Wersja archiwalna 2018-11-27 15:15:28
Gmina Dzierzążnia: Odbiór i
zagospodarowanie odpadów z terenu Gminy Dzierzążnia w okresie od 01.01.2019r.
do 30.06.2020r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający
powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dzierzążnia, krajowy numer
identyfikacyjny 53903500000, ul. 28 , 09164 Dzierzążnia, woj.
mazowieckie, państwo Polska, tel. 023 6615904 lub 02, e-mail
ug.inwest.dzierz@interia.pl, faks 236 615 902.
Adres strony internetowej (URL): ugdzierzaznia.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez
każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w
imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Nie
http://ugdzierzania.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i
zagospodarowanie odpadów z terenu Gminy Dzierzążnia w okresie od 01.01.2019r.
do 30.06.2020r.
Numer referencyjny: PFŚ 241.4.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie
następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres
prac obejmuje: 2.1. Odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których
zamieszkują mieszkańcy z zachowaniem harmonogramu i sposobu selektywnej
zbiórki, w tym: 2.1.1. Odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych –
(zmieszanych), (kod odpadu 20 03 01); w pojemnikach; 120 litrów lub 240 litrów
( raz w miesiącu), w zależności od liczby osób zamieszkałych w gospodarstwie
domowym. 2.1.2. Odbieranie odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny w
każdej ilości wyselekcjonowanych ( raz w miesiącu): a) Szkło, b) Tworzywa
sztuczne, papier, tektura i metale. 2.2. Odbiór selektywnie zebranych odpadów z
3 pojemników (tzw. dzwonów), ustawionych przy remizie OSP w Dzierzążni.
Pojemniki typu „dzwon” o poj. 1,5 m3 będą odbierane na żądanie Zamawiającego po
całkowitym zapełnieniu. Wykonanie w ciągu 72 godz. od momentu zgłoszenia. a)
papier (kod 15 01 01; 20 01 01) , b) szkło (kod 15 01 07; 20 01 02), c)
tworzywa sztuczne (kod 15 01 02; 15 01 05; 20 01 39) 2.3. Odbiór Odpadów
Komunalnych, sprzed posesji w którym będą zbierane następujące rodzaje odpadów:
a) Wielkogabarytowych i mebli (kod 20 03 07) b) Rozbiórkowych i budowlanych
(kod 17 01 01; 17 01 02; 17 01 03; 17 01 07; 17 01 80; 17 01 82; 17 02 01; 17
02 02; 17 02 03; 17 02 04*), c) Resztek farb, lakierów, klejów, żywic, środków
do konserwacji i ochrony drewna oraz opakowań po nich (kod 20 01 27*; 20 01 28;
15 01 10*; 15 01 11*) d) Rozpuszczalniki, środki czyszczące i opakowania po
nich; (kod 20 01 13*; 20 01 14*; 20 01 15*; 20 01 29*; 20 01 30; 15 01 10*; 15
01 11*) e) Zbiorniki po aerozolach, pozostałości po środkach dezynfekcji i
dezynsekcji oraz domowych opakowań po nich (kod 15 01 10*; 15 01 11*) f)
Baterie i akumulatory (kod 20 01 33*; 20 01 34*) g) Przepracowane oleje (kod 20
01 26*) h) Przeterminowane leki (kod 20 01 31*; 20 01 32) i) Lampy
fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć (kod 20 01 21*) j) Zużytego
sprzętu elektrycznego i elektronicznego (kod 20 01 23*; 20 01 35*; 20 01 36) k)
Zużytych opon (kod 16 01 03) l) Zużyte kartridże i tonery Odbiór w/w odpadów
następował będzie bezpośrednio sprzed nieruchomości zamieszkałej. 2.4.
Wyposażenie nieruchomości w pojemniki/worki przez wykonawcę: a) wyposażenie
nieruchomości w pojemniki ( o poj. 120 l. oraz o poj. 240 l.) na odpady
niesegregowane (zamieszane) oraz wymiana pojemników z terenu nieruchomości
zaopatrzonych w pojemniki wg wykazu dostarczonego przez Zamawiającego. b)
wyposażenie obsługiwanych nieruchomości worek/worki z tworzyw sztucznych, do selektywnej
zbiórki odpadów, ) Wprowadza się worki koloru: • zielonego - na odbiór szkła, •
żółtego - na odbiór tworzyw sztucznych i metalu. • niebieskiego – na odbiór
papieru i tektury c) wyposażenie Zamawiającego w 3 pojemniki typu „dzwon” o
poj. 1,5, które zostaną ustawione przy remizie OSP w Dzierzążni do selektywnej
zbiórki odpadów komunalnych. 3. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli
nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy. 3.1. Niesegregowane
(zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01): a) Niesegregowane odpady komunalne
odbierane będą z pojemników o pojemności 120 l lub 240 l, b) Odbiór
niesegregowanych odpadów komunalnych następował będzie z drogi publicznej
bezpośrednio sprzed nieruchomości zamieszkałej, w przypadku gdy odległość od
posesji do drogi jest większa niż 100 m odpady będą odebrane sprzed
nieruchomości. c) Właściciel nieruchomości zobowiązany jest udostępnić pojemnik
przeznaczony do zbiórki odpadów komunalnych zmieszanych, na czas odbierania
tych odpadów, w szczególności poprzez wystawienie go przed posesję w sposób
umożliwiający jego swobodny odbiór z drogi publicznej lub nieruchomości, d)
Częstotliwość wywozu, w przypadku odbioru odpadów komunalnych zmieszanych od
właścicieli nieruchomości, na której zamieszkują mieszkańcy, raz w miesiącu,
zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym i zaakceptowanym
przez Zamawiającego, e) Realizacja „reklamacji” - w ciągu 48 godzin od
otrzymania zawiadomienia faksem lub e-mailem od Zamawiającego; załatwienie
reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić – fax nr 23 661 59 04 wew. 46 lub
e-mail: odpady@dzierzaznia.pl f) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie
niesegregowanych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z
przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu raz w
miesiącu (wraz z fakturą za wykonaną usługę) dowodów potwierdzających wykonanie
tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. Odpady powinny być kierowane
zgodnie z zasadą bliskości do najbliżej położonej instalacji odzysku odpadów,
zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy o odpadach, g) Obowiązkiem Wykonawcy będzie
porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami
wysypanymi z pojemników w trakcie realizacji usługi odbioru zmieszanych odpadów
komunalnych. 3.2. Selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane)
(kody 15 01 01; 20 01 02; 15 01 02; 20 01 39; 20 01 40). a) Odbiór selektywnie
zebranych odpadów komunalnych – szkła, papier i tektura oraz tworzyw sztucznych
i metalu - z nieruchomości zabudowanych budynkami jednorodzinnymi lub w
zabudowie zagrodowej odbywać się będzie w systemie workowym, b) Wprowadza się
worki koloru: • zielonego - na odbiór szkła, • żółtego - na odbiór tworzyw
sztucznych i metalu. • Niebieskiego – papier i tektura c) Worki do selektywnej
zbiórki odpadów komunalnych (dla mieszkańców przystępujących do segregacji, na
wymianę, w ramach reklamacji) zapewnia Wykonawca w ilości umożliwiającej odbiór
zgromadzonego szkła, papieru i tektury oraz tworzyw sztucznych i metalu, d)
Worki powinny posiadać następujące parametry: • materiał – folia polietylenowa
LDPE lub HDPE o grubości dostosowanej do ilości i rodzajów odpadów,
uniemożliwiającej rozerwanie się worka, • oznakowanie – worki muszą być
opatrzone nadrukowaną informacją na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone, e)
Odbiór selektywnie zbieranego szkła, papier i tektura oraz tworzyw sztucznych i
metalu następował będzie z drogi publicznej, bezpośrednio sprzed nieruchomości
zamieszkałej, w przypadku gdy odległość od posesji do drogi jest większa niż
100 m odpady będą odebrane sprzed nieruchomości. f) Właściciel nieruchomości
zobowiązany jest udostępnić worki przeznaczone do zbiórki odpadów komunalnych,
na czas odbierania tych odpadów, w szczególności poprzez ich wystawienie przed
posesję w sposób umożliwiający ich swobodny odbiór z drogi publicznej bądź
sprzed posesji, g) Częstotliwość wywozu selektywnie zbieranych odpadów
komunalnych – szkła, papier i tektura oraz tworzyw sztucznych i metalu -
następować będzie raz w miesiącu zgodnie z harmonogramem wykonanym przez
Wykonawcę, uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego, h) Realizacja
„reklamacji” - w ciągu 48 godzin od otrzymania zawiadomienia faksem lub
e-mailem od Zamawiającego; załatwienie reklamacji należy niezwłocznie
potwierdzić – fax nr 23 661 59 04 wew. 46 lub e-mail: odpady@dzierzaznia.pl.
Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów
poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa
oraz przedstawienie Zamawiającemu raz w miesiącu (wraz z fakturą za wykonaną
usługę) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty
przekazania odpadów. Odpady powinny być kierowane zgodnie z zasadą bliskości do
najbliżej położonej instalacji odzysku odpadów, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy
o odpadach, i) Obowiązkiem Wykonawcy będzie porządkowanie terenu
zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z worków w
trakcie realizacji usługi odbioru selektywnie zbieranych odpadów komunalnych.
4. Selektywnie zebrane odpady komunalne z terenu przy remizie OSP w Dzierzążni
(odpady segregowane): • papier (kod 15 01 01; 20 01 01) , • szkło (kod 15 01
07; 20 01 02), • tworzywa sztuczne (kod 15 01 02; 15 01 05; 20 01 39) a)
Selektywnie zebrane odpady komunalne – Papier – odbierane będą z jednego
pojemnika typu „dzwon”, o pojemności min. 1,5 m3 posadowionego na terenie przy
remizie OSP w Dzierzążni do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych b)
Selektywnie zebrane odpady komunalne – szkło – odbierane będą z jednego
pojemnika typu „dzwon”, o pojemności min. 1,5 m3 posadowionego na terenie
remizie OSP w Dzierzążni do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych c)
Selektywnie zebrane odpady komunalne – tworzywa sztuczne – odbierane będą z
jednego pojemnika typu „dzwon”, o pojemności min. 1,5 m3 lub z jednego
pojemnika siatkowego o pojemności min. 1,5 m3, posadowionego na terenie remizie
OSP w Dzierzążni do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych d) Częstotliwość
wywozu, w przypadku odpadów komunalnych zbieranych selektywnie – szkła, papier
i tektura oraz tworzyw sztucznych - po zapełnieniu pojemnika, w ciągu 72 godzin
od zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności odbioru, e) Odbiór odpadów z
pojemnika polegać będzie na opróżnieniu ww. pojemnika oraz posprzątaniu wokół
niego, w przypadku, gdy zajdzie taka potrzeba, f) Realizacja „reklamacji” - w
ciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia faksem lub e-mailem od
Zamawiającego; załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić – faks nr
23 661 59 04 51 wew. 46 lub e-mail: odpady@dzierzaznia.pl g) Obowiązkiem
Wykonawcy będzie zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów poprzez
przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz
przedstawienie Zamawiającemu raz w miesiącu (wraz z fakturą za wykonaną usługę)
dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania
odpadów. Odpady powinny być kierowane zgodnie z zasadą bliskości do najbliżej
położonej instalacji odzysku odpadów, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy o
odpadach, h) Obowiązkiem Wykonawcy będzie również: porządkowanie terenu
zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z kontenerów
w trakcie realizacji usługi odbioru odpadów komunalnych.
II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
90511000-2 |
90512000-4 |
90513100-9 |
90514000-3 |
90533000-2 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: 18 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-01-01 lub zakończenia: 2020-06-30
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
18 |
2019-01-01 |
2020-06-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 3.1 Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu
dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności, o którym mowa
w rozdziale IX pkt. 2 ppkt. 2.1.1a) SIWZ, jeżeli wykaże, że: a) aktualne
zezwolenie starosty na zbieranie i transport odpadów komunalnych z
uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych lub wpis do rejestru, o którym mowa w
art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U z 2018r. poz. 992) b)
posiada wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b i
następne ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w
gminach (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454), prowadzonego przez Wójta Gminy
Dzierzążnia w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
c) aktualny wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i
elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska na
podstawie art. 6 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2015r. o zużytym sprzęcie
elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2018, poz. 1466) w związku z art. 235
ust. 2 i 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2018r. poz.
992) lub do rejestru o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o
odpadach (Dz. U z 2018r. poz. 992).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący
sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w rozdziale IX pkt 2, ppkt.
2.1.1b) SIWZ, jeżeli wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność
kredytową w wysokości co najmniej 500 000 PLN, b) jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia minimum 500 000 PLN.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 3.3 Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności
technicznej lub zawodowej, o którym mowa w rozdziale IX pkt 2 pkt. 2.1.1c)
SIWZ, jeżeli wykaże, że: a) W zakresie zdolności zawodowej Zamawiający wymaga,
żeby Wykonawca: wykonał jedna usługę a w przypadku świadczenia okresowych lub
ciągłych również jedna usługę wykonaną w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, w zakresie odbioru i zagospodarowania zmieszanych odpadów
komunalnych od mieszkańców nieruchomości w ilości co najmniej 600Mg/rok oraz
odpadów komunalnych gromadzonych selektywnie (papier, szkło, plastik, tworzywa
sztuczne ) w ilości co najmniej 300Mg/rok. b) dysponuje następującym
wyposażeniem w celu wykonania zamówienia publicznego (w okresie realizacji
zamówienia) : 1) co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania
zmieszanych odpadów komunalnych, 2) co najmniej 2 samochodami przystosowanymi
do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, 3) co najmniej 1
pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej, 3.3.1
Pojazdy, o których mowa w pkt 3.3 SIWZ muszą być trwale i czytelnie oznakowane
w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu
podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. 3.3.2
Pojazdy, o których mowa w pkt. 3.3 SIWZ muszą być wyposażone w system
monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego,
umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o
położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o
miejscach wyładunku odpadów. 3.3.2 Posiada bazę magazynowo –transportową:
usytuowaną w gminie Dzierzążnia, z której terenu odbiera te odpady lub w
odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy Dzierzążnia; -usytuowaną na
terenie, do którego posiada tytuł prawny; -wyposażaną w miejsce przeznaczone do
parkowania pojazdów, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu,
-wyposażaną w miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy
odpadów komunalnych, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz
zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych, -wyposażaną w
legalizowaną samochodową wagę najazdową, w przypadku gdy na terenie bazy
następuje magazynowanie odpadów, -wyposażoną w urządzenia lub systemy
zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych,
pochodzących z terenu bazy, -wyposażoną w pomieszczenia socjalne dla
pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób, -na terenie której
znajduje się punkt konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i
dezynfekcji pojazdów, o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione
podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo -transportowej, zgodnie z
Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 11.01.2013 r. w sprawie szczegółowych
wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
(Dz. U. z 2013r. poz. 122). 3.4 Dysponuje następującymi osobami skierowanymi
przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za
świadczenie usług: - 2 osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe uprawniające
do kierowania pojazdami pow. 3,5 t oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w
wykonywaniu zawodu kierowcy. - 3 osobami odpowiedzialnymi za bezpośrednie
zbieranie odpadów
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1
ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy
wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
5.1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 5.2)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5.3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5.4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 5.5) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445); 6. oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU:
a) aktualne zezwolenie starosty na zbieranie i transport odpadów komunalnych z
uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych lub wpis do rejestru, o którym mowa w
art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U z 2018r. poz. 992) b)
posiada wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b i
następne ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w
gminach (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454), prowadzonego przez Wójta Gminy
Dzierzążnia w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli
nieruchomości. c) aktualny wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt
elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony
Środowiska na podstawie art. 6 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2015r. o
zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2018, poz. 1466) w
związku z art. 235 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.
U. z 2018r. poz. 992) lub do rejestru o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14
grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U z 2018r. poz. 992). d) dokument potwierdzający,
że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co
najmniej 500 000 PLN, jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
gwarancyjną ubezpieczenia minimum 500 000 PLN. e) świadczenie potwierdzające
potencjał techniczny niezbędny do wykonywania zamówienia wg. wzoru - zał. nr 7
do SIWZ W celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, wykonawca,
którego ofertę wybrano, jako najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy składa:
a) pełnomocnictwo, jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik, b) umowę regulującą
współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli
oferta tych wykonawców zostanie wybrana, c) dokumenty o których mowa w SIWZ d)
polisę potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego tj. minimum 500 000 PLN wraz
z dowodem opłacenia składki e) umowę z RIPOK f) dokumenty potwierdzające
posiadanie bazy magazynowo – transportowej g) umowę z podmiotem posiadającym
zezwolenie na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów lub takie zezwolenie, jeśli
Wykonawca je posiada, h) dowody rejestracyjne pojazdów, i) pisemne oświadczenie
Wykonawcy potwierdzające, że osoby wykonujące pracę są zatrudnione na podstawie
umowy o pracę j) aktualny wpis do rejestru podmiotów transportujących odpady,
prowadzonego przez Marszałka Województwa, lub stosownego zezwolenia na
transport odpadów objętych zamówieniem wystawionego w myśl poprzednich
przepisów o których mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o
odpadach - do czasu utworzenia w/w rejestru przez Marszałka Województwa,
zgodnie z art. 233 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Dowód wniesienia wadium 2) Pełnomocnictwo /oryginał lub kopia poświadczona notarialnie / osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów, 3) Dowody rejestracyjne pojazdów 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie bazy magazynowo – transportowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 9 200zł. 2.Wadium wnosi się przed
upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w
kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo
-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)
gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4.
Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi
wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego,
zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w
gwarancji: 4.1. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi
podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w
ofercie b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z
przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4.2 Jeżeli wykonawca w odpowiedzi na
wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego
stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o
których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.
1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa
w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty
złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 5 Wadium wnosi się przed
upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się
przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Bank Spółdzielczy w Płońsku oddział
Dzierzążnia 50 8230 0007 5000 0941 2037 0211 z adnotacją: wadium – nr sprawy:
PP.271.4.2018 – przetarg na „Odbiór i zagospodarowanie odpadów z ternu Gminy
Dzierzążnia w okresie od 01.01.2019r. do 30.06.2020r”. Kopię polecenia przelewu
lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 6.
Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez
zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą
wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez
zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 7. Oryginał
dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art.
45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp wykonawca składa wraz z ofertą. 8. W przypadku wadium
wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w
art. 45 ust. 6 pkt 2 -5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach,
musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego na „ Odbiór i zagospodarowanie odpadów
komunalnych z terenu gminy Dzierzążnia w okresie od 01.01.2019r. do
30.06.2020r”. oznaczenie sprawy: PFŚ 271.4.2018 9. Za zgodą zamawiającego
wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których
mowa w art. 45 ust. 6 Pzp. SIWZ. Zmiana formy wadium musi być dokonana z
zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 10. W przypadku
wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty
wadium na poczet zabezpieczenia.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną
zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Nie
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień): nie
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: nie
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej: nie
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena łączna |
60,00 |
wdrożony system zarządzania jakością lub zarządzania środowiskowego |
10,00 |
odbiór odpadów komunalnych wielogabarytowych i innych sprzed posesji |
00,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
nie
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
nie
Wstępny harmonogram postępowania:
nie
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
nie
Informacje dodatkowe:
nie
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy na podstawie art. 144 ustawy Prawo
zamówień publicznych
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2018-12-05, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> jezyk polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni (od
ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia !!!!! - ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia.doc
załączniki:
1. Specyfikacja - specyf._ost._wers_odpady.docx
2. załącznik Nr 1 - zal._nr_1_do_siwz_-_formularz_oferty.doc
3. załącznik Nr 2 - zal._nr_2_do_siwz...doc
4. załącznik Nr 3 - zal._nr_3_do_siwz...doc
5. załącznik Nr 4 - zalacznik_4_do_siwz....doc
6. załącznik Nr 5 - zal._nr_5_do_siwz_...doc
7. załącznik Nr 6 - zal._nr_6_do_siwz...doc
8. załącznik Nr 7 - zal._nr_7_do_siwz_...doc
9. załącznik Nr 8 - zal._nr_8_do_siwz...doc
10. załącznik Nr 9 - zal._nr_9_do_siwz...doc
11. załącznik Nr 10 - zalaczniknr_10_-_umowa_do_specyfikacji..docx
12. załącznik Nr 11 - zal._nr_11_do_siwz...doc
Wójt Gminy
mgr inż. Adam Sobiecki
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: mgr Alina Bieglecka
- Data udostępnienia w BIP: 2018-11-27
- Informacja zaktualizowana przez: mgr Alina Bieglecka
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-11-27 15:15:28
- Liczba odsłon: 355
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: