OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
PRZEBUDOWA
DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI WIERZBICA PAŃSKA w km 0+000 - 0+821, działka nr 48
- II warstwa
Numer
ogłoszenia: 408194 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Dzierzążnia , 28, 09-164 Dzierzążnia, woj. mazowieckie, tel. 023 6615904 lub
02, faks 023 6615902.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugdzierzaznia.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI WIERZBICA
PAŃSKA w km 0+000 - 0+821, działka nr 48 - II warstwa.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: roboty
budowlane.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości WIERZBICA PAŃSKA, działka nr
48 od km 0+000 do km 0+821 - poprzez położenie dywanika asfaltowego warstwy
ścieralnej grubości 4 cm o dł. 821mb i szer. 5,00 mb . ZAKRES ZADANIA OBEJMUJE:
1. nawierzchnia: skropienie nawierzchni drogowych asfaltem w ilości 0,5 dm3/m2
o pow. 3 940,00m2, nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych, warstwa
ścieralna, grub. warstwy po zagęszczeniu 4cm o pow. 3 940,00m2 , 2. pobocze:
pobocza z kruszywa łamanego, grub. warstwy po zagęszczeniu 8 cm - 1 182,00m2,
3. zjazdy: zjazdy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm -
271,50m2 , 4. odwodnienie: przepusty rurowe pod zjazdami, ścianki czołowe dla
rur o średnicy 40 cm (4,00szt.) i rury PCV o średnicy 40 cm (12,00m), przepusty
rurowe, ławy fundamentowe żwirowe (0,36m3), czyszczenie rowów z wyprofilowaniem
dna skarp, grub. namułu 50 cm - 40,00mb, 5. oznakowanie: pionowe znaki drogowe-
słupki z rur stalowych o średnicy 50 mm- 4 szt., znaki zakazu, nakazu,
ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0,3 m2 - 4 szt., 6. roboty wykończeniowe:
plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni skarp i korony nasypów oraz
wykopu - 2 327,70m2, humusowanie skarp z obsianiem, przy grubości warstwy
humusu 5 cm - 2 327,70m2..
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.00-1, 45.23.32.90-8,
45.23.20.00-2, 45.40.00.00-1.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: WADIUM
2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Na podstawie
przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena
spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie
spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia, tj. złożone prawidłowo
oświadczenie żądane przez Zamawiającego - spełnia warunek, nie złożone z
zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp - nie spełnia warunku.
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tego warunku
o
Na podstawie
przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Wykonawca
zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończył, co najmniej 2 roboty budowlane, których przedmiotem była budowa lub
przebudowa drogi o nawierzchni bitumicznej o długości odcinka nie krótszej niż
1,5 km (Załącznik Nr 4 do SIWZ). W celu udokumentowania spełnienia warunku
Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały
wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (w
szczególności mogą to być: referencje, opinie, listy polecające, protokoły
odbioru końcowego). Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana
metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia, tj.
złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego - spełnia warunek,
nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp - nie spełnia warunku.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Na podstawie
przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena
spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie
spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia, tj. złożone prawidłowo
oświadczenie żądane przez Zamawiającego - spełnia warunek, nie złożone z
zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp - nie spełnia warunku.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Na podstawie
przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Wykonawca
zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia,
których obowiązek posiadania nakłada ustawa Prawo budowlane, do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności drogowej (1 osoba) (Załącznik Nr 5 do
SIWZ). Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą
spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia, tj. złożone
prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego - spełnia warunek, nie
złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp - nie spełnia warunku.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Na podstawie
przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Wykonawca
zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony (opłacona polisa) od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00 zł
(słownie: dwieście tysięcy złotych zero gorszy). Ocena spełniania warunku przez
Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania
złożonego oświadczenia, tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez
Zamawiającego - spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3
ustawy Pzp - nie spełnia warunku.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz
robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających,
czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy
zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończone;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
- opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji
o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz
oferty cenowej - zał. nr 1 do SIWZ, kosztorys ofertowy - zał. nr 1A do SIWZ,
niezbędne pełnomocnictwa- jeżeli zostały udzielone, zobowiązania innych
podmiotów- jeżeli dotyczy zał. nr 6 do SIWZ, zaakceptowany projekt umowy - zał.
nr 7 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
https://ugdzierzaznia.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
URZĄD GMINY
W DZIERZĄŻNI DZIERZĄŻNIA 28 09-164 DZIERZĄŻNIA.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2013 godzina 10:00,
miejsce: URZĄD GMINY W DZIERZĄŻNI DZIERZĄŻNIA 28 09-164 DZIERZĄŻNIA
sekretariat, pok.nr 15.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej: Nie.
Zamawiający ubiega się o dofinansowanie realizacji przedsięwzięcia z budżetu
Województwa Mazowieckiego w formie dotacji ze środków związanych z wyłączeniem
z produkcji gruntów rolnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
załączniki:
1. siwz__droga_-asfalt_wierzbica_panska_821mb-ii_warstwa.doc
2. przedmiar_robot-_zal._nr_10_do_siwz.pdf
3.zal._nr_11-_projekt_drogowy_dz._nr_48.pdf
4. zal._nr_12_-sst_wierzbica_panska_48.pdf
5.zal._nr_13-_stala_org._ruchu.pdf
Wójt Gminy
Dzierzążnia
mgr
inż. Mirosław Opolski
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: mgr Alina Bieglecka
- Data udostępnienia w BIP: 2013-10-08
- Informacja zaktualizowana przez: mgr Alina Bieglecka
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-10-08 14:03:41
- Liczba odsłon: 90