Wersja archiwalna 2008-03-17 11:15:50
Dzierzążnia: Wykonanie przebudowy 3 dróg gminnych poprzez położenie dywaników asfaltowych tj.: Zadanie I - Dzierzążnia, Zadanie II - Nowe Sarnowo, Zadnie III - Stare Gumino
Numer ogłoszenia: 40886 - 2008; data zamieszczenia: 28.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dzierzążnia, 28, 09-164 Dzierzążnia, woj. mazowieckie, tel. 023 6615904 lub 02, fax 023 6615902.
· Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugdzierzaznia.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy 3 dróg gminnych poprzez położenie dywaników asfaltowych tj.: Zadanie I - Dzierzążnia, Zadanie II - Nowe Sarnowo, Zadnie III - Stare Gumino.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przebudowy trzech dróg gminnych tj.: ZADANIE I - DZIERZĄŻNIA - droga gminna, dz. nr 54/16 - położenie dywanika asfaltowego, z dwóch warstw: wiążącej (4cm) i ścieralnej (4cm), na podbudowie z kruszywa naturalnego, po zagęszczeniu grubość warstwy 10+20 cm, na odcinku drogi o długości 335,26 mb i szerokości jezdni 4,50mb, odcinek AB od km 0+009,19 do km 0+147,58 i odcinek CD od km 0+000 do km 0+196,87. ZADANIE II - NOWE SARNOWO - droga gminna, dz. nr 77 (droga nr 300340W) - położenie dywanika asfaltowego, z dwóch warstw: wiążącej (4cm) i ścieralnej (4cm), na podbudowie z kruszywa naturalnego o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm, o długości 1497,13mb i szerokości 4.00mb, od km 0+930,40 do km 2+427,53. ZADANIE III - STARE GUMINO - droga gminna, dz. nr 95 (na cz. drogi nr 300357W) - położenie dywanika asfaltowego, z dwóch warstw: wiążącej (4cm) i ścieralnej (4cm), na podbudowie z kruszywa naturalnego 20cm i z mieszanki optymalnej o grubości warstwy po zagęszczeniu 13cm, o długości 769mb i szerokości 4.00mb, od km 0+510 do km 1+279
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
· Informacja na temat wadium: 12000,00PLN (dwanaście tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; udokumentują, że w okresie ostatnich 5 lat Wykonawca zrealizował co najmniej 2 roboty ( wykazać maksymalnie 5) o podobnym charakterze i złożoności jak przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania z potwierdzeniem należytego ich wykonania. Przez robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć robotę o wartości co najmniej 400 000PLN, ·kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami z zakresu drogownictwa i dysponować co najmniej 3-letnim doświadczeniem z zakresu robót o równoważnym charakterze i wielkości, ·dysponują niezbędnym sprzętem do realizacji zamówienia: -równiarka -1 szt. -walec ogumiony ciężki - 1szt., -walec stalowy statyczny - 1 szt., -wytwórnia (otaczarka) mieszanki mineralno-bitumicznej - 1 szt., -układarka mas bitumicznych - 1szt., -samochody samowyładowcze - min.5 szt. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, ·posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 400000,00PLN, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 Pzp).
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz dla uznania poprawności OFERTA (formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ) oprócz oświadczenia Wykonawcy ( załącznik nr 3 do SIWZ), o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych musi zawierać następujące dokumenty potwierdzające wymogi formalne: 1). Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605), -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej jak 6 miesięcy przed terminem składania ofert. -aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, -aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. B. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1). Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( na załączonym formularzu załącznika nr 4 lub na druku opracowanym przez Wykonawcę z zawartymi danymi), oraz kserokopie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej plus zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzających przynależność do izby na dzień składania ofert. 2).Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie wraz z pełnomocnictwem zgodnie z art. 23 ustawy Pzp - Uwaga! Wymagana tylko w przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów. 3).Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie ( na załączonym formularzu załącznika nr 5 lub na druku opracowanym przez Wykonawcę z zawartymi danymi jak w formularzu) oraz maksymalnie 5 referencji lub rekomendacji, listów polecających, protokółów odbioru lub innych dokumentów, z których treści wynika, że roboty budowlane zostały wykonane należycie. 4). Wykaz niezbędnego do wykonania sprzętu, narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca i przewidzianych do realizacji zamówienia ( na załączonym formularzu załącznika nr 6). Wykaz może być opracowany na innym druku z większą ilością sprzętu jednak musi zawierać sprzęt wymieniony w tym załączniku, 5). Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 6). Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 7).Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (suma gwarancyjna min. 400 000,00 PLN). C). Inne dokumenty: a)zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 7, b)wypełnione kosztorysy ofertowe - załączniki nr 2a, 2b i 2c do SIWZ, c)kserokopia dokumentu wadialnego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugdzierzaznia.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dzierzążni, 09-164 Dzierzążnia, pokój nr 20, powiat płoński, woj. mazowieckie.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Dzierzążni, 09-164 Dzierzążnia,pok.nr nr 15 , powiat płoński, woj. mazowieckie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 18.04.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
Wójt Gminy
mgr inż. Mirosław Opolski
załączniki:
1. specyfikacja na 3 zadania - siwz
ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA - BARDZO WAŻNE !!!
2. część opisowa dla 3 zadań:
a/ Dzierzążnia
- ziemne2
b/ Stare Gumino
- zaświadczenie projektanta z MIIB
c/ Nowe Sarnowo
- skarpy
3. część rysunkowa na 3 zadania
a/ Dzierzążnia
- profil 1
- profil 2
- charaktrerystyczne - Model(1), (2), (3), (4) , (5)
b/ Stare Gumino
- profil 1
przekrój charakterystyczny: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11
c/ Nowe Sarnowo
-przekrój charakterystyczny 1, 2, 3, 4, 5
4. specyfikacja techniczna dla 3 zadań
a/ Dzierzążnia - wersja PDF
b/ Stare Gumino
- nawierzchnia z betonu asfaltowego
c/ Nowe Sarnowo
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: mgr Alina Bieglecka
- Data udostępnienia w BIP: 2008-03-17
- Informacja zaktualizowana przez: mgr Alina Bieglecka
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-03-17 11:15:50
- Liczba odsłon: 151
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: