OGŁOSZENIE  WÓJTA GMINY DZIERZĄŻNIA

o przetargu  nieograniczonym poniżej progów ustalonych na podstawie art.11ust.8 Pzp

Przebudowa dwóch dróg gminnych PODMARSZCZYN - długości 1678,86mb i STARE GMINO - długości 500mb, poprzez położenie dywaników asfaltowych o szerokości 4,00mb

Numer ogłoszenia  w BZP : 112667 - 2007; data zamieszczenia: 05.07.2007

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dzierzążnia, 28, 09-164 Dzierzążnia, woj. mazowieckie, tel. 023 6615904 lub 02, fax 023 6615902.

·             Adres strony internetowej zamawiającego:  https://ugdzierzaznia.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dwóch dróg gminnych PODMARSZCZYN - długości 1678,86mb i STARE GMINO - długości 500mb, poprzez położenie dywaników asfaltowych o szerokości 4,00mb.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przebudowy dwóch dróg gminnych tj.:
ZADANIE I - droga nr 0712066 PODMARSZCZYN - położenie dywanika asfaltowego, z dwóch warstw: wiążącej (4cm) i ścieralnej (3cm), na podbudowie z kruszywa naturalnego, po zagęszczeniu grubość warstwy dolnej - 20 cm i górnej 8 cm, na odcinku drogi o długości 1678,86 mb i szerokości jezdni 4,00mb, od km 0+000 do km 1+678,86,
ZADANIE II - część drogi nr 0712057 STARE GUMINO - położenie dywanika asfaltowego, z dwóch warstw: wiążącej (4cm) i ścieralnej (3cm), na podbudowie z mieszanki optymalnej o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm oraz na poszerzeniach nawierzchni brukowcowej warstwa z kruszywa naturalnego 20cm+14cm po zagęszczeniu, o długości 500mb i szerokości 4.00mb, od km 0+000 do km 0+500.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.20-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·             Informacja na temat wadium: 10 000,00PLN ( słownie dziesięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·             Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ;
·udokumentują, że w okresie ostatnich 5 lat Wykonawca zrealizował co najmniej 2 roboty ( wykazać maksymalnie 5) o podobnym charakterze i złożoności jak przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania z potwierdzeniem należytego ich wykonania. Przez robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć robotę o wartości co najmniej 400 000PLN,
·kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami z zakresu drogownictwa i dysponować co najmniej 3-letnim doświadczeniem z zakresu robót o równoważnym charakterze i wielkości,
·dysponują niezbędnym sprzętem do realizacji zamówienia:
- równiarka -1 szt.
- walec ogumionny ciężki - 1szt.,
- walec stalowy statyczny - 1 szt.,
- wytwórnia (otaczarka) mieszanki mineralno-bitumicznej - 1 szt.,
- układarka mas bitumicznych - 1szt.,
- samochody samowyładowcze - min.5 szt.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
·posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 400 000PLN,

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 Pzp.

·             Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy
2.Kosztorysy ofertowe dla dwóch zadań
3.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.44 Pzp
4.Aktualny odpis z włściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o niezaleganiu opłat i podatków
6.Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału ZUS lub KRUS o niezaleganiu opłat na ubezpieczenie zdrowotne
7.Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp
8.Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp
9.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie-wg zał. nr 4 do SIWZ
10.Wykaz robót wykonanych ostatnich 5 lat-wg zał.nr 5 do SIWZ
11.Wykaz sprzętu do realizacji zamówienia-wg zał.nr 6 do SIWZ
12.Informacja z Banku lub SKOK o wysokości środków finansowych
13.Sprawozdanie finansowe
14.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedziałności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
15.Zaakceptowany projekt umowy
16.Kopia dok. wadialnego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugdzierzaznia.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dzierzążni
09-164 Dzierzążnia, pok. nr 20
powiat płoński
woj. mazowieckie.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

            25.07.2007 godzina 10:00,

miejsce: Urząd Gminy w Dzierzążni
09-164 Dzierzążnia, pok. nr 15
powiat płoński
woj. mazowieckie.

IV.3.5)  Miejsce i termin otwarcia ofert :

              25.07.2007r.  o godz. 10:30

              Urząd  Gminy  w  Dzierzążni , sala konferencyjna

IV.3.6) Termin związania ofertą:      23.08.2007.

mailto:  ug_dzierz_sobiecki@wp.pl

IV.3.7). osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

-         Grażyna  Zarzycka – tel. 023 661 59 04 lub 02  e-mail:  ug.inwest.dzierz.@interia.pl,

-         Adam Sobiecki – tel. 023 661 59 04 lub 02  e-mail:

                       mailto:  ug_dzierz_sobiecki@wp.pl

IV.3.8) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

                                                                                              

Dzierzążnia dnia 05.07.2007r.

załączniki:

1. SIWZ

2. przedmiar robót - Stare Gumino

3. przedmiar robót - Podmarszczyn

4. projekt budowlany - część opisowa (Podmarszczyn)

5. projekt budowlany - część rysunkowa (Podmarszczyn)

6. specyfikacje techniczne  (Podmarszczyn)

7. projekt budowlany - część opisowa  i rysunkowa (Stare Gumino):

- opis techniczny

-skarpy

-spis drzew

-strona tytułowa projektu

-wykaz zjazdów

-ziemne

-sytuacja 1

8. specyfikacje techniczne  (Stare Gumino)

 

                                                                      WÓJT GMINY DZIERZĄŻNIA

                                                                           mgr inż. Mirosław  Opolski

                                                                    

 

Pytania i odpowiedzi

 

                                                                                            

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: mgr Alina Bieglecka
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: mgr Alina Bieglecka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-07-19 15:51:11
  • Liczba odsłon: 42
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2236663]

przewiń do góry