu robót
budowlanych wskutek zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, d)
wprowadzenie przez projektanta w trybie nadzoru autorskiego zmian w dokumentacji
projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w celu
wykonania robót budowlanych, a także wykonania robót budowlanych w terminie
określonym w umowie, e) przekroczenie określonych w przepisach prawa terminów
wydawania decyzji, zezwoleń, itp., jeżeli nie wynika to z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy, f) wydanie postanowienia lub decyzji o wstrzymaniu robót budowlanych, w
przypadkach określonych w przepisach ustawy - Prawo budowlane, g) wydanie orzeczenia
przez sąd lub inny podmiot, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
h) wykonanie robót zamiennych, jeżeli ich wykonanie wstrzymuje wykonanie robót
budowlanych. i) opóźnienia w przekazaniu terenu budowy – z przyczyn będących po stronie
zamawiającego. Dopuszcza się również rezygnację przez Zamawiającego z wykonania części
robót budowlanych, wraz uwzględnieniem konsekwencji finansowych zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2018-02-15, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu
składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone
na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli
środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe,
które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części
zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część
nr:
1 Nazwa:
"Budowa drogi gminnej w miejscowości Pomianowo - Dzierk - działka nr
15, gmina Dzierzążnia w km 0 + 000 - 0 + 734" i
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi w miejscowości Pomianowo -
Dzierki w km od 0 + 000 - 0 + 734. Zakres przedmiotu zamówienia w części I: • Roboty
przygotowawcze • Roboty rozbiórkowe • Roboty ziemne • Podbudowa • Nawierzchnia •
Pobocze • Zjazdy • Odwodnienie • Oznakowanie Szczegółowy opis określa dokumentacja
projektowa w tym przedmiar zał. nr 9 do SIWZ oraz szczegółowa specyfikacja techniczna
zał. nr 10 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233120-6, 45100000-8, 45111000-8,
45233220-7, 45233290-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
termin wykonania 20,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część
nr:
2 Nazwa:
"Budowa drogi gminnej w miejscowości Korytowo - Kucice działka
Korytowo 108 i działka Nowe Kucice nr 73 w km 0 + 000 - 0 + 945"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług
lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku
partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny
produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi
gminnej w miejscowości Korytowo - Kucice na działkach w miejscowości Korytowo
nr 108 i w miejscowości Nowe Kucice nr 73 w km od 0 + 000 do 0 + 945. Zakres
przedmiotu zamówienia w części II: • Roboty przygotowawcze • Roboty rozbiórkowe
• Roboty ziemne • Podbudowa • Nawierzchnia • Pobocze • Zjazdy • Odwodnienie •
Oznakowanie Szczegółowy przedmiot zamówienia przedstawia dokumentacja
projektowa w tym przedmiar robót zał. nr 9a oraz szczegółowa specyfikacja
Techniczna zał. nr 10a.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233290-8, 45233120-6,
45100000-8, 45111000-8, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
termin wykonania 20,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:

1. SIWZ - siwz__pomianowo_-_dzierki_i_korytowo_-_kucice.pdf
2. załącznik 1 -zal._nr_1_do_siwz....doc
3. załącznik 1a - zal._nr_1a_do_siwz....doc
4. załącznik 2 - zal._nr_2_do_siwz....doc
5. załącznik 2a - zal._nr_2a_do_siwz....doc
6. załącznik 3 - zal._nr_3_do_siwz....doc
7. załącznik 3a - zal._nr_3a_do_siwz...doc
8. załącznik 4a -zal._nr_4a_do_siwz....doc
9. załącznik 4 - zal._nr_4_do_siwz...doc
10. załącznik 5 -zal._nr_5_do_siwz....doc
11. załącznik 5a -zal._nr_5a__do_siwz....doc
12. załącznik 6 -zal._nr_6_do_siwz.....doc
13. załącznik 6a - zal._nr_6a_do_siwz.....doc
14. załącznik 7 - zal._nr_7_do_siwz....doc
15. załącznik 7a - zal._nr_7a_do_siwz....doc
16. załącznik 8 - zal._nr_8_do_siwz_projekt_umowy....doc
17. załącznik 8a - zal._nr_8a_do_siwz_projekt_umowy....doc
18. załącznik 9 -zal._nr_9_projekt_dr_pomianowo_dzierki.pdf
19. załącznik 9a - zal._nr__9a_profil_podluzny_drogi.pdf
20. załącznik 9a - zal._nr__9a_projekt_dr_korytowo-nowe_kucice.pdf
21. załącznik 9a - zal.__nr_9a__przedmiar_korytowo_-_kucice.pdf
22. załącznik 10 - zal._nr_10_specyfikacja_techniczna_pomianowo_dzierki.pdf
23. załącznik 10a - zal._nr_10a_specyfikacja_techniczna_korytowo_-_nowe_kucice_grudzien_2017.pdf
24. załącznik 11 - zal._nr_11_kosztorys_ofertowy_pomianowo_-_dzierki.pdf
25. załącznik 11a - zal.__nr_11a_kosztorys_ofertowy_korytowo_-_kucice.pdf





                                                                                                      Wójt Gminy
                                                                                                mgr inż. Witold Pająk
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: mgr Alina Bieglecka
  • Data udostępnienia w BIP: 2018-01-31
  • Informacja zaktualizowana przez: mgr Alina Bieglecka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2018-01-31 13:50:39
  • Liczba odsłon: 46

[Liczba odsłon: 2237900]

przewiń do góry