Wersja archiwalna 2007-07-05 17:14:35
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY DZIERZĄŻNIA
o przetargu nieograniczonym poniżej progów ustalonych na podstawie art.11ust.8 Pzp
Przebudowa dwóch dróg gminnych PODMARSZCZYN - długości 1678,86mb i STARE GMINO - długości 500mb, poprzez położenie dywaników asfaltowych o szerokości 4,00mb
Numer ogłoszenia w BZP : 112667 - 2007; data zamieszczenia: 05.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dzierzążnia, 28, 09-164 Dzierzążnia, woj. mazowieckie, tel. 023 6615904 lub 02, fax 023 6615902.
· Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugdzierzaznia.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dwóch dróg gminnych PODMARSZCZYN - długości 1678,86mb i STARE GMINO - długości 500mb, poprzez położenie dywaników asfaltowych o szerokości 4,00mb.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przebudowy dwóch dróg gminnych tj.:
ZADANIE I - droga nr 0712066 PODMARSZCZYN - położenie dywanika asfaltowego, z dwóch warstw: wiążącej (4cm) i ścieralnej (3cm), na podbudowie z kruszywa naturalnego, po zagęszczeniu grubość warstwy dolnej - 20 cm i górnej 8 cm, na odcinku drogi o długości 1678,86 mb i szerokości jezdni 4,00mb, od km 0+000 do km 1+678,86,
ZADANIE II - część drogi nr 0712057 STARE GUMINO - położenie dywanika asfaltowego, z dwóch warstw: wiążącej (4cm) i ścieralnej (3cm), na podbudowie z mieszanki optymalnej o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm oraz na poszerzeniach nawierzchni brukowcowej warstwa z kruszywa naturalnego 20cm+14cm po zagęszczeniu, o długości 500mb i szerokości 4.00mb, od km 0+000 do km 0+500.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.20-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
· Informacja na temat wadium: 10 000,00PLN ( słownie dziesięć tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ;
·udokumentują, że w okresie ostatnich 5 lat Wykonawca zrealizował co najmniej 2 roboty ( wykazać maksymalnie 5) o podobnym charakterze i złożoności jak przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania z potwierdzeniem należytego ich wykonania. Przez robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć robotę o wartości co najmniej 400 000PLN,
·kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami z zakresu drogownictwa i dysponować co najmniej 3-letnim doświadczeniem z zakresu robót o równoważnym charakterze i wielkości,
·dysponują niezbędnym sprzętem do realizacji zamówienia:
- równiarka -1 szt.
- walec ogumionny ciężki - 1szt.,
- walec stalowy statyczny - 1 szt.,
- wytwórnia (otaczarka) mieszanki mineralno-bitumicznej - 1 szt.,
- układarka mas bitumicznych - 1szt.,
- samochody samowyładowcze - min.5 szt.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
·posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 400 000PLN,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 Pzp.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy
2.Kosztorysy ofertowe dla dwóch zadań
3.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.44 Pzp
4.Aktualny odpis z włściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o niezaleganiu opłat i podatków
6.Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału ZUS lub KRUS o niezaleganiu opłat na ubezpieczenie zdrowotne
7.Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp
8.Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp
9.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie-wg zał. nr 4 do SIWZ
10.Wykaz robót wykonanych ostatnich 5 lat-wg zał.nr 5 do SIWZ
11.Wykaz sprzętu do realizacji zamówienia-wg zał.nr 6 do SIWZ
12.Informacja z Banku lub SKOK o wysokości środków finansowych
13.Sprawozdanie finansowe
14.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedziałności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
15.Zaakceptowany projekt umowy
16.Kopia dok. wadialnego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugdzierzaznia.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dzierzążni
09-164 Dzierzążnia, pok. nr 20
powiat płoński
woj. mazowieckie.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
25.07.2007 godzina 10:00,
miejsce: Urząd Gminy w Dzierzążni
09-164 Dzierzążnia, pok. nr 15
powiat płoński
woj. mazowieckie.
IV.3.5) Miejsce i termin otwarcia ofert :
25.07.2007r. o godz. 10:30
Urząd Gminy w Dzierzążni , sala konferencyjna
IV.3.6) Termin związania ofertą: 23.08.2007.
mailto: ug_dzierz_sobiecki@wp.pl
IV.3.7). osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
- Grażyna Zarzycka – tel. 023 661 59 04 lub 02 e-mail: ug.inwest.dzierz.@interia.pl,
- Adam Sobiecki – tel. 023 661 59 04 lub 02 e-mail:
mailto: ug_dzierz_sobiecki@wp.pl
IV.3.8) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
Dzierzążnia dnia 05.07.2007r.
załączniki:
1. SIWZ
2. przedmiar robót - Stare Gumino
3. przedmiar robót - Podmarszczyn
4. projekt budowlany - część opisowa (Podmarszczyn)
5. projekt budowlany - część rysunkowa (Podmarszczyn)
6. specyfikacje techniczne (Podmarszczyn)
7. projekt budowlany - część opisowa i rysunkowa (Stare Gumino):
8. specyfikacje techniczne (Stare Gumino)
WÓJT GMINY DZIERZĄŻNIA
mgr inż. Mirosław Opolski
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: mgr Alina Bieglecka
- Data udostępnienia w BIP: 2007-07-05
- Informacja zaktualizowana przez: mgr Alina Bieglecka
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-07-05 17:14:35
- Liczba odsłon: 169
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: